Rakkauden tunne unessa

haave

Näin viime yönä unen, jossa koin äärettömän täyteläisen rakkauden tunteen. Unessa eräs tuntemani mies (johon en ainakaan tietoisesti ole ihastunut, vaikka hän kiva onkin) jonka näin viimeksi elävässä elämässä n.viikko sitten, rutisti minut syliinsä ja halasi minua pitkään. Istuimme sohvalla toisiamme vain halaten. Muistan sen ihanan tunteen, kun mietin, voiko tällaista täydellisyyttä ollakaan.

Ja sitten heräsin :(

Miksi minua näin kidutetaan? En tiennyt tuollaisesta tunteesta mitään ennen! Se oli niin .. niin .. täydellinen RAKKAUDEN tunne. :)
Näettekö te tuollaisia unia?

46

14957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Artemis~~

      Olen itsekkin nähnyt sellaisen unen, jossa aloin seurustelemaan erään miehen kanssa, ja se tunne oli aivan ihana! Muistelen hymyssäsuin sitä unea, se rakkauden tunne oli niin täydellinen.

      • tkm

        näin, tulin ja voitin... näin unia eräästä hyvin tuntemasta ihmisestä, ja rakkaudesta, ja nyt olemme olleet jo lähes vuoden naimisissa... rakkaus on ihanaa...


    • näen

      On tuttua, tosin ei niitä kovin usein näe.
      Itse asiassa tähänastisen elämän suurin rakkaus
      on tavallaan alkanut tuolla tavalla. Minäkin näin unen eräästä hyvin tuntemastani miehestä, muistin sen, kun hän ihan kaverillisesti kosketti olkaani, ajatukset menivät täysin sekaisin,
      piti kauan aikaa sulatella ja siitä se pikkuhiljaa alkoi. Se oli molemminpuolista. Joskus tuntuu, että se oli alitajunnan viesti siitä, mihin pitäisi ajatukset suunnata. Mutta siitä on jo aikaa ja kuviot ovat uudet.

      • Rakastunut 10v

        Olin tsekkaillu yhtä poikaa jo noin viikon ajan. Sitten viime yönä näin unen jossa tuo sama poika oli.olimme siinä unessa kahdestaan ja aloimme seurustella. Mitäköhän huominen tuo tullessaan


    • tupu

      tapasin mieheni, pari viikkoa ennen sitä äitini näki unen, joka alkoi kukkasilla. Unessa seisoi talon kulmalla mies, joka odotti minua. Hän oli pitkä, mutta hieman tanakka. Paksujalkainen ja vaaleahiuksinen. Kasvoja hän ei pystynyt näkemään.Unessa näkyi myös pyöräkatos.
      Pari viikkoa siitä tapasin miehen. Kun menin tapaamaan häntä ensimmäistä kertaa näin pihassa pyöräkatoksen. Lähetin kuvan tästä miehestä äidilleni, kun aloimme seurustelemaan. Hänellä oli käynyt oudot väreet kun hän näki tuon kuvan. Kun hän viimein tapasi miehen hän kuiskasi minulle, tämä se mies minun unessani on.
      Aikoinaan hän oli nähnyt samantyyppisen unen siskolleen ja hän meni tuon miehen kanssa naimisiin ja sai 3 lasta:)
      Nyt asumme yhdessä ja haluamme perustaa perheen joku päivä jne.
      Unissa voi olla mystistä voimaa!

      • Haave

        Heips!
        Ihoni nousi kananlihalle, kun luin kirjoitustasi.
        Uskon kyllä unen mystiseen voimaan, viimeistään nyt.

        Nimittäin tämä unessani minua halannut mies teki eilen illalla minua kohtaan sellaisia kiinnostuneita elkeitä, joista ei voi erehtyä.
        Kun siinä juteltiin, taisin ihastua ja pahasti. Mietin, että annanko periksi vain unelleni, ja haluan jotenkin alitajuisesti toteuttaa sitä. Mutta ei. Se mies on aivan valtavan ihana.
        Luulen, että olenkin pitänyt hänestä koko ajan, en vain ole itse sitä tajunnut ennen. Tai en tiedä. Olen nyt vähän sekaisin ;)
        Mutta kuitenkin, onnea sinun perheonnellesi ja "unimiehellesi" :) Elämä on aika ihanaa :)


      • tupu
        Haave kirjoitti:

        Heips!
        Ihoni nousi kananlihalle, kun luin kirjoitustasi.
        Uskon kyllä unen mystiseen voimaan, viimeistään nyt.

