Oon 15v bi ja etsin seuraa mesessä. Etin homo/bi kavereita mut eihän sitä tiiä jos siitäkin kehittyis jotain :). Luonteeltani oon sosiaalinen, mukava, muut huomioonottava, asiallinen, äkkipikanen ja ite oon tyytyväine omaan ulkonäköön.
Jos kiinnostuit niin laita tähän messenger niin lisään. :)
Bi/homopojat 15-17v
19
678
Vastaukset
- biboi
[email protected] 16v bi poika :)
- BestFriend4Ever
saisko sun s-postin ku en kehtais tässä kaikille meseeni laittaa?c: 15-vee homo poijtsu.
- Bi.gay96
Laittakaa sähköpostii jos 15-vuotias bipoika kiinnostaa: [email protected]
- WERer34
[email protected] 15v bi-poika ;) Lisätkää msn
- sairasta!!!!!!!
vitun pedofiilit!!!!!!
- heteropoika
15v homoi xD
- bipoitsuuuuuu
15 v bi
- poikaB
[email protected] 16v bi
- randomi11
17v Bi poika. Tampereelta. Jos kiinnostaa nii viestejä
[email protected] - Biboy1996
16v bi Helsingin suunnalta
[email protected] - kookjhkj
[email protected] tos mun mese oon hesast
- Lisää jos kiinostuit
15- vuotias bi-poika Kuopiosta :) [email protected]
- Osoite alhaalla.:)
[email protected] lisäilkää.:)
- JokunimimerkkiX4
[email protected] - 16v homopoika kuusamosta.
- min8
Mullekkin saa lähettää s-postii ! :) Siellä voidaan sit jutella paremmin :) Eikä sitä tiiä et jos siitä kehittyis jotai :) Oon -98 ja homo/bi.. en oo varma :s
s-posti os. [email protected] :) - Minä
Mullekkin saa lähettää s-postii ! :) Siellä voidaan sit jutella paremmin :) Eikä sitä tiiä et jos siitä kehittyis jotai :) Oon -98 ja homo/bi.. en oo varma :s
s-posti os. [email protected] :)- minä
miks tää tuli kahteen kertaan ja viä eri nimimerkillä ? D:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434829- 632713
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2751807Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611736Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701142
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112