Nekkarin portsari

Sellaiset Superit

Nekkarissa työskentelee hyvin ravittu portsari, joka ei omista kovin kummoista asiakaspalveluammattiin sopivaa luonnetta.

Itseltäni putosi kuppilan sohvalle puhelin ja pihalla sitä etsiessäni ko. portsari ilmestyi ulos pälyilemään huomaammeko puhelimen puuttumista (puhelimeni oli kokoajan hänen taskussaan ja hän tiesi että se on minun). Hän oli ihan hiljaa ja katseli kun pengoin laukkuani ja etsin puhelintani. Vasta sitten, kun pyysin kaveriani soittamaan puhelimeen niin tämä portsari kaivoikin puhelimeni omasta taskustaan ennen kuin kaverini edes ehti puhelimeen soittamaan. Portsari ojensi puhelimen sanoen "vitun tyhmä ämmä, mitäs jätit puhelimen sohvalle". Tällainen kielenkäyttö jatkui vielä.

Kannattaa pitää Nekkarissa huolta tavaroistaan, luulen että puhelin olisi nimittäin jäänyt tämän "hyväkäytöksisen herrasmiehen" taskuun mikäli emme olisi alkaneet siihen siinä hetkessä soittamaan. Sen verran hiljaa nimittäin ensin vaan seurasi puhelimen etsintää vierestä. Ja tiesi koko ajan puhelimen olevan minun, koska sitten sen minulle palauttikin ennen kuin se olisi alkanut hänen taskussaan soida.

70

4048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsii

Hieno meininki. Millos ajattelit mennä seuraavan kerran tuohon baariin?

• voi ressukkaa

Sen siitä saa kun ei järki riitä opiskella kunnon ammattia. Portsarin hommissa näkyy olevan liksa kovin heikko, kun pitää varastella asiakkaiden puhelimia saadakseen niistä parikymppiä huutonetissä.

• HallowedBeThyName

Nekkarissa on sen verran puupää pokeja että kannattaa kyseinen paikka kiertää kaukaa. On tullut jonkin verran tänä kevääänä valituksia kyseisen juottolan portsareista, pitäisikö omistajan kuunnella palautetta ja puuttua peliin?

• tiedänpähän vaan

Joskin kyseinen portsari on myös palomies!

• AnonymousN

Teitko asiasta ilmoituksen portsarin esimiehelle? Entäs ravintolan esimiehelle? Tai poliisille? Ei ole minusta mitään erityistä syytä jättää asiaa viemättä eteenpäin. Onhan se hienoa päästä purkamaan paineita näin suomi24 -sivustolla, mutta itse jos olisin ollut samassa tilanteessa, olisin kyllä antanut palautetta järeämmille tahoille. Tekstistäsi saa käsityksen valitettavasti, että et tehnyt asialle mitään...

• ...........

Asiasta on ilmoitettu Nekkarin omistajalle, saa nahda tekeeko asialle mitaan.

• -666-

Tuskin tekee,kun on aiemminkin ilmoitettu!

• AnonymousN

Ilmoita myös järkkärin esimiehelle. Häviä et mitään, voit ainoastaan saada itsesi vielä varmemmin kuulluksi.

• a

Huonon ja lapsellisen käytöksen takia ulos lentäneen ihmisen katkeraa puhetta :D

• portsarikin paikalla

Sanoo kyseinen huono portsari itse? Mitäpä, jos katselisit itsellesi uuden työpaikan?

• .......

Kylla se oli se poke, jonka kaytos oli huonoa ja lapsellista! Ja asialle on kylla useampia todistajia, jotka nakivat kuinka portsari yritti pitaa puhelimen itsellaan ja nimitteli asiakasta!

• HipHei!!!
    • Hyvästi nekkari

Juu,Nekkarin portsari laittaa pihalle naisia...olin selvinpäin ja heitti pihalle,mutta samaisella etäisyydellä nuokkui eräs vakioasiakas räkäposkella..ei mitään tehty..sanoinpa vaan et en käy enää.annanpa rahani Kauhaselle!!Ja sieltä löytyykin hyvä palvelu..tarkoittaen Rammaria!

• Huhhuh..

Ilmeisesti tämän kyseisen portsarin käytös ei huhujen mukaan ole vapaa-ajalla sen parempaa.. Kohtelee naisia työajan ulkopuolellakin kuin "halpaa makkaraa".. Pyörittää useampia naisia yhtä aikaa... Miksipä antaisi näille arvoa töissäkään kun voi käyttää "portsari valtaa" ,kun nehän näköjään voi tehdä mitä vaan asiakkaille??

• Ekokoko

Jospa se ei muille pärjää? Ottaa varman päälle.

• se on puutteessa!

Kyllä meistä kaikista tulis naistenvihaajia jos ei koskaan tulisi pesää :DDD LOLLL mikä jätkä

• Roudanpurija
        Ekokoko kirjoitti:

Jospa se ei muille pärjää? Ottaa varman päälle.

Se kaveri on ihan säälittävä luuseri, ei mitään muuta. Ja säälittäväksi on muuttunut Nekkari, uuden omistajan myötä :( Ennen oli ennen.

• Fail...

Älkää ämmät silmille hyppikö niin ei tartte pihalle lentää. kyllä minäkin olisin vittumainen jos teinilehmät aukoo koko illan päätänsä..