        Nimittäin tämä unessani minua halannut mies teki eilen illalla minua kohtaan sellaisia kiinnostuneita elkeitä, joista ei voi erehtyä.
        Kun siinä juteltiin, taisin ihastua ja pahasti. Mietin, että annanko periksi vain unelleni, ja haluan jotenkin alitajuisesti toteuttaa sitä. Mutta ei. Se mies on aivan valtavan ihana.
        Luulen, että olenkin pitänyt hänestä koko ajan, en vain ole itse sitä tajunnut ennen. Tai en tiedä. Olen nyt vähän sekaisin ;)
        Mutta kuitenkin, onnea sinun perheonnellesi ja "unimiehellesi" :) Elämä on aika ihanaa :)

        Kiitos onnen toivotuksista.

        Toivottavasti sinunkin unesi käy toteen!
        Mukavaa kesää.


      • Siru
        Haave kirjoitti:

        Heips!
        Ihoni nousi kananlihalle, kun luin kirjoitustasi.
        Uskon kyllä unen mystiseen voimaan, viimeistään nyt.

        Nimittäin tämä unessani minua halannut mies teki eilen illalla minua kohtaan sellaisia kiinnostuneita elkeitä, joista ei voi erehtyä.
        Kun siinä juteltiin, taisin ihastua ja pahasti. Mietin, että annanko periksi vain unelleni, ja haluan jotenkin alitajuisesti toteuttaa sitä. Mutta ei. Se mies on aivan valtavan ihana.
        Luulen, että olenkin pitänyt hänestä koko ajan, en vain ole itse sitä tajunnut ennen. Tai en tiedä. Olen nyt vähän sekaisin ;)
        Mutta kuitenkin, onnea sinun perheonnellesi ja "unimiehellesi" :) Elämä on aika ihanaa :)

        Olen itsekin kokenut unessa uskomattomia rakkauden ja rakastumisen tunteita sekä myös seksiä. Ehkä silloin ihminen päästää itsensä vapaaksi ja nauttii täysin rinnoin kaikesta ilman estoja. Siihen ei valvetilassa pysty. Ja kyllä jokin magiikka unissa on kieltämättä, silloinhan ihmisen tajunta on herkimmillään aistimaan asioita, mihin ei valvetilassa ole mahdollisuutta.
        Rakastuin äskettäin työkaveriini sen takia, että hän ilmestyi uneeni kertoen minun olevan se ainoa oikea. Olen katsellut häntä todennäköisesti itse sitä tiedostamatta sillä silmällä jo pidempään, mutta unen jälkeen kolahti ihan täysin! Rakastumisen muuttuminen molemminpuoliseksi on aika epätodennäköistä, mutta toivottavasti ei mahdotonta, molemmat ovat tahoillaan sitoutuneet ainakin toistaiseksi. Tämä tunne on minun puoleltani hyvin voimakas ja tietenkin olosuhteista johtuen epätoivoisen raastava.Toivon että minulle kävisi samoin kuin sinulle, että uni kävisi toteen!!!


      • Valehtelet

        Ihminen ei voi nähdä unta henkilöstä, jota ei ole koskaan tavannut


    • epätoivoinenuneksija

      mäkin näin viime unta missä rakastin yhtä poikaa, se tunne oli vaan niin täydellinen et halusin vaan koko ajan halailla siin unes sitä poikaa

    • Onnittelut

      Positiivinen uni.

    • Metsien_nainen

      Mäpä olen tuntenut hetken täydellistä puhdasta rakkauden tunnetta ihan hereillä ja ilman mitään kosketusta, halausta, syliä, puhetta tai suhdetta. Hieno tunne. En tiedä mistä tuli mutta kokisin milloin vain uudestaan kiitos. Nauran vähän itselleni tätä toki.

