Helpompaa olis kertoa kelle vaan muulle että haluan sut mun syliin ja ikävöin... aina kun muistan sun kasvot. Haluaisin kuiskata sun korvaan miten paljon mulle merkitset... avata sun hiukset ja suudella sua. En taida uskaltaa, mutta haluan että tiedät tämän...Pakko oli kertoa, nuku vaan vielä kulta...
http://www.youtube.com/watch?v=EO0p_U1w89A
Sinne missä muruseni on...
15
805
Vastaukset
- pitk.hiuks.mies
Heräsin juuri, huomenta !
- Huomenia vaan
mutta ton perusteella kukaan ei kyl tiiä mitään, sorry vaan !
- ap
tietää kyllä.
- Kaipaan*
sinua/häntä, kaipaan syliin. Ehkä me vielä nähdään
- voi apua
Näin kaunis viesti saa naisen kuin naisen sydämen sulamaan. Mikä ap:ta estää toteuttamasta toiveitaan, tosirakkaus kestää kyllä. Voi miksi et uskalla?
- iiiin
on hieno kappale, mäkin kaipaan mun murusein
- odotanjaodotan
Voi rakas sydämeni on räjähtänyt moneen kertaan tätäkin kappaletta kuunnellessa, sirpaleina siitä lähtien kuin lähdit. Kunpa rakas uskaltaisit.
Mitäpä voisin muuta kuin itkeä tuhlattua elämää ja laulaa ..............
http://www.youtube.com/watch?v=-SoxOb2ir5Q&feature=relmfu - Murusesi
Voi kullanmuru, ne sanat haluaisin kuulla....ny vain ikävöin sua...pus pus
- nuku nuku nuku..
Kyllä mä viellä sulle muruset näytän ..
- Pitkähiuksinen murusi ;)
Missäs olet nähnyt mut?
- Sinne jonnekin...
Haluaisin tulla syliisi, silittää hiuksiasi, katsella syvälle silmiisi ja hyväillä kasvojasi... ikävöin... Haluaisin kertoa hiljaa korvaasi, miten kauan olen odottanut tätä hetkeä, kuinka paljon myös sinä mulle merkitset, painautua sinuun kiinni ja vastata suudelmaasi.
Hyvää yötä. Nuku hyvin - Minä kaipaan
sinun syliäsi, läheisyyttä, hellyyttämme... kosketustasi, ilmeitäsi, katseitasi... sitä tunnetta ja sähköä meidän välillämme
- autsh !!
Mun haavat aukesivat räts,
sepposen selällään on sydämeni, ei pysy kiinni,
Niin kipeää, niin ikävää, kuulin jo kuiskauksesi korvassani,
niin kipeää ja siltikin tulisin syliisi empimättä, puristaisin kuin en ikinä,
tunnen hipaisusi, puheesi, naurusi, tuoksusi ja jokaisen ihosi poimun
se väreily ei häviä ikinä, ei edes ajan kanssa,
sormenpääni muistavat, kehoni muitaa, silmäni näkevät edelleen,
aivoni ei jätä minua rauhaa, muistan jokaisen sanasi,
vaikka siitä on aikaa, mikään ei häviä, ei ikinä elämän aikana,
niin haikeaa ja kipeää.
Voi kulta, miksi näin...... - yhdessä 34 vuotta
Liian myöhään ja liian kauan mietin.....
Nyt on rakkaani kuollut, enkä saanut koskaan sanottua, kuinka paljon häntä rakastin.En syliin osannut ottaa.
On vain ikävä ja tyhjä sydän.
Tulen haudaltaan ja en ole koskaan ollut näin yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926