http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/tunkki-petti---mies-kuoli-auton-alle-seinajoella/art-1288394966447.html
On se uskomatonta, että tällaista joutuu lukemaan!
Paitsi ,että sepelille oli menty tunkki pystyttämään, niin MIKSEI SITÄ irrottettua takarengasta ollut (taaskaan) älytty laittaa "hätävarana" alle, jotta jäisi edes hengittämis- ja huutovaraa...käsittämätöntä. Eikö malteta kiekkoa liata?
Minulle vanhempi automies takoi sitä jo aikoinaan kaaliin, ja niin olen tehnyt. Ei se ole työn tiellä olllut .Joko auton peltipohjan tai akselin alle tms.
Tunkki nurin:kuolema Sjoella
6
150
Vastaukset
- ???????????????????
Kaveri korjasi halvalla mutta tälläkertaa työ ei valmistunut.
- Vanteet naarmuilla
Tuota pyöräkikkaa käytän joka ikinen kerta kun olen renkaita vaihtamassa. Pikkuisen lisätyötä, mutta eipähän auton kulma putoa maahan asti jos tunkki pettää. Tähän asti ei tosin ole pettänyt. Pätkä parrua tekisi saman, mutta irtopyöriä ei tarvitse erikseen hakea.
Tämä Seinäjoen tapaus oli ihan tavanomaista tiedostamatonta riskinottoa. Kun tunkki on ennenkin pitänyt, se melkein varmasti pitää nytkin. Epäonnistumisen mahdollisuus yksi miljoonasta kuten vaikkapa ohituksessa. Tänäänkin joku tekee remonttia tunkin varassa ja onnistuu. Joskus vain riskiä ottavalle käy huono tuuri ja auto putoaa päälle.- -saarnaaja
Ei siis haluta olla jälkiviisas,MIKSI TUO VIIMINEN LAUSE ON NIIN KAMALA ETTEI SIITÄ VOI OTTAA OPPIA?
- juojuva auto
Sillä lailla niin sitä pitää.
Itse käytän tarpeeksi paksua koivupölkkyä ja en koskaan mene pelkän tunkinvarassa olevan auton alle ja sama koskee varmistamatonta hydrauliikkaa.
- Eesi varmistus
Hätätapauksessa riittää auton oma pyörä ja siihen jokin laudanpätkä väliin, jos ei satu pukkia löytymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788