uskovapaudesta

f.gh-j

Huudatte uskonvapaudenne puolesta Lakia rikkoen pikkupiruina!
Uskoa saa mutta sillekkin on rajoituksensa miten uskoo!
Jumalan ja Jeesuksen Nimissä esim. rikoksia teettäviin herroihin jumalanaan uskomiset ovat rikoksia. Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen törkeää pilkkaamista on mm. Heidän Nimissä terhdyt murhat. http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

Uskonvapaus Lailla on myös rajoituksensa:
USKONVAPAUS LAILLA EI SAA KORVATA JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA sillä Heidän antama Laki on korkein Laki.
USKONVAPAUS LAKI EI TUE JUMALALLISUUDEN TIETOUTA vaan se on SEN vastaisuuteen uskomista. Usko ei ole tietoa.
USKONVAPAUS EI SAA OLLA JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ HEIDÄN LAIN RIKKOMISEN OIKEUTTA.

Uskovaisille on annettu oikeuksia mutta ne oikeudet ovat rajoitettuja muilla Lailla osoittamaan ettei LAKI tue rikollisuutta. Lain/Lakien herarkia:
-Jumalan ja Jeesuksen Laki - korkein Laki
-Suomen Perustuslaki
-kirkkolaki - joka ei saa olla ristiriidassa yllä olevien Lakien suhteen.

Uskon vapauslaki ei anna oikeutta uskoa toisen puolesta.
-miekan voimalla pakkokastamiset ovat rikoksia
-pakko lapsikasteet ovat rikoksia
jne..
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731

2 luku

Perusoikeudet

6 §

Yhdenvertaisuus

Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.

Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.

Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.

Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.

Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."

Uskon vapauslaki ei anna oikeutta pakottaa toisia uskoon pakko koulutuksilla:
-uskon ja uskon historian opetusta on muutettava rehelliseksi raamatussa olevan Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan ja historian antamien tietoja vastaaviksi.

Uskon vapauslaki ei anna oikeutta rikkoa Jumalan ja Jeesuksen Lakia.
-uskon vapauslaki ei anna oikeutta tehdä esimerkiksi näitä uskon toimesta tehtyjä rikoksia joita uskovaiset rahoittaa ja tukee:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."

Uskon vapauslaki ei anna oikeutta Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä tehdä Lain vastaisia rikoksia Heitä pilkaten.
-http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

teuta

26.5.2011 07:32

vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa...

Jeesus on tie

24.5.2011 10:35

Mitä vikaa on JUmalan ja Jeesuksen laissa kysyt.

Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))

jne...

Uskon vapauslaki sallii Lakeja rikkomatta uskoa epäjumaliin mutta rikoksia tekemättä.
1Joh. 2:4

Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

USKONVAPAUTTA koskevan LAIN/LAKIEN RIKOLLISUUDEN TUKENA JA VÄÄRIN KÄYTTÄMISELLE ON ASETETTAVA TIUKEMMAT SÄÄNNÖT JA LAKIA UUDISTETTAVA.
USKONVAPAUDEN OIKEUS EI SAA OLLA RIKOLLISILLE TUKENA LAITTOMUUKSIEN TEKEMISIIN.
LAKI PITÄÄ OLLA VOIMASSA JA ELLEI SE OLE VOIMASSA NIIN SE ON SUOMEN LAKIVALIOKUNNAN TEHTÄVÄ ASETTAA EDUSKUNNAN TEHTÄVÄKSI PUUTTEIDEN KORJAAMISEKSI!

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h.g.,,m

Raamatusta vastaavaa tietoa: (ei kokonaisuudessaan)
      ==============================================
      - Tämän alla olevan Lain on Jeesus vahvistanut, mm. vuorisaarnassa:
      Matteuksen evankeliumi: 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
      ==============================================

1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
      2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
      3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
      4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
      5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
      6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
      7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
      8 Muista pyhittää lepopäivä.
      9 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
      10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
      11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
      12 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
      13 Älä tapa.
      14 Älä tee huorin.
      15 Älä varasta.
      16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
      17 Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
      18 Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana.
      19 Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."
      20 Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi".
      21 Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli.
      22 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta.
      23 Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.
      24 Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi. Joka paikassa, mihin minä säädän nimeni muiston, minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua.
      25 Mutta jos sinä teet minulle kivialttarin, niin älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen.
      26 Äläkä nouse portaita myöten minun alttarilleni, ettei häpysi sen päällä paljastuisi."

----jne...----

• Teuta

LUE KETJU RIITAISA OMAVANHURSKAUS .
        JA SIELLÄ NIMIMERKKI :
        JEESUS TIE VAPAUTEEN.

• gh-j.kl
        Teuta kirjoitti:

LUE KETJU RIITAISA OMAVANHURSKAUS .
        JA SIELLÄ NIMIMERKKI :
        JEESUS TIE VAPAUTEEN.

sinun oppisi tietä ovat näyttäneet omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneet, raiskanneet jne rikolliset perkeleen perisyntiset!

vaikuttaa siltä, että et tiedä mitä;

vanhurskaus
        ja
        vanhurskas

merkitsevät!!!
        ei ole eka kerta kun apinaavioisen aivopirujas päästelet!

• teuta

Tuo kohta 26. älä nouse port... ....
      Miten sinä sanot tämän kohdan menevän nykyisin kun ,
      on saunat jossa voi olla esim. 50 ukkoo yhtäaikaa , ja
      kuten meillä armeijassa .

Koti saunaan kutsutaan vieraita , esim. talkoo, päivän
      jälkeen .- Tai muuten vain vierailulla , ja mennän saunaan
      olen tottunut tälläiseen 4-5 vuotiaasta , ehkä ennenkin
      mutten muista yleensä keskiviikkona ja lauantaina , sitten kun isä osti mokin , kävimme joskus sunnuntainakin .

• hyi pois täält

Mihin tuollaiset väitteet pikkulasten tappamisista perustuvat?

Tuollaista pitää vetää oikeuteen, kun perättömiä kirjoittelee uskovista internetissä.

Toki mielenvikaisen erottaa hyvin näistä viesteistä, mutta jokin raja häiriköimiselläkin pitäsi olla, vaikka kirjoittaja onkin selvästi syyntakeeton.

• yu-io.p

ilmeisesti rahoitat murhaajien toimintaa maksamalla kirkollisveroa, laittamalla rahaa lähetystyö keräyksiin jne.
      sieluttomuutta on epäjumalan käskyyn uskominen:

Luder/Lutherin kirje 1.8.1521

"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."

http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/
      -
      älä tapa käsky on voimassa:
      Jeesus opetti:
      1Joh. 2:4

Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5495
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2396
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1890
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1615
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      34
      1575
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1408
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1059
    Aihe