Jalostustarkastuksesta...?
Onko tietoa Hyvinkään tuloksista?
40
231
Vastaukset
- Sakemannin omistaja
Ainakin yks jalostustarkastus Hyvinkäällä on vasta 11.-12.6 (erikoisnäyttely,pentukatselmus,jalostustarkastus) & eihän niitä tuloksia vielä näy missään
- ei hämeenhidas
Juu ei sakemanniliiton tulokset näy, mutta kyllä muut nlyjärjestäjät saa tulokset nettiin samana päivänä.Miten niin vasta?Nythän on 12 päivä ja eilen oli 11!Kyllä ne eiliset pentuluokan tulokset olis ehtiny laittaa, mut tuo liitto alaosastoineen on hitauden huippu tänä nettiaikana.
- Sakemannin omistaja
ei hämeenhidas kirjoitti:
Juu ei sakemanniliiton tulokset näy, mutta kyllä muut nlyjärjestäjät saa tulokset nettiin samana päivänä.Miten niin vasta?Nythän on 12 päivä ja eilen oli 11!Kyllä ne eiliset pentuluokan tulokset olis ehtiny laittaa, mut tuo liitto alaosastoineen on hitauden huippu tänä nettiaikana.
Joo,kyl mä tiedän et nyt on 12 pvä.Tarkistin viestini jälkeen.Olen ihan sekaisin päivistä.Kyllähän ne tulosten laitot yleensä kestää.Eipä Kennelliittokaan saa heti niitä näyttely-yms tuloksia näkyviin,koska menee oma aikansa saada ne nettiin
- ´´00´´
Sakemannin omistaja kirjoitti:
Joo,kyl mä tiedän et nyt on 12 pvä.Tarkistin viestini jälkeen.Olen ihan sekaisin päivistä.Kyllähän ne tulosten laitot yleensä kestää.Eipä Kennelliittokaan saa heti niitä näyttely-yms tuloksia näkyviin,koska menee oma aikansa saada ne nettiin
Kyllä toi liiton nettiuutisointi ja tulosten saanti kestää törkeen kauan, kun nytkää ei ollu kuin n.100 koiran näyttelystä kyse, ja osassa oli kotimainen tuomari.Taidoista vai viitseliäisyydestä on kyse, vaiko molemmista?
Ja turha sanoo, et tee ite paremmin!!!Hos kerran lähtee tollaseen hommaan, niin on joko tehtävä homma moitteetta tai kestettävä kritiikki, kopska ei se ihan aiheetta tule!!Ruusuja jaetaan sitten kun niihin on aihetta.Tämä on ollut useimmin ongelma liitolla ja alaosastoilla, kuin kehun aihe! - Sakemannin omistaja
´´00´´ kirjoitti:
Kyllä toi liiton nettiuutisointi ja tulosten saanti kestää törkeen kauan, kun nytkää ei ollu kuin n.100 koiran näyttelystä kyse, ja osassa oli kotimainen tuomari.Taidoista vai viitseliäisyydestä on kyse, vaiko molemmista?
Ja turha sanoo, et tee ite paremmin!!!Hos kerran lähtee tollaseen hommaan, niin on joko tehtävä homma moitteetta tai kestettävä kritiikki, kopska ei se ihan aiheetta tule!!Ruusuja jaetaan sitten kun niihin on aihetta.Tämä on ollut useimmin ongelma liitolla ja alaosastoilla, kuin kehun aihe!´´00´´ : Mitähän sä mulle raivoot??Mä en ole missään Kennelliitossa yms töissä,joten en ymmärrä miksi raivoot mulle.
- ´´00´´
Sakemannin omistaja kirjoitti:
´´00´´ : Mitähän sä mulle raivoot??Mä en ole missään Kennelliitossa yms töissä,joten en ymmärrä miksi raivoot mulle.
Kuka tässä on raivonnut?????Älä nyt noin herkkähipiäinen ole!Ja jos susta toi tuntuu raivoomiselta, niin voi,voi!Minä kirjoitan asiat ihan niinkuin haluan, vaikka susta tuntuis kuinka henk,koht, vaikka puhun koko liiton toiminnasta!
- Sakemannin omistaja
´´00´´ kirjoitti:
Kuka tässä on raivonnut?????Älä nyt noin herkkähipiäinen ole!Ja jos susta toi tuntuu raivoomiselta, niin voi,voi!Minä kirjoitan asiat ihan niinkuin haluan, vaikka susta tuntuis kuinka henk,koht, vaikka puhun koko liiton toiminnasta!
Kyl se raivoomiselta tuntuu ku laitetaan huutomerkkejä perään!Kuten tämä kohta tekstissäsi: Ja turha sanoo, et tee ite paremmin!!!
Sama ku vastaan sulle jotain,niin laitan huutomerkkien kera!!!!!!
- ehkäviikossa
Yhdyn spl:tulosten hitauteen,on kyllä niin etana hommaa tuo tulosten päivitys, että miten voi olla ,monta päivää kestää,tänään pitäs olla jo eilisen tulokset nähtävissä,vaan se on toiveajattelua! Jos edes kaikkia käännetään suomeksi .....
- sakumamma
törkeä! oletko ollut sellaisen järjestelyssä mukana? selvästi et ole!!! siinä ei ole edes nukkumiseen aikaa aikatauluista johtuen. ei näyttelyn järjestely ole vain sitä mitä osallistujat näkee.
sillä, että montako koiraa on näyttelyssä ei vaikuta millään järjestelyyn kuluvan aikaan, mutta kannattavuuteen kyllä. alaosastolle varoja ollaan sillä hankkimassa! sitä paitsi tuomareita oli tasan yksi! ja hän oli Saksasta (kulut: kuskaus lentokentältä/-lle, majoitus, ruokailu, illanvietto, lentoliput).
la - aikuiset ja su - pennut. et ole viitsinyt edes siitä ottaa selvää tai vaikka olla paikalla...
kaikilla vapaaehtoistyössä mukana ollut ihmisillä on myös perheet, koirat ja oikea työ.
tässä on selvästi henkilökohtaista vihamielisuutta ilmassa.- seli seli seli
"tässä on selvästi henkilökohtaista vihamielisuutta ilmassa."
-Jotku näkee pöpöjä kaikkialla;)))))))))))))))))))))))))))))))))!Kyllä kritiiki pitää kestää, vaikka kuinka olis vapaaehtoinen!
"kaikilla vapaaehtoistyössä mukana ollut ihmisillä on myös perheet, koirat ja oikea työ."
-ne on olleet jo silloin kun on lupauduttu asioita hoitamaan, olis kannattanut miettiä mihin kykenee ja mihin ei!
Kuulostaa kun olisit yksin tuon kaiken hoitanut, vaan niinhän ei ole, kyllä niitä asioiden toimittajia on enemmän kuin sinä.Ja kyllä minä olen ollut mukana toiminnassa, ja jos sellaiseen ryhtyy ja rupee, on se hoidettava niin kuin työkin, ajallaan!Ei pidä alkaa hommiin joista ei pysty suoriutumaan.Ja jos negatiivista palautetta tulee, ei pidä alkaa selittelemään, vaan tehtävä virheille jotain, ja myönnettävä kykenemättömyytensä kyseiseen hommaan.Se on minun mielipiteeni.
Isommistakin pippaloista on tullut tiedot AINA nopeammin kuin sakemannien pikku kinkereistä ja tuomareita ollut enemmin kuin yksi, mutta kun liitolla ja alaosaston tyypeillä on tuo tyyli.."on perhettä, ja koiria ja työ.."Jos ei osaa priodisoida, niin miksi lähteä ku pitää aina selitellä hitautta.
Ja syy miksi en enää edes vaivaudu paikalle on rodun vaihto, mutta sakuliitto on yhtä hidas kuin jo vuosia on ollut, joten sama itku jatkuu. - sakumamma
seli seli seli kirjoitti:
"tässä on selvästi henkilökohtaista vihamielisuutta ilmassa."