    • kaikki_käy

      Jännää.. Itsekin nimittäin näin viimeyönä unen, jossa aloin seurustelemaan erään henkilön kanssa. Tässä kuitenkin vaan oli sellainen käännekohta, että unessa seurustelin naisen kanssa (hox, olen ainakin mielestäni hetero nainen, vaikka joskus ajatukset ovat vähän....erikoisia). En tunnistanut tätä naista enkä muista hänen nimeään, mutta sen muistan kuinka me vain syleilimme jatkuvasti. Halusin jopa suudella kyseistä henkilöä, mutta en saanut siihen unessa kunnon tilaisuutta. Ja se rakkauden tunne jonka koin oli täysin sanoin kuvaamatonta. Oli vain sellainen tunne, niin kuin joku oikeasti välittäisi minusta ja pitäisi minusta sellaisena kuin olen.
      Todellakin haluaisin, että se tunne vielä olisi läsnä.

    • Alisia90

      Mä en oikeen oo koskaan uskonut rakkauteen. Mutta noin kuukausi sitten näin unen jossa halasin yhtä miestä ja jotenkin musta tuntu että olin rakastunut siihen mieheen. Aamulla mulla vielä herätessäkin oli semmonen lämmin ja muka olo.

    • Enneuni.toteutui

      Minä näin enneunen aviomiehestäni, jo monta vuotta ennen kuin tutustuimme.
      Muistan kun hämmästelin aidon tuntuista untani vaaleahiuksiselle poikaystävälleni, jonka kanssa siihen aikaan asuin.
      En ollut koskaan aikaisemmin nähnyt uneni tummaa miestä. Enkä olisi voinutkaan, koska hän tuli kaukaa. Ei siis asunut edes samassa kaupungissa.
      Ei hän tosin ihan ulkomailta asti tullut.
      Unessani istuin tuon tummahiuksisen nuoren miehen kanssa jossain huoneessa sängyn reunalla juttelemassa ja unessa tiesin, että me seurustelimme.
      Unessa ja siinä huoneessa oli myös, kaksi meitä hieman nuorempaa tyttöä, tumma ja vaalea.

      Meni muutama vuosi, erosin yllättäin silloisesta poikaystävästä ja sinkkuna hetken oltuani, tutustuin tähän uneni mieheen, joka tuli kotipaikkakunnalleni töihin.
      Minä en ns.iskenyt häntä, en edes huomannut koko miestä ravintolan hälinässä.
      Hän huomasi minut ja sen jälkeen en hänestä enää eroon päässytkään.

      Nyt olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta ja meillä on kaksi lasta ja yksi ihana lastenlapsi. Muistin myöhemmin tämän uneni ja mieheni oli siinä ihan saman näköinen, kuin silloin nuorempana kun tapasimme. Myös hänen siskonsa ovat häntä nuorempia ja toinen on todellakin vaalea ja toinen tumma. Sen saman huoneen ja sängyn näin, kun menin ensikertaa käymään mieheni kotona. Tuli ihmeellinen deja vu kokemus kun istuimme siellä tyttöjen huoneen sohvasängyllä ja juttelimme siellä niitä näitä. Mutta silloin ei uni muistunut mieleeni. Vaan vasta myöhemmin.

    • Outoja_unia

      Mielenkiintoisia unia.
      Näin juuri viime yönä tuollaisen unen.
      Unessa tanssin erään miehen kanssa ihan poski poskea vasten ja tunsin erittäin voimakkaasti rakkauden ja lämmön ja onnellisuuden tunteita tuota miestä kohtaan.
      Olimme pari.
      Omituista on se etten oikeasti tunne tätä miestä kuin ulkonäöltä , mutta en ole koskaan kokenut mitään mielenkiintoa taikka vetoa häneen..
      On eräs julkisuuden henkilö.
      Olisi kiva tietää mistä tällaiset unet tulee.

