Eikö sulla ole muuta tekemistä, kuin täällä olla?
Suomi24 täynnä pelkkää s:ää.
Kuka tää S.... oikeen on?
14
314
Vastaukset
- liikaonliikaa
Se saattaa olla joku, joka on huomannut että kiusa se on pienikin kiusa.. mut tämä oli minun mielipide..itse ohitan hänen viestit, koska ne ei koske minua.
- toinen S
on s ja sitten on S jne... ei varmaan niin mitään tekemistä keskenään. Vituttaa itseänikin sattuneesta syystä.
- olkoon täällä mutta
ei välttämättä edes ole oikeasti "s".
- sivusta seurannut.
Se on ihan harmiton ja kaipaaa Jannea
- ....
No sä oot seurannut sitten todella sivusta. Meni niin pieleen tuo kaipauksen kohde. Harmiton sen on kyllä.
Ja s.... ja S.... todellakin on eri asia. - ´´
.... kirjoitti:
No sä oot seurannut sitten todella sivusta. Meni niin pieleen tuo kaipauksen kohde. Harmiton sen on kyllä.
Ja s.... ja S.... todellakin on eri asia.Arkistosta löytyy,
voit tarkistaa sieltä 2010 maaliskuussa
- luulen ma
Taitaa olla Heidi....
- eronnut.
Hän puhuu paljon tyttärestään
tavallinen nainen yksinhuoltaja äippä
- s:n kierrän orren ym
Joku tosi säälittävä raukka! Tartteis apua.
- Älkääs nyt
kyllä tänne kaikki mahtuu.
- .
s.... on monen henkilön nimimerkki, joskus mies ja joskus nainen.
- .....
ei muuten ole. montako kertaa tästäkin pitää jauhaa.
miksi teitä ei häiritse ne viestit joissa nimimerkki vaihtuu koko ajan, ja kuitenkin niiden takana on vain ne pari tyyppiä? päivästä toiseen. - On
..... kirjoitti:
ei muuten ole. montako kertaa tästäkin pitää jauhaa.
miksi teitä ei häiritse ne viestit joissa nimimerkki vaihtuu koko ajan, ja kuitenkin niiden takana on vain ne pari tyyppiä? päivästä toiseen.se monen henkilöiden nm., jotka haluaa pilata ässien maineen.
- Höpönlöpön
Erään työpaikan sairaat työntekijät Ässättelevät täällä, ovat niin saamattomia nahjuksia ja epärehellisiäkin.
Valehtelevat olevansa vuorotellen joku S.... ja sitten kirjoittavat kaikkea paskaa, muka S.... nimissä.
Kateellisia ja toivottomia piruparkoja, joilla on pallo pahasti hukassa ja oma peli ei muutenkaan suju.
Onneksi kaiken voi tallentaa.
Näitä kerjujahan seuraa moni muukin, kuin vaan palstan serihvit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760