Apua, elikkäs nyt pieni kriisi menoillaaan.. Olen raskaana ja nyt mietin voiko lapsella olla 2 isä vaihtoehtoa... mulla oli menkat viimeksi 25.2 elikkä ovulaatio ollut 13pv maaliskuuta. tällöin olen ollut mieheni kanssa.. MUTTA, 17.3 heräsin erään miehen luota ilman alushousuja. itse olen sammunut joten en tiedä onko mies tällöin pannut minua vai muuten jotain yrittänyt. aamulla kyllä herätessäni ei mällejä valunut housuihin noustessa.. näin käy kyllä yleensä aina jos tavarat heitetty sisääni.. auttakaa, onko tuo 17 pv vielä mahdollinen hedelmöittömys aika?:OO
Kumpi on isä?:O
18
719
Vastaukset
- riisinpoikanen
On.
Jestas. - voivoivoi...
Typerys tosiaan.....sääliksi käy sekä sinua että miesrukkaasi :(
- voe noloooooo
kuis sää voit miestäs kohdella noin :/
Ja voi häpeä mikä lapselle tulee jos joskus kuulee että isä ehdokas ei ookkaan varma tapaus :O ://// järki käteen ja viina pois jos et voi kerran itsestäsi tuota enempää huolehtia !!!!!! Alkoholi on ongelma jos siitä muisti lähtee... - neuvolaSta
Neuvolassa se selviää, kun UÄ:n avulla voidaan laskea tarkka hedelmöityspäivän arvio.
- voihan veeeeeeeeeeee
onks joku oikeesti noin tyhmä, että kuvittelee nauvolassa ko. asian ratkeavan?????
- isyystestillä selvee
"neuvolaSta" se on vain arvio, tarkkaa aikaa et voi sanoa varsinkaan kun näillä sekstailuilla on ollut vain 5 päivää eroa! se voi olla kumpi vaan. siittiöt elävät naisen elimistössä 3-5 vrktta!
- ;(((((((
Huono provo.
(kumpi tahansa voisi olla isä eikä se UÄ-tutkimuksessakaan selviä, koska on niin vähän eroa noilla yhd.kerroilla....siis _jos_ tämä ei olisi provo) - varma asiastaa
eipä auta muu kuin isyystestiin sitten vaan, jos varmuuden haluat. Ja ehdottomasti paras vaihtoehto lapsen kannalta. Lapsella on oikeus tietää oma isänsä ja isällä se että on lapsen isä oikeasti. JOs ette ole aviossa niin dna-testit sitten lastenvalvojalla.
- hyihyihyihyi
Toivottavasti miehesi liukenee tapauksen kuultua hyvin nopeasti sellaisen naisen etsintään, joka ei tollasia tee, tiedät varmaan millaisiksi sellaisia naisia kutsutaan.?
Kyllä olet oksettava, ja todella julma paska, jos oikeesti pysyisit vielä pimittämään teon. Mutta, harva pystyy katsomaan silmiin ja elämään valheessa itselleen ja varsinkin miehelleen, ja koko elämä olis yhtä näytelmää. Pipipäät siihen varmasti kykenisi. - liianvanhaäijä
Eiköhän se oma miehesi tiedä jo riittävästi elämäntyylistäsi.....
-Ei välttämättä halua tietää tarkemmin...
-Tai...... olen ehkä puhunut Hänen kanssa, ymmärtää elämää....
Noin yleisesti ottaen kannattaa pitää itsensä jollain tapaa tarpeellisena
toiselle, on vahvoilla myrskyn hetkillä... - ssshhhttt
On se miehesi lapsen isä. Ja hyvin menee. Älä koskaan, ikinä, missään tilanteessa mainitse tätä toista vaihtoehtoa. Parempi kun unohdat sen itsekin. Olen ollut samassa tilanteessa 25 vuotta sitten. Hyvin meni, enkä koskaan mieti miksi poikani on perinyt jotain piirteistään. Kaikki kun voi peritytyä useamman sukupolven yli.
- nykymaailma
Isyyden pimittäminen on vakava rikos!!!!!! Ja usein se tulee ennemmin tai myöhemmin ilmi, jättisakkoineen ja särkyvine sydämineen......................... Painu puheille miehesi kanssa, jos olet nainen.
- :O
Miten mieskään olisi raskaana?
- kjspfhså
Jos ovulaatio on todella ollut 13. päivä, niin et ole voinut tulla raskaaksi vasta 17. päivä. Munasoluhan on hedelmöitymiskykyinen vain vuorokauden. Eri asia on sitten se, että voitko varmasti tietää ovulaatioajankohdan.
- äiti32v.
Miksi pahenksutaan aina niin ääneen ja kuuluvasti jos nainen pettää miestään mutta miesten kohdalla todetaan vain että "miehet"?!?!?!
Eikai aloittaja tullut tänne moraalisaarnoja kuuntelemaan vaan kysymään asiallisesti jos jollakulla olisi asiasta tarkempaa tietoa kuin hänellä.
Onnea aloittajalle odotukseen! Voit aina tehdä tuon dna testin vasta lapsen synnyttyä ja sitten vasta saatuasi varmuuden asiasta kertoa miehellesi jos hän ei ole lapsen isä. Minusta ei kannata heidän välistä suhdettaan horjuttaa tässä vaiheessa jos kyseessä onkin vain väärin käsitys, varsainkin jos sinulla ei ole varmuutta edes oletko pettänyt (tai onko joku ottanut sinut ilman lupaa kun olet sammunut jos haluamme tarkkoja olla)
Itse myös mietin samaa asiaa joskus. Olin raskauden alkumetreillä baarin jälkeen tuttavani luona ja sammuin vaatteet päällä ja kengät jalassa sänkyyn, aamulla oli kuitenkin ristaliivini avattu ja sukkahousuni yritetty joko laskea tai nostaa mutta jätetty puoliväliin. Mutta tähän asiaan en todella aio tuhlata montaakaan ajatusta. Minä en olisi tarpeeksi vahva pettääkseni vaikka joskus mieli tekisikin, olisi silti kauheaa jos minua syytettäisiin siitä että minua on pantu kun olen ollut tiedottomassa tilassa. - kysyn vaan
Anteeksi tuota, mutta miten voi tehdä isyystestin, jos isä ei tiedä testistä?
- testiin testiin
Riittäähän siihen jomman kumman isäehdokkaan näyte...hän joko on tai ei ole isä, sittenhän jää vain yksi vaihtoehto isäksi.
- rthrth
Juu aivan, tämä "eräs" mies varmaan tosi todennäköisesti mielellään auttaa tällaisessa tilanteessa eikä mainitse asiasta kenellekään halaistua sanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455210Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1271671Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511560- 141275
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60857