    • Sohvallasikerran

      Ymmärrän sinua olihan ne sohvallasi upeita hetkiä. Niitä kun muistelet niin uniin ne tulee. Rakkauden tunnetta se oli. Minäkin näen sinusta unta. On se karmeaa herätä todellisuuteen. Ja tajuta se ettei mitään ollutkaan. Näitä tulee ja menee. Tuskin hereillä ollessasi minua muistelet. Unet ovat sekavia ja niihin uskominen ei taida olla tervettä.

    • Enneuni

      En uskonut aiemmin uniin, mutta sitten eräänä aamuna tapahtui jotain hyvin mystistä. Heräsin hengästyneenä ja olin aivan poikki. Olin myös todella äreä ja surullinen. En muista että olisin koskaan ollut niin sekavassa tunnetilassa aamulla herättyäni. Se aamu oli poikkeuksellinen, olin nähnyt todella todenmukaisen unen. Olen siis mies, en yleensä soittele siskoni kanssa tällaisista asioista, mutta päätin sinä aamuna soittaa. Halusin tukea, tärisin suorastaan. Kuvailin siskolleni unen, siinä oli sellainen metsä. Metsässä oli puro joka oli alkanut tulvia metsänpoikki kulkevan tien yli. Se vedenpinta nousi sitä vauhtia, että jouduin lopulta nopeuttamaan askeliani jotta en joudu sen vietäväksi. Lopulta juoksin, kunnes oikealla puolella tietä oli punainen pieni talo. Koputtain oveen ja sitä tuli avaamaan nuori kaunis nainen. Takaa kuului iloista lasten leikintää. Sit sitä tulvaa ei enään ollutkaan ja heräsin. Muistan kun soitin siskolleni lähes siltä istumalta unta sen kummemmin pohtimatta, sanoin että oli tosi voimakkaan tuntuinen uni. Siskoni osasi heti kertoa, että se oli enneuni, se nainen jonka siinä näit on tuleva vaimosi. Kun sit itsekin pysähdyin kelaamaan untani, niin sitä se oli. Se tunne oli ihan älytön, en ollut kokenut sellaista koskaan. Siskoni vielä lisäsi, että se nainen ei ole kukaan edellisistä kumppaneistasi. Olin muistaakseni n. viikkoa aiemmin liittänyt profiilini eräälle treffipalstalle. En ajatellut sillä hetkellä parisuhdetta, mutta halusin ystävystyä jonkun samanhenkisen ihmisen kanssa. Olin jo unohtanut unen kun parin päivän päästä aloin käymään läpi tietyillä kriteereillä valitsemaani listaa automaattisesti tarjottavista "minulle sopivista" ehdokkaista, joilla oli kuvallinen profiili. Muistan kun naputin ensimmäisenä päivänä kaikkiin ehdotuksiin ei. Sit seuraavana päivänä valitsin 1, jolle lähetin myös viestin. (Saattoi olla joku toinenkin, mutta muistelen että lähetin vain tälle yhdelle valitsemalleni viestin). Hän vastasi siihen, mutta en vielä silloin tiennyt että joudun maksamaan jos haluan nähdä hänen viestin. Minulla oli silloin tosi tiukkaa. En meinannut alkuun maksaa, mutta seuraavana iltana laitoin loput rahani tuohon . Sit kaikki vaan tapahtui. Olen nykyisin avoliitossa tuon naisen kanssa. Meillä on uusioperhe, johon kuuluu 5 lasta. Se lämmön tunne jonka ensikerran kohtaisin siinä unessa siellä talolla, on nyt läsnä mun elämässä jokapäivä. Meillä on molemmilla hyvin samanlainen perhetausta, olemme viettäneet lapsuuteemme samoissa paikoissa joissa olen itse kulkenut lapsena ja meillä on samat arvot. Olemme molemmat eronneet entisistä aviopuolisoistamme jo aiemmin ja eläneet parisuhteissa, jotka eivät ole toimineet. Nyt tiedän mitä on rakkaus ja olen siitä äärimmäisen kiitollinen. Elämä on ihanaa.

    • Ilavya

      Mä näin pari päivää sitten että se tyttö josta tykkään halasi minua ja se tuntui vaan niin ihanalta. Unessa ei ollit ketään muita kuin minä ja se tyttö.

