Anteeksi että olen vähän innostunut kirjoittelemaan sinulle...
Sielu vähän salamoi ja kohta ilmakin...:)
Ne katseet ja hymyt...
ikävä...;)
http://www.youtube.com/watch?v=xyPdRA5awf0
Hei missä sä oot...
29
1234
Vastaukset
- s....
missä lie minne tie vie..
itsehän tiedät toivottavasti missä olet? - iiiin
Mä olin ainaski äskettäin vielä nukkumassa tuossa sohvalla, nyt olen taasen paikalla
- täällävielä...
mitä täällä tekisin jos et kirjottais...?
- siin'oli
..kaunista musiikkia ja kauniita kuvia.Romantikko asialla?
Kiitos,tuli kuunneltua kokonaan tämä, kuin ois kesäsateessa käynyt. - mantelisilmätx2
herranen aika! Ketä ikävöitkään? Mullakin on ikävä...
- Ruskeatsilmät..
Viiru mantelit vai?
- ?????????????????
Olisko aloittaja J:llä alkava joka kaipaa S:aa ?
- yksi S (n)
Olisitkin...
- Oikeesti...:)
Ensimmäinen meni oikein...
- ?
yksi S (n) kirjoitti:
Olisitkin...
sanna ja juha kyseessä?
- Oikeesti...:)
Oikeesti...:) kirjoitti:
Ensimmäinen meni oikein...
Siis se jii meni oikein...:)
- S
? kirjoitti:
sanna ja juha kyseessä?
En kyllä Juhaa kaipaa minä.
- .....
Eihän se ole paha jos innostuu kirjoittelemaan. :) Vielä parempi olisi jos soittasit tai tulisit käymään. :)
- .
Sinä ?
- ???
Kuka vain kelpaa siulle vai ?
- Minä olen
Tässä olen.
- -forever-
Moii
Sinäkö se oot....olisi ihana nähdä ja katsoa syvälle sielukkaisiin tummiin silmiisi.
Kohta ehkä taas tavataan ei jaksaisi odottaa enää, edellisestä kerrasta on kulunut jo hetki...ajatuksissani lämpimissä olet aina,sinä ihanuus :)- Oikeesti...:)
Samoin..:) Hetki on kulunut ja seuraavaa kertaa odotan...;)
Hyvää yötä....
- Se feniks
lintu...
- Sellainen taivas
Millainen lintu
- anne abroo
Jestas mun pökät kastu, kun luin tän ketjun se oli varmaan MULLE tarkoitettu vaikka en oo J enkä S mut ei se mitään voihan sitä unelmoida, kun oon tällänen romantikkoooooo.
- kultatukka
Miksi pyytää anteeksi...
- Sininen on taivas
Siniset on silmänsä sen........
- Hahhahaa...
Sininen on varvas,siniset on sängyn luteet...
- Taivas varjele
onko teillä luteita?
- Hahhahaa...
se oli joke...
- ikävä minunkin on ;)
Tämä taitaa olla minulle! Ainakin omin tämän itselleni :)
- haikailija.
Kyllä se on sulle just. :)
- Kauniita unia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877