että hän jonka mä sun kaveriksi oletan on sun kaveri myös oikeasti ja että olisitte joskus jutelleet myös minusta. Ja silloin ehkä saatat kuulla myös jotain lauantai-illasta ja ehkä sitten ymmärrät kuinka paljon mua sattuu ja kuinka paha mulla on olla :( Että mä en todellakaan leiki tai nauti tästä mitenkään, jos niin luulit.
Mä niin toivon
20
408
Vastaukset
- ei juteltu
En todellakaan luule että nautit tästä. Mutta minä en ole jutellut sinusta kenenkään kanssa yli puoleen vuoteen. Joten ei, en ole jutellut kenenkään kanssa lauantai-illasta koskien sinua. Eikä hänen kauttaan välttämättä asia korviini koskaan kantaudukaan, ei ehkä kerro, syystä tai toisesta...
- On nää
aika hupaisia kun kaksi ihmistä kertoo omaa versioonsa täysin tietämättä mistä
oikeasti on kysymys .. !! - piikikäs...
On nää kirjoitti:
aika hupaisia kun kaksi ihmistä kertoo omaa versioonsa täysin tietämättä mistä
oikeasti on kysymys .. !!Sepäs se:)
- ei voi tietää--
Tarkoitatko toissa viikon lauantaita?
Mielelläni kuulisin olisi "kiva" tietää mistä on kyse, vaikka tuntuu pahalta jos sua sattuu. Mutta ei ole kukaan puhunut sinusta mitään tuollaista. - sivullisen kommentti
Olisko ihan mahdoton ajatus kertoa ne asiat Hänelle itse, eikä odottaa että joku kaverin kaveri juoruaa.. voisi helpottaa teidän molempien oloa edes hieman
- Niinpäs niin
Oletetaan, luullaan, kuvitellaan, uskotaan ... ainoa mistä on apua on suora, kahdenkeskinen puhe. Kuulopuheet ei vie mitään tietoa eteenpäin, yleensä ne vain sotkevat lisää.
Jos asiat on sillä mallilla että joku uskoo sinun leikkivän niin silloin on viimeinen hetki toimia ITSE. - ap
No taitaa meidän puhumiset olla puhuttu. Varmaan parempi unohtaa koko juttu.
- Mä en ainakaan
koskaan haluis noin et kaverit puhuis susta / musta, jos mulle itelle ei voi puhuu niin antaa olla sit kokonaan.
- "vanhan liiton mies"
Mitäpä jos aloittaja selvittäisi asiat kasvotusten ja jättäisi tämän palstan kirjotukset lähinnä viihteen puolelle?
Jos on oikeasti tunnetta ja haluaa selvitää asiat niin sopii tapaamisen ja hoitaa asian perinteisen ja oikean kaavan mukaisesti!- ap
No niinkuin sanoin, jos puhuminen hänelle itsellensä on tehty aikoinaan erittäin vaikeaksi niin mun puhumiset on silloin puhuttu, eli antaa olla.
mutta sinä puhut ihan asiaa, noinhan se yleisesti ottaen pitäs mennä, oikeessa olet.
- ÜteliasM
No pakko kai on vaan kysellä, mistä on kysymys, on sitä kuiteski luonnostaan jonkin verran utelias kuulemaan, mutta ei ole tapana hätlkähtää pienistä, on sen verran monenlaista kuullut, nähnyt ja kokenut ...
- pitää unohtaa juttu
Hän tietää tasan tarkkaan miten lauantai-ilta meni ja mitä tapahtui. Ei sitä kukaan yrittänyt edes peitellä. Humalaa ei saisi syyttää mutta ylilyöntejä tapahtui. Asiat piti mennä toisin että hän kuulisi kuinka joku on kiinnostunut ja sitä myöten asia olisi selvinnyt. Eteenpäin tai lopahtanut. Kannattaisi aina hoitaa asiat mahdollisimman pian selväksi. Siinä oli ehkä taas kyse torjunnan pelko joka niin vahvana sisimmässä jyllää. Jostain syystä. Tarkoitus ei ollut tapahtua mitään vaikka periaatteessa mikään olis estänytkään?
Kertominen toiselle tapahtui mielestäni koska uskon myös homojen kertovan juorut toisilleen. Sukulaisia kun ovat. Se oli testi tai sitten joku halusi itselleen misun.- sekava-24/7
Aikamoista testaustahan se olikin, tosin sekavuustila teki asioiden hahmottamisen mahdottomaksi,epäreiluksi sekä jopa halua että olisit onnellinen ja et miettisi mitä mun mielessä mahtaa olla. Aikaa kulunut, niinkuin tähänkin asti sillä erolla että haluaisi omaan elämäänsä sisältöä. Mutta jos olet onnellinen tilassasi, niin enpä tiedä onko mulla oikeasti tarjota "parempaa". Se että haluaa tehdä jonkun onnelliseksi on eri asia pystyykö.
- Missä puhelitta?
Ei tuosta osaa nyt sanoa mitään??
- ap
Baarissa ja yötähän se jo oli, eikä me nyt hirveesti juteltu kun mä en voinut/halunnut puhua vaikka "kuuntelija" olis ollu. Liian vaikea asia puhua kenellekään tästä.
ja en mä ny oikeastaa tiiä haluasinko mä edes että kuulisit siitä. - Puhuttais
ap kirjoitti:
Baarissa ja yötähän se jo oli, eikä me nyt hirveesti juteltu kun mä en voinut/halunnut puhua vaikka "kuuntelija" olis ollu. Liian vaikea asia puhua kenellekään tästä.
ja en mä ny oikeastaa tiiä haluasinko mä edes että kuulisit siitä.joskus sitten suoraan. Molemmat vois päästää pahan olonsa pois.
- Kävikö näin?
ap kirjoitti:
ja en mä ny oikeastaa tiiä haluasinko mä edes että kuulisit siitä.Vastasitko kieltävästi vaikka totuus olisi ollut myöntävä?
- ap
Puhuttais kirjoitti:
joskus sitten suoraan. Molemmat vois päästää pahan olonsa pois.
Kyllähän se mulle vaan kävis.
- ap
Kävikö näin? kirjoitti:
Vastasitko kieltävästi vaikka totuus olisi ollut myöntävä?
Niin mikä totuus? Vastasin kieltävästi kun en halunnut puhua vaikka toinen näki että mulla on paha olla.
- Puhuttais
ap kirjoitti:
Kyllähän se mulle vaan kävis.
Onhan tuo joskus ollut aika helkatinmoinen morkkis itselläkin, jos on
toista loukannut. Ja vielä kuitenkin tahtomattaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872