    • Uneksija

      Itse näin juuri unta jossa oli yksi tyttö luokaltani, menin istumaan hänen viereensä ja sitten molemmat vain halasimme toisiamme pitkään. Se tuntui niin aidolta ja molemmat "nautimme" siitä. Se oli niin ihana tunne. Kun heräsin, oloni oli niin lämmin ja tuntui että minusta välitetään. Olen ennenkin halannut ihastuksia yms. unissani mutta ne ovat olleet lyhyitä halauksia, toinen ei ole halannut ns. takaisin ja ei ole tuntunut oikeen miltään. Olen siis itsekkin tyttö. Olen katsellut tätä tyttöä välillä koulussa mutta en kuitenkaan ole häneen ihastunut vaikka todella mukava ihminen onkin. En sitten tiedä mitä tämä uni tarkoitti. Näimmekö molemmat kenties samaa unta? Pitääkö häinkin minusta? Vai johtuuko jostain muusta, nimittäin eilen oloni oli niin yksinäinen ja tuntui tyhjältä. Ajattelin vain kokoajan sitä kuinka minulla ei ole kavereita. Ajattelin myös että haluan tyttöystävän, jonkun joka on aina siinä tukena.. Tietääkö kukaan tälle unelle selitystä?

    • Anonyymi

      Olen nähnyt ihastukseni monta kertaa unissani. Emme ole tehneet mitään mutta hän on esim. Kävellyt huoneeseeni, ollut vieressäni, olen vain vilkaissut jonnekin ja nähnyt hänet. Miksi näin tapahtuu!?

    • Anonyymi

      Uni,
      Tuo Kuoleman serkkupoika,
      Ketään se ei väkisin vie,
      Muistakaa se.
      Kaikki tiet vievät tuonelaan.
      Mitään ette rajan yli vie mukana.
      Joten,
      Elä,
      Syö,
      Nai,
      Juo vettä,
      Luonnon lääkitys,
      Rakastele,
      Rakasta,
      Anna anteeksi,
      Pyydä anteeksi,
      Tee paljon hyvää - saat pelkkää hyvää - siten se positiivinen karma toimii.
      Omani olen silti tullut noutamaan.
      Kun usko on hiipunut,
      Toivo menetetty,
      Mitä jää jäljelle?
      Rakkaus.
      Kuolema rakastaa aina,
      Joten,
      Ole onnellinen,
      Ei saa kiljua onnesta,
      Sillä se ei aina kestä kauan.
      Omani silti olen tullut noutamaan.
      Älä isoveljeä, Pyöveliä pelkää.
      Hän noutaa aina omansa.

    • Anonyymi

      Kun harvoin näkee unta on tosi kyseessä.

    • Anonyymi

      Näin viime yönä unta eräästä pojasta jonka oon tuntenu about vuoden ja jonka kanssa oon ny viime päivinä ollu paljonki tekemisis.
      Se uni oli jotai täydellistä semmosta rakkauden tunnetta en oo tuntenu viel kertaakaa unessa tai hereillä mietin että olikoha toi joku alitajunnan merkki koska nytku aloin miettii nii se jätkä on just semmone kenestä mä oon koko elämäni haaveillu.

    • Anonyymi

      Eilen aamulla koin herkän hetken kun leijailin tietoisesti unessa kuten henki, olin olohuoneessa jossain ja huomasin ölevani erään sohvan takana ja uteliaisuuttani halusin nähdä kuka sohvalla lepää kyljellään, nainen oli ruokalevolla ja tunsin hänet ja minut valtasi itku iso sydämellinen kaipuu häntä kohtaan ja silloin heräsin sohvaltani kyyneleet silmissä ja sydän huusi rakkautta ja sitten siirryin sänkyyn ja jatkoin lepoa...

      unigekon3

      • Anonyymi

        Millainen sohva ja millainen nainen, kuvaile.


      • Anonyymi

        Taisi olla neljäs elävä uni naisesta samaisesta, kymmeniä ellei satoja elounia takana ja paras niistä piiloitettu on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen sohva ja millainen nainen, kuvaile.

        Unessani nainen lepäsi selkä selkänojaa vasten ja noin metrin päässä oli ikkuna vaaleilla verhoilla . tunnelma oli valoisan haalea ja se kesti vain lyhyen hetken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unessani nainen lepäsi selkä selkänojaa vasten ja noin metrin päässä oli ikkuna vaaleilla verhoilla . tunnelma oli valoisan haalea ja se kesti vain lyhyen hetken.

        Millainen nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen nainen?

        Tunnetko hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen nainen?

        Kuvaus varmasti sopisi kaikkiin äiteihin joista huokuu rakkaus noinkin vahvana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko hänet?

        Saletisti , unissani vipeltäjiä riittää ja suurimman osan tunnistan.


    • Anonyymi

      Minäkin olen nähnyt unen ja valveen sekaista unta hänestä ennen kuin edes tapasin hänet. Kerran näin unta,että tipahdin heikoilla jäillä veteen ja upposin syvään hyiseen veteen. Hän tarttui minua kädestä ja nosti minut yhdellä kädellä pois avannosta ja syleili lämpimästi. Ilman häntä olisin hukkunut.

      • Anonyymi

        Hui. Luotat häneen ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hui. Luotat häneen ❤

        Kyllä ja rakastan. 😊


    • Anonyymi

      Näin unta hänestä. Hyppäsin junaan ja matkustin tuntureita kohden. Käyn siellä joskus harvoin. Se on kaunis paikka, kuin pohjoinen Norja. Ihastukseni oli junassa ja kohtasimme. Otin hänet mukaani. Kävelimme, siellä mieleni paratiisissa. Emme puhuneet paljon, kuljimme vain vierekkäin. Se tuntui oikealta. En ole ketään muuta sinne vienyt. Aamulla olin varma, etten pysty hänestä irti päästämään pitkään aikaan...

    • Anonyymi

      Elävässä elämässä kyllä tapahtuu sitä usein.

      • Anonyymi

        Käyt miesten luona ja toisinpäin?


    • Anonyymi

      Ihminen nukkuessaan yhdistyy omaan sieluunsa ja voi tuntea suuria rakkauden tunteita. Onhan hän silloin yhdistynyt omaan itseensä ja kukas se rakkaampi olisikaan kuin oma itse. Ja se on hyvä, että rakastaa itseään tai että sielu rakastaa sitä mitä olet saanut aikaiseksi maan päällä.
      Mutta se että moni kokee tällä hetkellä samankaltaisia asioita, niin sanoisinpa että transformaation osalta olemme vauhdissa.
      Jos joku uskaltaa tuntemuksiensa perusteella lähestyä kohdehenkilöä, niin kerrothan kokemuksesi tänne ja muuallekin.

      • Anonyymi

        Mitä tarkotat että yhdistyy sieluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkotat että yhdistyy sieluun?

        Kerron heti sinulle unista jos kerrot mulle että kuuluuko se minun avun pyyntö siinä sähkö vaiheessa jolloin en voi liikkua enkä puhua kun sähkö tulee todella voimakkaasti niin olen huomannut että sen jälkeen kun siitä herään niin juttelen paljon mutta se johtuu pelosta kun se sähkö ei tunnu mukavalta kenestäkään eikä ole mitään takeita selviääkö siitä kosketuksesta jolloin vaikka se kestää erittäin pienen hetken nii unessa se on pitkä aika kun se sähkö on todella voimakas ja erittäin pelottava tunne kun en voi liikkua enkä puhua ja olen hereillä puoliksi ja se sähkö tulee silloin kun herään joistakin unista nii en kerro unista enempää jollet kerro minulle vastauksia mihinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron heti sinulle unista jos kerrot mulle että kuuluuko se minun avun pyyntö siinä sähkö vaiheessa jolloin en voi liikkua enkä puhua kun sähkö tulee todella voimakkaasti niin olen huomannut että sen jälkeen kun siitä herään niin juttelen paljon mutta se johtuu pelosta kun se sähkö ei tunnu mukavalta kenestäkään eikä ole mitään takeita selviääkö siitä kosketuksesta jolloin vaikka se kestää erittäin pienen hetken nii unessa se on pitkä aika kun se sähkö on todella voimakas ja erittäin pelottava tunne kun en voi liikkua enkä puhua ja olen hereillä puoliksi ja se sähkö tulee silloin kun herään joistakin unista nii en kerro unista enempää jollet kerro minulle vastauksia mihinkään

        Onkohan tuo unihalvaus, kysy lääkäriltä enemmän.


      • Anonyymi

        Mitä olet saanut aikaiseksi. Jep.


    • Anonyymi

      Näin toista vuotta sitten unessa erään miehen, joka antoi mulle siinä unessa vaaleansinertävän sävyisen, samettipintaisen korurasian, jonka sisällä oli hopeinen ristiriipus, jonka keskellä oli roosan värinen kivi. Aika outo uni, kun en yleensä kenestäkään tutusta unia näe ja tuokin mies oli varattu, eikä meidän välillä mitään tunteita ollut, ainakaan en huomannut ett olis jotenkin ollut kiinnostunut. Mistähän tuokin uni oikein kertoi ja miks se henkilö siinä unessa oli, eipä tuolla ole enää merkitystä, ei olla oltu missään tekemisissä vuoteen, tuskin se mies edes muistaa mua vaikka naamatusten tultais kohikkain.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt monet kerrat unia missä on valkoinen häämeikko tai muu vastaava valkoinen mekko, näin unen että olin miehen kanssa yhdessä kenet en tuntenut, hän oli lihaksikas ja kalju hänelle olu Valkonen lippis mikä hohti. Oltiin järven rannalla menin laiturille, minulla oli taas valkoinen mekko, hän oli ilman paitaa polvistui minun eteen ja kosi. En tuntenut häntä, onko mahdollista että se on tuleva puoliso..? En saa mielestä sitä unta. Näin hyvin tarkkaan miehen yksityiskohdat.

    • Anonyymi

      Minulla taas kävi näin! Näin unta että uudessa koulussani oli uintipäivä. Sen sijaan että lähdimme uimahalliin menimmekin kellariin, jossa oli monta paljua neliön muotoista allasta. Pukukoodi oli uikkarit/alkkarit. Jostain syystä olin tullessani riisunut myös alus vaatteeni ja mennyt alasti (aamutakki/kylpytakki oli kuitenkin kaikilla päällä ja sen kanssa mentiin altaaseen) uimaan. Alussa sai valita itse kolmen hengen ryhmän uintiin. Olin parhaiden ystävieni kanssa. Sitten meidän ryhmämme sai toisen ryhmän samaan altaaseen. Tässä ryhmässä oli tämä kyseinen poika, johon minulla ei ollut tunteita sekä 2 muuta poikaa. Leikimme jotain rikkinäisen puhelimen tapaista. Minä olin oikeassa reunassa ja vieressäni poika ja siitä jatkui loput. Jokaisella oli sana mikä heidän piti sanoa/ kuiskata vieruskaverille. Pojan sana oli joku helppo ja en muista sitä enää. Aina kun hänen vuoronsa tuli hän kuiskasi sanan minulle ja korvaani kutitti katsahdin häntä hymyilevästi ja nostin olkapääni korvalleni. Meillä oli kaikkea hauskaa ja nauroimme ja juttelimme aina hänen kuiskatessaan. Sen jälkeen minun pitä kuiskata oma "love you" sanani hänelle, joka kerta ääneni kulosti hirveältä. Kun peli loppui kaikki astuivat pois altaasta ja ottivat takit pois päältään. Heillä kaikilla oli täysin kuivat normivaatteet ja laittoivat kenkiä jalkaan. Minä taas olin alasti takin alla ja tunsin että poika oli vain halunnut nolata minut jos tykkäisin hänestä. Unen lopussa toiseksi inhokki luokkalaise


      Tämä uni muutti tunteeni täysin! Tuo poika on myös parhaan ystäväni (joka ei esiintynyt unessa) ihastus. Tai ainakin oli viime vuonna. Tästä unesta on jäänyt tosi lämpimät mutta vaivaannuttavat fiililset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe