hei missä rakennuksessa sijaitsee lappeenrannan oikeusaputoimisto, osoite brahenkatu 5 d, isokristiina on 5a joten missä kohtaa tämä oikeusaputoimisto on?
lappeenrannan oikeusaputoimisto?
14
419
Vastaukset
- brahenkatu 5 d
brahenkatu 5 d
brahenkatu 5 d
brahenkatu 5 d
brahenkatu 5 d
brahenkatu 5 d
brahenkatu 5 d - 4059fi7ltåodf
vitun puupää mene sinne kävelemään ja osa silmä käteen ja lue kylttejä niin eiköhän se sieltä löydy
- Fakta tieto
Jos etsit oikeusapua, niin et sinä sieltä sitä saa, kun tämä J B on jäävännyt itsensä kukaan ei saa apua keneltäkään asianajalilta, J B vastaan, jos meinaat etsiä apua, ja vastapuoli on tämä kuuluisa oikeudessa istuja J... B.....
- .
Kuuleppas Olpsukka, olet käyttänyt verbiä "jäävätä" usempaan kertaan tällä palstalla ja joka kerta aivan väärässä merkityksessä.
Kun jo pelkkä suomenkieli ja oikeinkirjoitus vaikuttaa olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa, niin unohda noiden sinulle vieraiden sanojen käyttö kokonaan. - Suomen kielen maiste
. kirjoitti:
Kuuleppas Olpsukka, olet käyttänyt verbiä "jäävätä" usempaan kertaan tällä palstalla ja joka kerta aivan väärässä merkityksessä.
Kun jo pelkkä suomenkieli ja oikeinkirjoitus vaikuttaa olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa, niin unohda noiden sinulle vieraiden sanojen käyttö kokonaan.Eipä tämäkään ollut mikään yllätys, kaikille sivuille tämä corvuscororone on ainä änkeämässä, eikö sillä enää ole mitään muuta tekemistä, kuin käydä joka sivuilla antamassa neuvoja miten kirjoittelette.
Jos joku kysyy vaikka missä on Kourulan Pikkupuisto, niin heti on corvus kirjoittamassa siihen sivulle, niitä törkeyksiään.
Oliko minun Huldan kirjoituksessa paljon virheitä, nyt corvus pikaisesti oikomaan kirjoitus virheitäni !
IsoKristiinan osoite on Brahenkatu 3-7, ja 5 näyttäisi olevan Anttilan kohdalla. D-rappu taas on K-marketin kulmassa ainakin tämän pohjapiirroksen mukaan: http://www.isokristiina.fi/modules/system/stdreq.aspx?P=377&VID=default&SID=835773196434154&S=0&C=23752
- qqqqqqqqqqqqqq
ei siinä kuvassa ole kuin jopo............
qqqqqqqqqqqqqq kirjoitti:
ei siinä kuvassa ole kuin jopo............
Liikkeet ja palvelut -otsikon alta pääsee pohjapiirrokseen. Ja kyllä sen K-kaupan kai löytää paikan päälläkin.
- et ole ihan viisas
corvuscorone kirjoitti:
Liikkeet ja palvelut -otsikon alta pääsee pohjapiirrokseen. Ja kyllä sen K-kaupan kai löytää paikan päälläkin.
On se uskomaton tämä itseään viisaana pitävä corvuscorone, siellä sinut on IsoKirstiinassa nähty, kun joka päivä näyttelet keskisormiasi ohikulkeville ihmisille ja möliset viittoillen katsokaa tuolla ne ovat !
et ole ihan viisas kirjoitti:
On se uskomaton tämä itseään viisaana pitävä corvuscorone, siellä sinut on IsoKirstiinassa nähty, kun joka päivä näyttelet keskisormiasi ohikulkeville ihmisille ja möliset viittoillen katsokaa tuolla ne ovat !
Joku kysyi, ja minä vastasin, kun arvelin pystyväni auttamaan kysyjää. Tällainen käyttö keskustelupalstalle on luonnollisesti tuntematon päätoimiselle riitelijälle.
- KAUUURRAAAA
et ole ihan viisas kirjoitti:
otsikkosi kuvaa sinua hyvin
- teimme kysymyksen
KAUUURRAAAA kirjoitti:
otsikkosi kuvaa sinua hyvin
Corvus on niin stersaatunut että ei saa edes aamulla nukuttua, kun pitää jo heti viiden jälkeen, aamulla tulla kirjoittelemaan niitä samoja valituksiaan.
Kerro meille etkö saa enää levättyä riittävästi ja onko hiiri kätesi tullut voimattomaksi, kun kirjoittelet, niin lyhyitä valituksia ? - 17 + 16 = ?
teimme kysymyksen kirjoitti:
Corvus on niin stersaatunut että ei saa edes aamulla nukuttua, kun pitää jo heti viiden jälkeen, aamulla tulla kirjoittelemaan niitä samoja valituksiaan.
Kerro meille etkö saa enää levättyä riittävästi ja onko hiiri kätesi tullut voimattomaksi, kun kirjoittelet, niin lyhyitä valituksia ?täähä o iha hullu sälli, oikea MINÄMINÄMINÄMINÄ-mies, jokaiseen keskusteluun kirjoittaa samaa sontaa, vaikka ei kukaan mitään kysykkään. Kännissäkö kirjoittelet kun kirjoitusvirheitä ihan hirveästi ja ei tolkun häivää kirjoituksissa. Lähdevettä seuraavaksi kurkusta alas eikä mitään vahvempaa. Kaikki keskustelut pilaat, pysy niissä omissa vammaisissa kirjoittelusivuillasi äläkä levittele ongelmiasi. Ne ei moniakaan kiinnosta eikä hetkauta suuntaan eikä toiseen. Keneltäkään et täällä sääli saa tuon tyylisillä kirjoitteluillasi.
- ...
Isokristiinan K-kaupan puoleisen pikapankin vieressä olevasta ulkoovesta ulos ja siinä heti vasemmalla puolella on ovi josta löytyy esim. oikeusapu ja ncc toimisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223