Mä olen tosi rohkea kun mä kerron sen täällä.
Nyt tilanne on se, että sun mun koko sielu on sun käsissä. Minua ei ole olemassa ilman sinua. En voi koskaan olla mitenkään edes lähellä sinua, joten näin tämä on mennyt tässä universumissa...Uskomatonta
Ei voi mitään , niin tässä ylimääräisenä painolastina sun kuormassa, pois en pääse vaikka haluaisin ja yritetään potkiakin pois niin ei.
Mä olen mahdollisimman huomaamaton, mutta mä en voi sille mitään että joooooo sä olet niiiiin kiva että hahhhaha ah kun minua ihan naurattaa sun kaikki asiat ja voi mä olen niiiiin surullinen joistakin asioista kun tämä on niin tällästä.. itku ja nauru ilo ja suru....
En voi edes pyytää että kohtelisit mun sielua hyvin kun luvatta tulin, en sitä itsekkään halunnut ja olet näyttänyt ovea niin monta kertaa mutta heijaaaaa here I am, missä mun kengät on?
Mä rakastan sinua
14
818
Vastaukset
- ;)))))))
jaja oletko m vai n? Aika naismainen teksti mutta toisaalta: kukaan nainen ei kadota kenkiään!
- Nimimerkkini nukkuu
Sähän voit kirjoittaa mitä vaan, mutta sä piiloudut nimimerkin taakse, joten kuka onkaan rohkea kysyn vaan?
- ap
Mä oon yhtä rohkea rakkauden tunnustuksissa kuin vaikka nukkuva nimimerkki :-)
- seven stars
ap kirjoitti:
Mä oon yhtä rohkea rakkauden tunnustuksissa kuin vaikka nukkuva nimimerkki :-)
Se on kyllä huomattu:-) enkä yhtääään tykkäää siitä. Voisit vähän rohkaistua lisää, ei sun kengät löydy muuten ikinä:-)))
- ap
seven stars kirjoitti:
Se on kyllä huomattu:-) enkä yhtääään tykkäää siitä. Voisit vähän rohkaistua lisää, ei sun kengät löydy muuten ikinä:-)))
Kyllä ne on aina jostakin löytyneet -varsinkin kun niitä ei etsi. Etsimällä ei yleensä löydä mitään :-)
Mä luulen että mä olen nyt ylittänyt rohkeudessani itseni, joten samat sanat sinne ja onnea vaan tulevaan. - Ensin löytyi yksi
ap kirjoitti:
Kyllä ne on aina jostakin löytyneet -varsinkin kun niitä ei etsi. Etsimällä ei yleensä löydä mitään :-)
Mä luulen että mä olen nyt ylittänyt rohkeudessani itseni, joten samat sanat sinne ja onnea vaan tulevaan.Kadonneet kengät ja etsimättä löytää.. :)
Hmm.. Onko elämässäsi enemmänkin kuvatunlaista vai liittyykö vain yhteen?
Ja onko kuinka monella samanlaista vai vain sinulla??
Huoh... - seven stars
ap kirjoitti:
Mä luulen että mä olen nyt ylittänyt rohkeudessani itseni, joten samat sanat sinne ja onnea vaan tulevaan.Onnea ylityksesi johdosta:-) Ja muista että aina kannattaa hilata tavoitteita korkeammalle.
Näin on , etsimällä eksyy vain pahemmin :-) Uskon että minunkin etsikkoaikani olisi on, kunhan vain sydänparkani myös ymmärtäisi sen..
- toivoo jonnekkin
voit olla lähellä ja tulla vielä lähemmäksi.Ei kukaan sinua pois potki,päinvastoin.Sinu kohdellaan hyvin,kun uskaltaisit paljastaa tunteesi.
- Ei paina paljoa
Rohkea kuin Ozin leijona. Se on oikein kiva, kaunis sielu, milläs sitä pitäisi ruokkia?
- ----
Luettiinko kirja sulle lapsena?
- Onko taas
joku uusi projekti menos?
- vippiä hakemaan
Oletko sinä kadottanut lukutaidon?
- hauskaa olla pitää
Jollakin on ollut hauska hetki, kun tuollasen aloituksen on väsännyt. Paljon nähty vaivaa ja hauskakin jollain tavalla.hmmm...kyllä sille muutaman säälipisteen vois antaa ja papukaijamerkin vielä lisäksi merkkivihkoon
- onnea jatkoon
oletpas sinä rohkea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827