-Jotku näkee pöpöjä kaikkialla;)))))))))))))))))))))))))))))))))!Kyllä kritiiki pitää kestää, vaikka kuinka olis vapaaehtoinen!
"kaikilla vapaaehtoistyössä mukana ollut ihmisillä on myös perheet, koirat ja oikea työ."
-ne on olleet jo silloin kun on lupauduttu asioita hoitamaan, olis kannattanut miettiä mihin kykenee ja mihin ei!
Kuulostaa kun olisit yksin tuon kaiken hoitanut, vaan niinhän ei ole, kyllä niitä asioiden toimittajia on enemmän kuin sinä.Ja kyllä minä olen ollut mukana toiminnassa, ja jos sellaiseen ryhtyy ja rupee, on se hoidettava niin kuin työkin, ajallaan!Ei pidä alkaa hommiin joista ei pysty suoriutumaan.Ja jos negatiivista palautetta tulee, ei pidä alkaa selittelemään, vaan tehtävä virheille jotain, ja myönnettävä kykenemättömyytensä kyseiseen hommaan.Se on minun mielipiteeni.
Isommistakin pippaloista on tullut tiedot AINA nopeammin kuin sakemannien pikku kinkereistä ja tuomareita ollut enemmin kuin yksi, mutta kun liitolla ja alaosaston tyypeillä on tuo tyyli.."on perhettä, ja koiria ja työ.."Jos ei osaa priodisoida, niin miksi lähteä ku pitää aina selitellä hitautta.
Ja syy miksi en enää edes vaivaudu paikalle on rodun vaihto, mutta sakuliitto on yhtä hidas kuin jo vuosia on ollut, joten sama itku jatkuu.kaikki tulokset ovat alaosaston ilmoitustaululla jos on niin kiirus, ettei jaksa odottaa
kyllä kritiikkiä kestää jos se on kohdalla, niitä vinkuja on liikaa ja tekijöitä liian vähän.
en ole missään vaiheessa väittänyt eikä edes kuulostanut siltä, että olen kaiken yksin tehnyt, kuka oikein noita pöpöjä näkee ja missään?
itse olen yli vuoden SKL näyttelytulosta nettiin odottanut ja en ollut ainoa siinä näyttelyssä.
en voi muuta sanoa kun: onneksi olet rotua vaihtanut. mitä sä noilla tuloksilla teet? - sakutyttö!!!!!!!!!!!
sakumamma kirjoitti:
kaikki tulokset ovat alaosaston ilmoitustaululla jos on niin kiirus, ettei jaksa odottaa
kyllä kritiikkiä kestää jos se on kohdalla, niitä vinkuja on liikaa ja tekijöitä liian vähän.
en ole missään vaiheessa väittänyt eikä edes kuulostanut siltä, että olen kaiken yksin tehnyt, kuka oikein noita pöpöjä näkee ja missään?
itse olen yli vuoden SKL näyttelytulosta nettiin odottanut ja en ollut ainoa siinä näyttelyssä.
en voi muuta sanoa kun: onneksi olet rotua vaihtanut. mitä sä noilla tuloksilla teet?Tyypillinen saku harrastaja olet, riitaa haastat ja alat nimitellä.Ja tottahan se on että spl:n tuloksia ja lehtiä saa ootella aina viikkoja.Uutena jäsenenä ei kyllä huvita tulla toimintaan mukaan, tuollaisen asenteen omaavien kanssa.
- ????????????????????
Joko voi kysästä tuloksista, vai onko pullan paisto kesken????
- ehkäviikossa
Sori jos sohaisin liian kovasti,kennelliitossa kyllä tulokset tulee jo samanapäivänä.....Ihmettelin vaan ja siksi ajattelinkin, että jotain muuta on kyseessä ,kun tuloksia pitää odottaa....
Ei ole henkilökohtaista vihamielisyyttä, =)... nyt tiedän kuinka vaikeaa/työlästä se näköjään on,vähällä väellä.... Sori kun loukkasin :(- sakumamma
kiitos! saat anteeksi:)
- 18+11
No julkaistaanko jostain muusta näyttelystä KAIKKI tulokset arvosteluineen?
- Sakemannin omistaja
Ainakin SPL:n erikois-&pentunäyttelyistä julkaistaan tulokset arvosteluineen.Kennelliiton näyttelyiden arvosteluja ei tietääkseni julkaista missään.Ainoastaan näyttelyistä saatu arvosana näkyy Jalostustietojärjestelmässä
- :(
Kestää....kestää.....kestää.....
- 18-6
Ihme vinkumista. Eipä kiitosta näy kun tulokset pistää nettiin vielä samana iltana pitkän näyttelypäivän päälle.
Kennelliiton näyttelyistä ei tule kauhean montaa mieleen jossa tuloksia olisi julkaistu ROP-VSP -koiria enempää. SPL:n näyttelyiden tuloslistoissa näkyy kaikki osallistuneet arvosteluineen. SPL:n erikoisnäyttelyiden tulokset yleensä ovat kokonaisuudessaan netissä vieläpä muutamassa päivässä. Jalostustarkastuksien tuloksia saa usein valitettavasti odottaa pidempään koska ne joudutaan kirjaamaan käsin ylös.
Lehdenkään en ole huomannut tulleen hitaasti. Hassua.- epämääräinen????????
Kuinka pitkä aika sinusta on "muutama päivä"?
- monivinkuueikäsyyttä
Mistä sitä kiitosta pitää antaa???
Ehkä sitä tulee kun on aihetta!!
Huonosti on homma organisoitu, kun tuloksia pitää odottaa näin helvetin pitkään!
"Kaikki tulokset on alaosaston taululla" miten ne sinne ovat heti tulleet...?
Onko niin paljon vaikeampi näpytellä ne nettiin???- näyttelytäti
just joo, oletko vain tyhmä tai mikä sua vaivaa?
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
näyttelytäti kirjoitti:
just joo, oletko vain tyhmä tai mikä sua vaivaa?
Ja taas tyyppilleen uskollinen sakemanni harrastaja alkaa nimitellä tyhmäksi....mutta kestää ....
- näyttelytäti
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Ja taas tyyppilleen uskollinen sakemanni harrastaja alkaa nimitellä tyhmäksi....mutta kestää ....
Mitä pahaa uskollisuudessa on? Tähän rotuun on sitoutuvaa koulutuksellisesti. Mitä ihme merkitystä on näyttelytuloksilla? Eikö niitä voi odottaa? En ymmärrä... kun nyt vaan vingutaan joka asiasta vinkumisen takia. Valittaminen hitaudesta näyttelytuloksien julkaisusta netissä on TYHMÄ! Jalostustarkastuksen tulokset eivät karkaa myös mihinkään vaikka viikonkin odotuksen jälkeen ja mihin suuntaan se elämä kaatuu noita odotellessa?
Tervetuloa päänäyttelyyn, missä on VA jaossa ja rohkeuskoe tuskin netissä. - Ompatosiaantyhmää
näyttelytäti kirjoitti:
Mitä pahaa uskollisuudessa on? Tähän rotuun on sitoutuvaa koulutuksellisesti. Mitä ihme merkitystä on näyttelytuloksilla? Eikö niitä voi odottaa? En ymmärrä... kun nyt vaan vingutaan joka asiasta vinkumisen takia. Valittaminen hitaudesta näyttelytuloksien julkaisusta netissä on TYHMÄ! Jalostustarkastuksen tulokset eivät karkaa myös mihinkään vaikka viikonkin odotuksen jälkeen ja mihin suuntaan se elämä kaatuu noita odotellessa?
Tervetuloa päänäyttelyyn, missä on VA jaossa ja rohkeuskoe tuskin netissä.Ei varmaan mitään merkitystä ole näyttelytuloksilla..
Miksi näyttelyjä edes järjestetään...näyttelytäti ????ja ketä kiinnostaa tulokset..?
Jotka tulee kahdenviikon päästä...
