Miesten mielipiteitä! 31v ja neitsyt

neitsyt neito

Olen 31v nainen ja edelleen neitsyt.

En ole omasta mielestäni mitenkään seksikammoinen vaan en ole löytänyt sopivaa kumppania. Ongelma on lähinnä siinä että haluaisin suhteen, en pelkkää seksiä. Siis jos löytäisin semmoisen miehen, josta välitän niin olisin valmis sänkyhommiin.

Kysymys kuuluukin että mitä te miehet ajattelette jos tämän ikäinen tyttöystävä/vaimoehdokas on kokematon?

24

1674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • still waiting

      Olisit unelmatyttö.
      Saat kaiken kunnioitukseni.

    • poikuus_tallella25v

      No olen itsekin 25v mies ja poikuus tallella, joten ei oo tullut sitä oikeaa vielä vastaan! Tänään olin kyllä yhtä naista tapaamassa mutta saa nyt nähdä haluanko tavata sitä enää.
      Ei mua ainakaan haittais että oot kokematon, kun kerran itselläkin on poikuus tallella, en oo ainakaan kovin kokenutkaan!

    • TurkkaMali

      moikkelis, oon mies, 58v ja poikuus tallella, oon todella vitun ruma, mutta vastapainoks rikas, kiinnostaakos.

    • 28v mies

      Minulle ei olisi mikään ongelma, jos tuon ikäinenkään seurustelukumppani olisi kokematon. Ennemminkin arvostaisin sitä paljon. Ainut vaan, kun miehen makuun pääset, niin sinua saattaa haluttaa kokeilla miltähän se joku toinen mies tuntuu. Saattaa olla että kävisit näitä samoja vaiheita miesten kanssa läpi, mitä paljon nuoremmat naiset. Harva varmaan seurustelee ensimmäisen seurustelu-/seksikumppaninsa kanssa.

    • yksin aina

      Mä voin alkaa olemaan sun kaa. olen tosi mukava, ystävällinen, vakaa ja rauhallinen luonteeltani. Haluaisin suhteen kun olen yksinäinen tällä hetkellä. olis tosi kivaa jso olis joku erityinen jonka kanssa olis mukava olla. Täytän 36v ens kuussa.

      • T.Mali

        Millainen sää oot?
        Ookko läski vai laiha niin jotta luut kolisoo?


      • yksin aina
        T.Mali kirjoitti:

        Millainen sää oot?
        Ookko läski vai laiha niin jotta luut kolisoo?

        En mä mikään laiha oo. 167cm ja 79 kg mies.


    • neitsyt neito

      En mä nyt tiedä iskisikö muhun mitään tarvetta läpikäydä montaa miestä. Arvostan kuitenkin läheisyyttä ja sitä, että on tunteita sitä vastapuolta kohtaan.

      • still waiting

        Just! Ja seurustella voi ilman seksiäkin,sillai paremmin tuntee miltä mies/nainen tuntuu,löytyykö yhteinen sävel.
        Nyt hypätään suoraan sänkyyn, ja hyvältähän se tuntuu kenen kanssa vaan. Sitten kitkutellaan seksin turvin jonkin aikaa,kunnes huomataan eihän tämän kanssa löydy yhteistä säveltä, tunteet puuttuu, olikin seksi riippuvuutta. Sama toistuu, joskus ehkä onnistuu.


    • olisin valmis

      Näitä vaihtoehtojahan on kai oikeastaan kolme
      – suhde ilman seksiä
      – seksiä ilman suhdetta
      – seksiä suhteella

      Kokematon oppimishaluinen vaimoehdokas on paras

    • neitsyt neito

      Jos noista saa valita, niin suhde seksillä. Mun mielestä seksi kuuluu parisuhteeseen. Jos joku saa nautintoa yhden illan jutuista, niin se hänelle suotakoon, itse en voisi vieraan ihmisen kanssa sänkyyn mennä.

    • yksin aina

      Mulle pikä suhde seksillä kans ja heti.

    • Armas Isokyrpänen

      panen sua Juhannuksena, missä oot, haen mp:llä vien mökille, syötän, juotan saunotan ja panen, pari kolme päivää putkeen.. sit vien kotiin, ja sanotaan heippa?

    • neitsyt neito

      Lisää asiallisia kommentteja?

      Enkä koe olevani mitenkään "pimeässä peiton alla lauantaina saunan jälkeen" -tyyppinen...

    • still waiting

      Samoilla linjoilla kanssasi ollaan ,me kunnon miehet, kuten sinä "neitsyt neito".

      .Eikä pidättäytyminen todellakaan tarkoita ,"pimeässä peiton alla lauantaina saunan jälkeen" . Ei! Vaan jotain enemmän ja parempaa, joka kertakäyttö-pareilta jää tuntematta.

    • neitsyt neito

      No, ei auta kun toivoa että elämääni ilmestyy tämän "ongelman" ymmärtävä mies. Tosin JOS sopiva sattuu kohdalle, ongelma ei ehkä kauaa ole päiväjärjestyksessä...

      Ootko "still waiting" vielä vapaa? ; )

    • mies jostakin

      Tunnen yhen naisen joka on 36 vuotta ja neitsyt. Tää nainen ei ole mitenkään kaunis ja ylipainookin löytyy.

    • M37joo?

      Ei haittaisi minua ainakaan. Itse olen 37 ja sama tilanne. Ei vain ole vieläkään tullut vastaan ihmistä jonka kanssa olisi ollut mahdollisuus sekstailuun. Ennen ajattelin että pitäisi olla jotain tunnepuoltakin mukana, mutta tänä päivänä varmaankin voisin sekstaillla ilmankin mikäli vastapuoli olisi mielestäni hyvän näköinen.

    • mies 36 v

      Mua panettaa

    • Boogaloo81

      Tämä ei todellakaan haittaisi itseäni, enkä usko, että muitakaan. Ei neitsyys ole niin tärkeä asia, maailmassa on paljon muutakin.

      Paljon enemmän kavahtaisin, jos kolmekymppisellä olisi takanaan jo esimerkiksi päälle viisikymmentä seksikumppania.

    • neitsyt neito

      Nyt vaan kävi niin että elämääni tuli mies, jonka kanssa haluan elämäni jakaa. Ollaan molemmat kokemattomia, mutta ainahan sitä voi yhdessä harjoitella. Täysin eri asia kuitenkin puuhastella ihmisen kanssa, josta välittää.

      • still waiting

        Onnittelut !
        Vastaavaa saisi tapahtua toisillekkin järkeville.


      • Onnea sinulle Neitsyt neito, et löysit. Naisena kyllä paljon helpompi löytää, pitää myöntää. Itse 32 vuotias edelleen neitsyt, saatan olla koko loppuelämän, aika vaikeaa on löytää toinen neitsyt, jos olisin nainen niinkuin sinä, olisi mahdollisuudet helpommat. Itse kunnollinen, paheeton, itsenäinen yrittäjä. Onneksi muu elämä tuo iloa, vaikka ihmiset eivät oikein tuo. Löydä sellaista joka oikeasti välittäisi, arvostaisi luontoa, maaseutua jne.


    • mmmmmmmmmmmh

      no ihanaa se on varsinkin kun mieleisesi mies hitaasti sinua nussii ja kerrot että siellä ei kukaan vielä ollut niin luulen että tuplaa sperman määrän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe