Mällipaikka

utelias___

Missä yleensä runkkaatte? Mihin laitatte mällinne? kertokaa parhaita kokemuksianne.

37

5359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cdsfsertergte

Yleensä normaalisti tietokoneen ääressä laueten talous/vessapaperiin tai pyyhkeelle. Joskus tulee muuallakin runkkailtua olosuhteiden niin salliessa, esim. kaukolinjan busseissa taaimmaisilla penkeillä. Joskus sain poskihoitoakin bussissa eksältä :p

• runkmanni

jos runkkaan esim tässä koneen äärellä istuessa niin annan tulla etusorrmen ja peukalon haarukkaan kun ote on terskanjuuresta ja sitten voikin jatkaa runkkaamista niin kauan kun tulee toinen orkku tai jos ei, niin ainakin saa terskan päähän mukavan "vaahtohattaran"ensimmäisestä orkusta tulleesta spekusta, eka speku toimii hyvin liukasteena jonkin aikaa ja runkkaaminenkin on kiihottavaa kun ei heti ala kuivaamaan liemiä pois

• cfhth

Runkmannin vinkki oli hyvä :). Oli kiihottavaa runkata ekan laukeamisen jälkeen :) ja siitä toiseen asti

• kuumottaa taas

ite olen laskenut spermoja esim uimamonttuu sinne yhteen savikoloon. joka oli kalun mentävä olin silloin noin16v. oli muuten toka kerta kun laukesin kunnolla.
      eka kertaa en viitsi edes sanoo minne. sitten lavuaariin. roskapusiin,metsää,
      heinälatoon, suihkussa. sängyn vierelle, lehdelle. paperille, joskus matolle tai siis lattialle. naisen pilluu, kortsuun auton jalkatilaan ja lensi vähän koelautaankin. kaikki muuten ovat viel aivan tosi juttuja . tv yks kundi nytkin kuumottaa

• janus tolvanen

Yleensä runkkaan ruokalan vessassa.
      Mällit heitän aina salaattikastike pulloon ja vien sen sitte hämysesti takasin tiskille.

• Ei yllätetä
    • Interfiili

Kun asuu yksin, niin himassa vessassa on harvinaisen hyvä heittää mällit. Joskus kaveri kutsuu mökille ja aamulla käyn saunalla suihkussa ja heitän mällit. Samalla mietin, että nussisin vaikka emäntää tai eräitä heidän vieraitaan.

Parhaan runkun sain Naistenklinikalla, kun halusin tietää, että pystynkö saamaan lapsia vai en. Olin kotona yrittänyt runkata purkkiin, mutta eihän siitä mitään tullut. Eihän siinä vaiheessa voi ruveta tähtäilemään pieneen purkkiin, kun mälli on tulossa. Menin Naistenklinikalle ja kun tuli aika, niin pyysin erikoiskondomeja ja minut ohjattiin todella pieneen vessaan. Hyvä että perse mahtui pyörimään. Ei muuta kuin takki ja housut pois ja pytylle. Olin juuri saanut yli vuoden paria testosteronilääkettä ja vehkeeni oli kasvanut sen verran, että minulla oli vaikeuksia saada kondomi paikoilleen. Välillä vilkaisu viereisiin lehtiin, mutta eniten kiihotti naapurivessassa runkkaava mies. Niinpä samoihin aikoihin, kun naapurissa mies lähti vessasta, tulin minä suoraan kondomiin ja oli niin hurja olo, että oikeasta kyljestä rupesi oudosti kramppaamaan, mutta teki todella gutaa. Otin kondomin varovasti pois ja laitoin sulkijan päälle ja kondomin vielä purkkiin. Hoitajalle piti vielä selvittää, että kaikki tuli mukaan.

Vastaus tuli parin viikon päästä ja viesti kertoi, että sperman joukossa oli yksi ainoa siittiö, joten olen käytännössä interfiili eli en voi saada lapsia, joten voin lähes huoletta kölkkiä paljaalla.

