Tulen juhannuksena ilomantsiin mökille kuukaudeksi,löytyiskö seuraa 30v tummalle naiselle kiertelemään nähtävyyksiä ja muun mukavan yhdessä olon merkeissä?
Kesä seuraa....
9
610
Vastaukset
- Utikka
Takuuvarmasti löytyy seuraa, itikka-aika on parhaimmillaan. Voisitko hieman syvällisemmin määritellä, minkälainen nähtävä kiinnostaa?
- hekavaan
ok tulen heti puh.0445502360 nyt olen vantaal
- nämätiedetään
veikkaisin että tämä nainen hesasta on todellisuudessa joku yksinäinen ilomantsilainen puliukko joka haluaa vaan keskustella niitä näitä joulun kunniaksi
- jounijarmo
Kylläà löytyy
- KäviskösAPU
Tuletko hevospelillä vai MB 1978.
- tottahantok
kyllähän muuten kelepaisi ;)
- Sikakoira68v
Aloittaja, imetkö?
- aapeee_transu
Sinä imet. Olenhan mies, joka tykkää pukeutua bruneteksi naiseksi.
- Kaurismäkivaara
Onko minkälaista ohjelmaa ja ruokaa luvassa ?
Itse tykkään käydä saunassa sekä pilkkoa puita joten jos tarvit kaveria niin laita osoite niin lähden matkaan !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944