Minua ottaa niin pattiin tämän meidän kylän sairaala/ terkkarin parkkipaikka. Miks ihmeessä se on niin pieni ja nyt vielä pienempi kun sairaalalle jotain laajennuksia aloitettu. onko aloitettu vai mikä jylläys siellä on. kun niitä hiivatin paikkoja ei sieltä saa muulloinkaan muutenkaan. ajoissa pitää ehtiä lekurille.. juu... kunhan on ensin saanut autonsa jonkin pusikon viereen..laittomasti. Onneksi en ole saanut parkkisakkoa jos olisi tullut olisin sen kunnalle osoittanut. Mikä on se peltotilkku siinä isontien varrella jota niin ruohonleikkurilla juuri eräs päivä siistittiin ? Siinä olisi oiva lisätila parkkialuelle. Jotain tarttis tehdä kyllä. !!!!!!!!
Ottaa pattiin
Parkkiin
3
126
Vastaukset
- tööt-tööt
Eiköhän juuri siihen tehty sitä paikoitustilaa?
- jguffk
Sorry vaan, silloin kun viestini laitoin ei oltu vielä aloitettu mitään !!!!!!
Menehän nyt katsomaan. Paikoitustilaa on lisätty myös sille puolelle, jossa on henkilökunnanan ja fysioterapiassa käyvien paikoitusalue,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2801694Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle411631- 231518
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71228Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101067Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32910