eikä sussa ole mistä ottaa kii
varo että et kuihdu lattian rakoon
tai sairastu anoreksiaan .....
http://1.bp.blogspot.com/_2E6OXsDkHBo/SwF6vFP9jdI/AAAAAAAAAAU/dXqaxICoIG4/s320/anoreksia-ris.jpg
hei luu viulu
17
307
Vastaukset
- iiiin
hyi olipas tosiaan luuviulu tai kukkakeppi, hirveen laiha oikein teki pahaa kattoa
- xxxxxxxxllllllllll
Aloitus ei ollut sitten mun kirjoittama. Läskinä ämmänä olen oppinut pitämään mölyt mahassa toisten ulkonäöstä. Se on jokaisen oma asia mitä omalle kropalle tekee ja toisilla ei ole oikeutta puuttua siihen. Olisinkin noin laiha kuin tuossa kuvassa oleva, ehkä sitten kelpaisin muille. Ehkäpä joku päivä päätän heittää syömättä :)
- iiiin
samaa mieltä jokainen "kantaa" omat kilonsa eikä se todellakaan kuulu kellekkään arvostelun kohteeksi, se on jokaisen oma asia mutta älä koskaan noin laihaksi ala sitten olet kyllä liian laiha
- Mä olen
kyllä kokoa M :)
- (((tylsää)))
No on sullakin joku ongelma itselläs.
- Täytyy vähän
puolustaa luuviuluja.
Mä laihdun nyt näköjään koko ajan, vaikka en yritä edes laihduttaa. Saan painoa nousemaan pari kiloa, jos mässään jotain karkkia ja vastaavaa päivittäin, mut kun lopetan sen niin paino lähtee laskemaan saman tien.- iiiin
varmaankin kannattas käydä lääkärissä tutkituttamassa ittensä se voi olla oire jostain sairaudesta vai etkö syö kunnolla?
ei ole nimittäin kyllä normaalia että paino laskee koko ajan
- stressiläski
Mä taas lihon kun stressaan. Paino on puolessa vuodessa noussut melkein kymmenen kiloa. No, joku vuos sitten laihduin yli kymmenen kiloa, kun en pystynyt nukkumaan ja syömään oikein :)
- hoikka olen
Joo tiedän että olen laihtunut vähän liikaa, vauhti on ollut niin kova ja tullut syötyä huonommin.. Tykkäsin itsekin itsestäni enemmän pehmeämpänä.
- LuisevaJii
Olen sattumoisin luonnostaan laiha... Tiedän kyllä ettei tämä kovin hyvälle näytä, mutta kun paino ei nouse niin se ei nouse, minkäs teet. Ei mulla ole anoreksiaa, eikä tule olemaankaan, mutta mitä sulla on laihoja ihmisiä vastaan? Vai onko vain joku tietty laiha, jolle tahdoit ilkeilysi kohdistaa?
- ap on niin
inhottava
M - koko. - pälinää
Eräällä oli tapana kutsua mua eräällä fraasilla viitaten tuohon laihuuteen. No, jos hän näkis nyt, oon saanut painoni takaisin ja vieläpä oikeisiin paikkoihin ;) Ja mitään anoreksiaa en ole ikinä sairastanut.
- sivusta vaan
tai täytyy varoa ettet sinä vain kaadu päälle, sen tietää että hullustihan siinä normaalipainoisella kävisi.
- thinspo_
just tällaiset saa mut vaan haluamaan yhä laihemmaksi
- ihan normaali
Ei ei oo vai? Ootkohan sä sokee ;)
- no heip hei
mä oon kyllä kokoa s(tai riippuu vähän vaatteesta mut yleensä) , en xl.
- misssXXXL
Herra käy sitten optikolla ja hankkii vahvemmat linssit.. Ei tarvii sitten siristellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750