alue vain maksaville asiakkaille, siis että täytyy tilata lasi jotain
juomaa tms että saa istua alueella. Köyhät köyden takaa kyselee.
Että jos on jonkinlainen esitys niin monet parkkeeraavat paikkansa
kahvilasta "tilaamatta mitään"??
Onko Kotkan torikahvilan
8
229
Vastaukset
- Juu juureksille
Itse ostin prismasta kolmioleivän ja tripin nautin ne torikavilassa.
Esitystä en katsonut,kun en tykkää viulumusiikista. - kalan eväät
Huvittavaa kun vielä monissa etenkin ulkoravintoloissa joutuu ravintolanpuolesta ilmoittamaan, omien eväiden nauttimisen kiellosta. Ei kai kukaan ole oikeasti niin tyhmä ettei ymmärrä olevansa väärässä paikassa, jos istuu ravintolassa tilaamatta, tai syö omiaeväitään. Ainakin silloin voi vain toivoa että maalliset eväät olisivat edes hiukan paremmat kuin henkiset eväät.
- kaikenlaisia.....
Ai että oikein JOUTUU ravintolan puolesta ilmoittamaan... Niin. Onhan se omista asioistaan huolehtiminen niin pirun vaikeata.
- urpolandia
Jos ravintola joutuu omasta puolestaan ilmoittamaan omien eväiden nauttimiskiellosta on ravintolan oma asia!!!!!
Minusta on järkyttävää että suomessa moisia asioita pitää typeryksille rautalangasta vääntää. Jos teekin tuntuu torilla kalliilta voihan sitä istua vaikka mukula kivillä. Kyllä ne tuolit ja pöydät joutuu ravintolan omistajat itse maksamaan, joten tuskin ne niihin pummeja haluaa istumaan. Itse en kehtaisi.
Mutta kotkahan on suomen yrittäjä vastaisin kunta, ja se heijastuu tässäkin asiassa selvästi. täällä menestyy vain kommarien kommuunit, ja ruottalaiset jätit.
Matkailuvaltiksi valitaan kertakäyttö museot, ja asiakkaat ohjataan ulkolaisomisteisiin kauppoihin, joita varten on rakennettu miljoonien eurojen suokuoppa, joka tuottaa tappiota,, eikä syyttä.- Kyykyssä jo
Enpä viittinyt edes kaikkia kommentteja lukemaan. Mun kaverit kun
ihmetteli mitä sä sielä mukulakivillä seisoskelet, me mennään tänne
istuskelee siiderille ja spritelle.
No mä sitten, jäin taas yksin............ - 1+1=3
Kyykyssä jo kirjoitti:
Enpä viittinyt edes kaikkia kommentteja lukemaan. Mun kaverit kun
ihmetteli mitä sä sielä mukulakivillä seisoskelet, me mennään tänne
istuskelee siiderille ja spritelle.
No mä sitten, jäin taas yksin............Kyllä kavereiden seuraksi voi mennä, vaikka ei itse tilaisi mitään.
Toki ei siinä voi omia eväitä alkaa kaivelemaan repusta pöytään.
Kyykyssä voi toki olla, mutta itsetuntoa ei pidä antaa.
Vaikka voi taloudellinen heikkotilanne nöyryyttää, niin ei pidä alistua.
Yrittäjä joka tätä ei tajua, on kovin nopeasti entinen yrittäjä, sillä röyhkeät yrittäjät äänestää kansa jaloillaan lopettamaan.
Oikeat kaverit ei kuittaile, vaan ottaa mukaan ja jos yrittäjä alkaa vit**lemaan jäättää myös kaverit ostamatta.
T:T
- kele per
mutta on se hyvä että kotkassa istujia riittää. stevecon väki taas pistäneet perseet penkkiin. Täytyy kyllä sanoa että paskahousuja kotkassa riittää. No ehkä tämä taas on viimeinen kuolinisku niille stevecon työpaikoille.
Silleen kiva että taas lapsiltanne viette työpaikat. Kotkasta jo telakka työt ylihinnoitteli ay. samoin kävi merimiehille, nyt ahtaus on samalla asialla. Paperimiehet kilpailee ahtaajien kanssa kummat ensin saa oman alansa työt pois suomesta. terveisiä kotkasta.
Se on totta että kotka on suomen yrittäjä vastaisin kunta. - Satatuhatta km
Taksiyrittäjät pärjäävät ,ainakin ne joilla on vakiokyydit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760