• kundi vaan

ok oli jännää lukea interfiilin kertomusta. mulla alko aivan seisoo kun ajattelin,
      että runkkasitte siellä ei silti toisiaan.
      saako sun kalun syttyy toinen mies siis jos esim jollakin pullottaa kivasti.
      itellä kyllä alkaa semmosesta paisua tv kundi

• Interfiili

Pakko myöntää, että joskus tulee mietittyä toista miestä kun vehje on kourassa.

• Harjottelua
        Interfiili kirjoitti:

Pakko myöntää, että joskus tulee mietittyä toista miestä kun vehje on kourassa.

Kiihottuuhan kun vanhempi mies iskee ison munan käteen ja upee runkkaamaan.minua vessassa kyllä mälli irtoo seinille molemmilta.

• gutaaaaa

ei yllätetä laita vaan guta kuvia lisää alko olla kovana kun kattelin aaaaah

• joo moro

mua ainenkii alkaa kiihottaaa ja paljon jos toisella pojall pullottaa ;) uhh

• Pukusuojat.

Moi minuasta on tosi kiihoittavaa runkkailla uimarantojen pukusuojissa.(miesten) Monissa pukusuojissa on tosi kiihoittavia piirroksia joissa pojat imevät toistensa kulleja tai panevat toisiaan. Olen myös huomannut niissä upeita sperma jälkiä. Kun katselen piirroksia ja sperma jälkiä lattioilla tai seinillä ei kestä kovinkaan kauaa kun sperma jo lentää. =)

Käykö ketkään muut runkulla pukusuojissa. ?

Ps. Joissain pukusuojissa runsaasti sperma jälkiä ja roiskeita.

• Pukusuojassa..

Miesten pukusuojassa missä on pukeutumis suojia on kiva olla alasti ja runkata vaikka välillä joku mene ohitsekkin. Joskus vanhemmat miehet jää katselee kun nuorempi runkkaa, jos en pahastu tulevat ja riisuvat uimanousunsa ja osallistuvat. Kyllä kiihottaa kun pitää toisen kullista kiinni ja toinen nai pyllyyn vuorollansa. Kyllä on tullut runkkaus kavereita pukusuojista.

• Jotain noin
    • avaa uudelleen

ei avaudu toi edellinen varmaan kiihottavia kullia

• kesämuistoja

Ennen oli mukavia isoja pukukoppeja rannoillla. Kuivailin rennosti vartaloa pyyhkeellä, mutta aika pienellä, jätin kullin näkyviin ja annoin sen jäykistyä puolikovaksi ja oli kiihottavaa, kun muillakin alkoi paisua. Kerran tuli meidän 4 miehen lisäksi n.16v. poika ja kun hän riisui simmarinsa, sieltä pongahti iso,paksu pojan kulli. katsoimme kaikki hämmästyneenä, minulla nousi kulli pystyyn ja poika katsoi kiinnostuneena. Hän puki nopeasti ja poistui ja yksi miehistä kiihottui niin että runkkasi pyyheliinan suojassa käteen. Vähitellen muut miehet poistuivat. Runkkasin itsekseni aika kauan ja se nuori poika palasi! hän riisui alasti, oli kai menossa taas uimaan, mutta sain runkata ja imuttaa ensin hänen mehukasta kullia ja molemmilta lensi spermalasti, onneksi muita ei silloin ilmestynyt pukusuojaan.

• covana

kotona tietsikan edessä runkkaillut joko filmiä katsomalla tai web-kameras toisen kundin kanssa ja spermat serlaan..joskus kelt.ruusussa myös käynyt runkulla..kerran toisen miehen kanssa menin samaan koppiin. hänellä oli mustat verkkosukat jalassaan ja kulli kovana kun menin sisälle kun pyysi katsomaan..heti oli alettava omaa kovaa kullia runkkaamaan..ja laukesin aika pian kaverin sukille..ihana kokemus.. ois kiva kokea uudestaan..
      joskus ite puen sukkikset tai stay upit jalkaani salaa..ja heti on kulli kovana ja pakko spermata sukkikset...ihana tunne...
      onko muita jotka runkkaa sukille tai sukkiksille??
      ois kiva kimpassa tehdä se))))

• kostuuu sukat

joo totta kai nailonit hankaa kivasti kovaa kalua ja neste tulee sukan läpi kivasti kostuen

• Uimari 32

Minä käyn usein runkkaamassa, uimahallien pesutiloissa olevissa vessoissa. Toisinaan roiskin spermat näkyville, joskus ruiskin spermani wc-paperille, jonka pudotan vc-istuimen taakse, josta olen huomannut muiden löytävän sen (wc- paperi on hävinnyt sieltä kun olen käynyt wc.ssä uudelleen). On tosi kiihoittavaa katsella wc.stä tulevien miesten kulleja, jotka ovat jäykistyneet puoliseisokkiin, miesten huomatessa sperma jälkeni. Olen huomannut myös muidenkin, jättävän sperma jälkiä toisten nähtäväksi.

• Töissä vaan,

suurtalouskeittiöllä pikkutunneilla aamupuuropataan toisinaan, kaikki alkoi siitä kun kerran katsoin ,nuori kesätyttö tuli aamuvuoroon jalassaan keittiön työkumisaappaat joita oli lainannut.asteli padan viereen otti pitkävartisen padanpesuharjan ,kastoi harjan pataan ja harjasi saappaansa puhtaaksi ,näinhän se käy ,sitten meni vaihtamaan takin..

• asennetta.,

Molemmilla hyvä tyyli,ei liikaa stressata..

• näin se menee

töissä kans kun katselen hyväperseisiä naisia.tiukat farkut ja kumpparit jalassa...

• Runkmän

Kaverin luona kylässä etsin vessan pyykkikorista hänen tyttökaverin pikkuhousut ja runkkan niihin. Mällit lentää heti kun haistelen kiimaisia pikkuhousuja.

• verta

Onko niissä kuukautisvuotoa siis verta

• tdyyu

Anopin alushousuille tai rintaliiveihin!!

• osmoskosmos,,

naapurin muijan luona

• MrSurf

Runkkasin pyykkituvan kuivaushuoneessa olleiden naisten pikkuhousujen sisäpinnalle kohtaan joka on naisen tavaraa vasten.

• swimmer

Tänään vedin uimahallissa. Uimisen jälkeen saunassa satuin istumaan just sellaisessa paikassa mistä näki suihkun puolelle kun yksi kunnon körmy mies pesi itseään. Isoa vatsaansa ja pallejansa siinä saippuoi. Menin hänen poistuttuaan samaan suihkuun ja pesin itseäni samalla tavalla. Kyrpäni alkoi hivuttautua erektioon joten hyökkäsin vessaan. Siellä kopissa oli vielä aika iso peili josta katselin itseäni ja vedin käteen. Liemet siististi pönttöön ja sitten vielä kerran pesulle. Eipä ole ennen tullut mieleenkään uimahallissa runkata mutta tosi mahtava kokemus. Onneksi siellä oli tosi vähän porukkaa...

• swimmer

Tämän jälkeen, illemmalla, sain vieläpä pillua!

• swimmer

Voi prkle, jouduin vielä kerran vetäisemään käteen kun muistelin näitä päivän tapahtumia...

• mmmmies

Yleensä sängyssä mahallaan alkkareiden ja peiton läpi hieroen. Sitten kun alkaa olemaan valmis laukeamaan niin talouspaperia munan ympärille niin että mällit jää siihen. Olen huomannut tuon siisteimmäksi tavaksi hoitaa asia.

• Poitsu 16v.

Levareilla vanhojen homomiesten iloksi, katsoa saa muttei koskea. Joskus pyydän vähän rahaakin jos näyttävät kovin halukkailta näkemään.

• Nuoruus muistot.

Moi Poitsu16 olisi tosi mahtavaa katsella runkkaustasi, tulee mieleen omat nuoruus ajat jolloin runkkasin vanhemman miehen kanssa eräässä metsikössä.

• Poitsu,ei sama

Onnistuu täällä länsisuomessa. Jouluaattona annoin juuri tuollaiselle vanhemmalle
      miehelle suihin, en tapaa näin, mutta lahjaksi.

• Oksat pois

Meidän kaupungin uimahallissa on yhteinen höyrysauna miehille ja naisille. Hivuttauduin eräänä aamuna naisten puoleiselle lauteelle höyrysaunaan. Naisia alkoi tulla sisään, mutta kukaan ei huomannut minun olevan mies. Miehiä, ei tullut ollenkaan. Olin ihan vieressä yhtä kaunista naista, kun munani ilmoitti olemassa olostaan. Aloin varovaisesti hieroa kulliani ja eikä aikaakaan kun se nousi kunnon seisokkiin. Jouduin istumaan kyyryssä ja jalat ristissä etten olisi paljastunut. Pikkuhiljaa kaikki muut paitsi se kaunis nainen lauteilta lähtivät suihkuun. Tämä nainen meni lauteiden toiseen päähän ja minä jäin tähän toiseen. Hän nosti jalkansa lauteille ja oli avoin minuun päin. Hän oikein näytti tuheroaan minulle, en voinut olla kuin kyyryssä ja jalat ristissä etten olisi paljastunut. Kuitenkin höyryä alkoi tulla enemmän ja enemmän saunaan joten rohkenin jo nousta istumaan kunnolla vaikka mulkkuni olikin pystyssä. Ajattelin, että eihän tässä tarvitse mennä kuin toiselle lauteelle istumaan, jos tuo nainen huomaa seisokkini, yhteinen höyrysauna kun on. Vaan eihän tuo nainen huomannut mitään, kun höyryä oli niin paljon. No, vetelin siinä ihan rohkeasti käteeni ja katselin josko höyryssä oli aukkoja josta voisin nähdä tuon ihanan naisen pillun avoinna minuun päin. Aloin jo pikkuhiljaa kiihottumaan kun näin höyryn häviävän pikaisesti, mutta nainen ei vieläkään huomannut seisokkiani vaikka vedin jo ihan kunnolla ja estottomasti käteeni hänen silmiensä alla ja tunsin jo kohta mällin irtoavan. Käänsin kyrpäni kohti naista ja sain mahtavan orgasmin kun mällini lenti suoraan hänen jalkoväliinsä ei kuitenkaan osunut jalkoihin eikä tussuun vaan lauteille ihan lähelle ihanaa pillua. Istuin vaihvihkaa takaisin lauteille ja huomasin onneksi ilman taas höyryävän kunnolla niinkuin höyrysaunassa pitääkin. Hetken kuluttua ovi aukesi ja sisälle tuli toinen nainen joka pyyti lauteilla olevaa naista tulemaan jo suihkuun ja uimaan. Lauteilla oleva nainen ojensi kätensä ja sai apua alastulemiseen ja suihkuhuoneeseen menoon. No, voihan räkä. Nyt en enää ihmetellyt miksi tuo nainen ei huomannut seisokkiani, hänhän oli sokea . Jos olisin tämän tiennyt niin olisin heilutellut herkkumutteriani hänen nenänsä edessä oikein kunnolla. Kuitenkin kun pääsin suihkun ja uimisen jälkeen pukuhuoneen kautta kahville kahvioon, niin samainen nainen oli kahviossa juomassa kahvia. Menin hänen pöytäänsä ja esittelin itseni. Hän oli ensimmäistä kertaa höyrysaunassa ja ilmoitti sen olevan niin ihana kokemus että hän alkaa käydä joka torstai- aamu uimahallissa. Minäolin tietysti mielissäni tästä ilmoituksesta ja sanoin itsekin käyvän torstaisin aamulla virkistäytymässä.

• Riuttala seppo 36v.

Eroottisten ravintoloiden privaattiesityksissä. Kaunottaret tarjoavat yleensä laukeamisen jälkeen paperia spermojen pyyhkimiseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2559
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      37
      1567
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1473
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1194
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26