edes rakasteltu kerran, jos ei mitään muuta.
Jos oltaisiin
60
1426
Vastaukset
- brains!
mä halusin sun aivot, siksi tulin tänne palstalle
- Mihin sä
niitä tarviit?
- ei kiitos riitä.
jatka matkaasti..
- sanottu ennenkin-
poraa se reikä seinään
- täydellisen turhaa
Kerta pano tekisi sut onnelliseksi vai?
- mikään muutu
erimies kuin pelimies kiinnostaa.
- Q
Joskus sekin voi jo olla kaunis muisto. Ja salainen?
- kerta vaan
No rakastellaan kerran, tuu tänne.
- Tiedät miksi
en päässyt ja tiedät että jonain päivän kyllä pääsen.
On vain uurastettava... - Ja sitten
vielä kerran ja vielä kerran ja vielä kerran ja...
- :)
:) kestohymy :)
- ajatus tämäkin
Ei se varm.jäis siihen. En usko,oon mä himonnut sun peppuas jo niin pitkään. Kyllä sä sen tiedät. Saat kyllä päättää... :).
- ajattelen..
Voi sun kanssas... kova olet ainakin kiusimaan ;)
- Tiedät kuka
ajattelen.. kirjoitti:
Voi sun kanssas... kova olet ainakin kiusimaan ;)
Sinne puistonpenkille jossa istuin viime kesänä teemme treffit? Sovitaan aika myöh.?...:).
- ajattelen..
Tiedät kuka kirjoitti:
Sinne puistonpenkille jossa istuin viime kesänä teemme treffit? Sovitaan aika myöh.?...:).
Tiedänköhän? ;)
- Tiedät kuka
ajattelen.. kirjoitti:
Tiedänköhän? ;)
Tiedät. "Vanhan reitin"varrella...:).
- ajattelen..
Tiedät kuka kirjoitti:
Tiedät. "Vanhan reitin"varrella...:).
Voisin jopa tietääkin.. Kerro vielä jotain, varmistutaan ;)
- Tiedät kuka
ajattelen.. kirjoitti:
Voisin jopa tietääkin.. Kerro vielä jotain, varmistutaan ;)
Työmatka,joki.
- ajattelen..
Tiedät kuka kirjoitti:
Työmatka,joki.
Joo. Hyvin tiedän.
- Tiedät kuka
ajattelen.. kirjoitti:
Joo. Hyvin tiedän.
En voi enää sanoa mitään,tiedät tunteeni sinua kohtaan. Haluan jutella joskus kanssasi a.o. paikassa. Sovitaanko aika kun sinulle passaa?
- ajattelen..
Tiedät kuka kirjoitti:
En voi enää sanoa mitään,tiedät tunteeni sinua kohtaan. Haluan jutella joskus kanssasi a.o. paikassa. Sovitaanko aika kun sinulle passaa?
En tiedä tunteitasi minua kohtaan. Sinä kyllä tiedät minun tunteeni.
- Tiedät kuka
ajattelen.. kirjoitti:
En tiedä tunteitasi minua kohtaan. Sinä kyllä tiedät minun tunteeni.
Vastaa rehell. , -
- ajattelen..
Tiedät kuka kirjoitti:
Vastaa rehell. , -
Onhan se nyt sanomattakin selvää että haluan nähdä sinut. Mutta olin rehellinen, en osaa oikein sanoa mitä sinä minusta nyt ajattelet.
- Tavataanhan sitte
ajattelen.. kirjoitti:
Onhan se nyt sanomattakin selvää että haluan nähdä sinut. Mutta olin rehellinen, en osaa oikein sanoa mitä sinä minusta nyt ajattelet.
Kerkesin jo hopp.uuden alot.näiltä tiimoilta. Elä ajatt.turhia. Muistele ennemmin niitä toisillemme kert.asoita.joista pyst.vapaasti juttelemaan,silloin kun mullakin oli vaikeampaa. Teit silloin minuun sell.vaikutuksen joka ei katoa varm.koskaan.Sitten vaan jostain syystä tai syistä "erkanimme". Sitte keväällä se päivä joka ois saanu jäädä väliin,vai mitä?
- En haluaisi
Tavataanhan sitte kirjoitti:
Kerkesin jo hopp.uuden alot.näiltä tiimoilta. Elä ajatt.turhia. Muistele ennemmin niitä toisillemme kert.asoita.joista pyst.vapaasti juttelemaan,silloin kun mullakin oli vaikeampaa. Teit silloin minuun sell.vaikutuksen joka ei katoa varm.koskaan.Sitten vaan jostain syystä tai syistä "erkanimme". Sitte keväällä se päivä joka ois saanu jäädä väliin,vai mitä?
hukata hetkeäkään kanssasi... enkä kadottaa sinua koskaan..
- Tiedät kuka
En haluaisi kirjoitti:
hukata hetkeäkään kanssasi... enkä kadottaa sinua koskaan..
Kauniisti sanottu,kiitos. Nyt nukkumaan,aik.herätys. Hyvää yötä ja unia. ...voi että,kun tuli hyvä mieli...:).
- ajattelen..
Tavataanhan sitte kirjoitti:
Se todellakin olisi saanut jäädä välistä. Miksi en ole kuullut sinusta aiemmin?
- Niinpä...
Tiedät kuka kirjoitti:
Kauniisti sanottu,kiitos. Nyt nukkumaan,aik.herätys. Hyvää yötä ja unia. ...voi että,kun tuli hyvä mieli...:).
:) olin onnellinen... kunnes taas kohdataan.
- ajattelen..
Tiedät kuka kirjoitti:
Ei ollut minulta tuo edellinen, joku toinen kirjaili väliin. Mutta ei toisaalta haittaa, ei kaukana omista ajatuksistani ollut. Hyvää yötä sinulle sinne, ei niin kauas..
- Tiedät kuka
ajattelen.. kirjoitti:
Se todellakin olisi saanut jäädä välistä. Miksi en ole kuullut sinusta aiemmin?
Olihan meillä se puh.numero jutska täällä,olithan se sinä? Laita varm.tunniste ny.
- Tiedät kuka
ajattelen.. kirjoitti:
Ei ollut minulta tuo edellinen, joku toinen kirjaili väliin. Mutta ei toisaalta haittaa, ei kaukana omista ajatuksistani ollut. Hyvää yötä sinulle sinne, ei niin kauas..
Joo,mä hokasin ton "vierailijan". Öitä ja hali
- ajattelen..
Tiedät kuka kirjoitti:
Hyvää yötä ja hali takaisin.
- ajattelen..
Tiedät kuka kirjoitti:
Olihan meillä se puh.numero jutska täällä,olithan se sinä? Laita varm.tunniste ny.
Joo, sinulla ei ole minun numeroani.
- ajattelen..
Tiedät kuka kirjoitti:
Taidatkin olla tuo sama joka kaipaa annelia?? Vastaisitko tähän, pyydän? Taidettiin olla aivan tuntemattomat toisillemme, vaikka samanlaisia tapahtumia ja paikkoja ja vieläpä samoihin aikoihinkin.
- Tiedät kuka
ajattelen.. kirjoitti:
Taidatkin olla tuo sama joka kaipaa annelia?? Vastaisitko tähän, pyydän? Taidettiin olla aivan tuntemattomat toisillemme, vaikka samanlaisia tapahtumia ja paikkoja ja vieläpä samoihin aikoihinkin.
Ei,kyllä tämä on sinulle.Tuttuja ollaan. Älä ole "sokea".Aukastaan nyt solmu ja tehhään "treffit" sinne penkille,mistä oli puhe. Pysähyt vain vaikka kotimatkalla etes jonku sanan vaihtaan aluksi. Sanot vain päivän ja ajan,niin odott.siellä.?...:).Ps. Kumotaan tämä,ettei täältä muka löydä "hakemaansa".
- ajattelen..
Tiedät kuka kirjoitti:
Ei,kyllä tämä on sinulle.Tuttuja ollaan. Älä ole "sokea".Aukastaan nyt solmu ja tehhään "treffit" sinne penkille,mistä oli puhe. Pysähyt vain vaikka kotimatkalla etes jonku sanan vaihtaan aluksi. Sanot vain päivän ja ajan,niin odott.siellä.?...:).Ps. Kumotaan tämä,ettei täältä muka löydä "hakemaansa".
Kaikki mitä olet kirjoittanut, sopii minuun. Miten "erkanimme", "puistonpenkki", "älä ole sokea", "keväällä se päivä"..
Haluaisin todellakin tavata, mutta varma tahtoisin olla. Milloin nähtiin toisemme viimeksi? - Tiedät kuka
ajattelen.. kirjoitti:
Kaikki mitä olet kirjoittanut, sopii minuun. Miten "erkanimme", "puistonpenkki", "älä ole sokea", "keväällä se päivä"..
Haluaisin todellakin tavata, mutta varma tahtoisin olla. Milloin nähtiin toisemme viimeksi?3kk sitten.
- ajattelen..
Tiedät kuka kirjoitti:
3kk sitten.
sun puhelinnumerosi viimeinen numero on 9 ? Ainakin oli silloin kun oot viimeksi saanut viestiä multa.
- ajattelen..
Tiedät kuka kirjoitti:
3kk sitten.
Vastaisit nyt!? Tahdon kuulla. Tiedänkö minä sinut? Osuinko "tunnisteissani" kohdilleen?
- Et tiedä kuka?
ajattelen.. kirjoitti:
Vastaisit nyt!? Tahdon kuulla. Tiedänkö minä sinut? Osuinko "tunnisteissani" kohdilleen?
Ei se ikävä kyllä ole. Toiv.sait rauhan tältä osin. Hyvää kesää sinulle.
- ei riitä
yksi kerta, enemmän tarvitaan
- Kynnysmatto?
?
- huono ajatus
Tuossa tapauksessa on parempi että unohdetaan koko asia. En mä halua siinä tapusessa mitään. Parempi näin.
- ..lämmin muisto..
Jos kumpikin haluaa rakastella, edes sen kerran.. :)
Pano on eri juttu :( - eiseooniinkuinpukemi
Jos suhde on muutenkin ollut epävarmalla, niin ihan hyvä että rakastelu on jäänyt pois. Hyvään rakasteluun kuuluu syvä tunne toisesta, silloin pääsee aivan omaanlaiseensa tunteeseen kun on yhtä.
- ajatellahan aina saa
ei se kerta rakastelu mitään muuta....
- ilman jarruja....
Tuo aloitus ei sitten ollut mulle. Mun näköstä ei kukaan koskis edes tikulla ;D
- vinot silmät..
Huh..huh..kukas näin aattelee? Mies? Miten tavattiin? jäikö kaipuu...
- Niin halusin
edes kerran.
- .
ensin rakastetaan, sitten vasta rakastellaan
- iiiin
olipa hyvä ettei rakasteltu kertaakaan on helpompaa unohtaa sinut
- puhdas edelleen
Luojan kiitos ettei "rakasteltu", olisi tullut likainen olo.
- supsup
Rakastelu kuuluu rakkauteen.
Rakkaus toista kohtaan ei ole likaista :-?
- ORKKUJEN kuningatar
Onneksi luoja on suonnut minulle ihanan rakastelijan, jonka kanssa olen voinnut nauttia kyseisestä toiminnasta aivan iki-ihania nautintoja nauttien vuosikymmeniä; ja onnekseni ei ole kaipuuta mihinkään salarakasteluihin kuten aloittajakin haikaileepi.
- Ettäs tiedät
Sun puhe kuulostaa ihan paskalta. Saman kans vaan,niinkö mainitsit. "Uusien"kumpp.kans.kokee aina yllätt.nautintoja. Aina tuntuu löytyvän parempaa pillun antajaa. Pettymyksiäkin kyllä turhan usein,makaavat vain alla. Kyllä siinä nainti halut menee.Hyvä hommahan sulla muuten,mutta ei mihin verrata. Sitä on kuule monenlaista tavaran nuolijaa ja paneskelijaa.
- puhdas edelleen
"rakastelu" olikin heittomerkeissä, ei meidän välillä ole rakkautta, eikä mitään muutakaan. Olisin myynyt sieluni halvalla. Huh.
- Ykkösen valinnut
Ja vanhempaan mieheen en vaihda!
Eihän vanhemmilla miehillä enää stondaakaan silleen kuin nuoremmilla uroksilla.
Elämäni valinta on mitä ihanin, hauska ja humoristinen ja ahkera rakastamaan mua. - .
Älä myy sieluasi äläkä ruumistasi, vain sinä tiedät tunteesi ja olet vastuussa siitä, että teet hyvää itsellesi ja muille.
- ...
Ykkösen valinnut kirjoitti:
Ja vanhempaan mieheen en vaihda!
Eihän vanhemmilla miehillä enää stondaakaan silleen kuin nuoremmilla uroksilla.
Elämäni valinta on mitä ihanin, hauska ja humoristinen ja ahkera rakastamaan mua.Ai että semmoinen tilanne =)
- puhdas edelleen
En. Pysyn kaukana siitä likaajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575765Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752952Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222198No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401955- 191838
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah741018