- jaksaa,jaksaa,jaksaa
Tunne on molemminpuolinen,enpä taida olla ainoa tyhmä..? =)
Taitaapa olla jotain"vaivaa" sielläkin, neljäpäivää lauantaista ja mitään ei kuulu...
Vaativaa se varmaan on,uskottava se on!! - Yasmin13+1
Ehkäpä tuohon kennelliiton näyttelyt/spl näyttely-tulokset tulosten tuloon vaikuttaa myöskin sellainen seikka että suurin osa kennellitton näyttelyistä on näiden showlinkin ym 'tekemiä', eli siellä on ihmiset on palkkatyössä ja rahalla saa vaikka mitä :) Kun taas spl näyttelyt tehdään aivan vapaa ehtois voimin, juurikin kaiken muun normi elämän 'päälle'. Tää on kuitenkin vain harrastus aika suurelle osaa ihmisiä...
- nam & lurps
Noniin ja siitä tyhmyydestä vielä..jos tunnet katkeruutta terveitä hyvinkäyttäytyviä piippaamattomia pitkäikäisiä näyttiksiä kohtaan suosittelisin hakemaan ammattiapua ennen kuin olette käyttiksienne kanssa yltäpäältä omassa kusessanne. Mikäli et tiennyt niin katkeruus tunteena syö pidemmänpäälle ihmistä enemmän kuin koskaan osasit edes aavistaa.. Hyvää kesää sinulle, ystävillesi ja käyttiksillenne. Koirienne tulokset tulevat näkymään netissä jatkossakin heti kun olette ne itse sinne saaneet väsätyiksi.:)
- ++++++++++++++++++++
Vai että rahalla saa??pitäskö lähettää toimitsijoille massii, et sais tulokset vaikka viikossa??Ei pidä ottaa itelleen toimia joista ei selviä!!!
- etnaetananäytäsarves
Tuskin on aikomustakaan laittaa mitään tuloksia...
Oishan ne jo täytynyt tulla, jos on kirjoitustaitoisia ihmisiä ollut asialla.. - ei tietoooooooooo
Mistä noita tuloksia muuten voi kattella?
- sieltäpäin
Spl:n sivulta: näyttelytulokset
- ei oo tietoooooooooo
EI siellä mitään tuloksia ollu?????
- I.Rina, Länsi-Savo
Laittaisitko vielä linkin tuonne sekä listan laatijoiden nimistä, asuinpaikkakunnista, puhelinnumeroista ja sähköpostiosoitteet mihin palautetta voi lähettää sekä siitä ketkä ovat viimekädessä tulosten kirjaamisesta nettiin olleet vastuussa. Kiitos jo etukäteen.
- sieltäpäin
Joo,eihän niitä olekkaan tuloksia siellä,mutta sieltä niitä voi kattoa varmaan "jonkun viikon"päästä kunhan saavat sen "hirveän vaativan työn tehtyä"
Kun kaikilla on perheet ja palkkatyön ym,ym,plaa,plaa,plaa
On tuo kyllä saamattomuuden huippu.... Ketä lienevät..kumma ettei liitoltakaan vaadita mitään tulosvastuuta hommasta.- etana speed
Nyt on kyllä henkilökohtaita vihanpitoa, niinkuin tuolla aiemmin joku, ilmeisesti toimitsia totesi, kun joku uskalsi arvostella tulosten nettiin tulemisen hitautta.))))!Oli nyt sitte mitä tahansa tuloksia odotellessa.....
- sittekuiteski
Tulokset saatu, ISO KIITOS! =)
- Sakemannin omistaja
No ei kyl ainakaan SPL:n sivuilla näy vielä Hyvinkään erikoisnäyttelystä mitään tuloksia.
- sieltäpäin
Meneppäs SPL:n näyttelykalenteriin ja klikkaa Hyvinkään näyttely ja sieltä tulokset saraketta niin alkaapa löytyyn....
- Sakemannin omistaja
Joo,nyt löysin.Kiitos neuvosta =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914