• ap

Tässä tapauksessa portsari vaan ei missään vaiheessa edes ollut lähelläkään meitä, paitsi sitten ilmestyikin tyhjästä puhelin taskussaan pihalle ämmittelemään kun sitä puhelinta alettiin etsiä ja oltiin jo pois lähdössä :DD että ainakaan tässä tapauksessa ei oltu edes puhuttu tämän herran kanssa koskaan :D Siksi HIEMAN ihmettelinkin käytöstä, mutta kai tuntemattomille voi näinkin puhua. Varkaus vaan taitaa olla sen verran pieni paikka, että Nekkarin maine laskee nopeasti yhden valopään takia.

• :D

sanoo portsarin kaveri? xD

• MonkeySeeMonkeyDo

sanon vaan että suksikee suolle kaikki. kyllä se portsari asiasa kumminni hoitaa, vaikka onkin täyteen pumpattu gorilla. aivan samalla tavalalla toimisin itte jos kännisiäteinityttöjä/jätkiä pitäs kyylätä koko ilta valittamassa tiskillä "vittu mulla on huono elämä" ja sitä rataa.. menkää itte sen portsarin tilalle niin tiäätte sitten syyn vitrtumaisuuteen.

• CopKiller

Ihan puupää kaveri, aivonsa pihalle bodannut. Miksi ei samanlaisia vesipäitä ole Oscarin ovella? Tai vaikkapa Z-onen ovella? Kyllä se Nekkarin poke voisi katsoa itseään peilistä, aina ei todellakaan ole kyse päihtyneistä asiakkaista. On se kumma kun valituksia tulee juuri tästä Nekkarin pokesta, mutta omistaja ei ota kuuleviin korviinsa eikä tee asialle mitään!

• man868

Mitenkähän nämä kirjoitukset koskee aina kyseistä portsaria eikä ketään muuta???? Jännä juttu... Eipä muutkaan kohtele asiakkaitaan niin...

• ladyinred85

Nyt on pakko kommentoida. Itse en ole päässyt Nekkarissa ikinä käymään kun kukaan kavereistani ei suostu sinne lähtemään.. Kaksi kaveriani on saanut ihan samanlaista asiakaspalvelua sieltä.. Ja loput ovat muuten vaan seuranneet mielenkiinnosta (yleensä ulkona tapahtuvaa) asiakkaiden haukkumista ja kohtelua! Työntekijät ovat myös puhuneet omistajasta niin että itse en sellaista sulattaisi...

Sillä pokella ei taida kaikki ollla kunnossa ei siis kannata ottaa henkilökohtaisesti.. Ei tasapainoinen ja hyvinvoiva puhu tuntemattomille noin! Ei kaupoissakaan tai muissa paikoissa noin voi puhua.. Ja se omistaja tuskin mitään tekee kun oon ainakin kuullu että sillä on se alkoholiongelma ---- pitkiä ryyppyputkia... ei sitä taida kiinnostaa "tavallinen" elämä....

• nekkaris paras poke!

Nekkarin poke on HUIPPU tyyppi! Tykkeen! reilu ja rento..ja ei varmaan tarvia kenenkään kännyköitä varastella..rehti mies Suomalainen! hyvin hoitaa työnsä ja tytöt tykkee

• voi reppanaa

Taitaa panna sua..hahhaha..

• 17+9
        voi reppanaa kirjoitti:

Taitaa panna sua..hahhaha..

Mua pani. Iso mies mut pikkanen..... :-/

• tyhmälapsi

Peppukipeä lapsi on peppukipeä lapsi. Mitä jos kuitenkin opeteltaisiin ihan yleisiä käytöstapoja ennen kuin tullaan sinne baariin sikailemaan, niin varmasti palvelukin on jatkossa parempaa.

• Sami K

No niin lapset lopetetaan mussuttaminen ja annetaan ihmisten tehdä työnsä. Jos ei kestä pientä kritiikkiä niin sit pitää pysyä kotona. Toiset vaan uskaltaa puuttua ongelmiin ja toiset ei! Siitä kiitos omistajalle et antaa portsareitten hoitaa työnsä. Sitä saa mitä tilaa!

• Nekkaris paras Poke

Juu..palomiehillä on oikeesti sitä letkua millä panna : ) Uhhhhh! Ja Nekkrai poke on paras poke : )

• Asiaan.

Pennutko täällä kirjoittelee?? Niin ainakin tekstin järkevyydestä voi päätellä. Menkää kasvamaan. Mikäli aikuinen alentuu tuolle tasolle niin on korkein aika pysähtyä miettimään missä mättää.

• käyttäytykää

Kyllä ne portsaritkin on asiallisia jos niille ei vittuilla ja uhota.

• AP

Se taisikin olla todellista vittuilua kun ei koko portsaria edes huomattu ennen kun tuli viereen huutamaan tyhmäksi, kun puhelin oli pudonnut :D

• 3 doors down

Tätäkään keskustelu ketjua ei olis tullu/alkanutkaan jos ravintolassa olevat ihmiset osaisivat käyttäytyä niinkun normaalisti..onko tämä keskusteku palsta sitten oikee paikka itkee et nyt on kohdeltua väärin..PYSYKÄÄ KOTONA... voin sanoa,nekkarissa käyneenä aika useasti..et on asiatonta purkaa tuskaansa täällä..Ko paikassa on ammatti henkilökunta jotka tietää miten toimia..

• adsasdssad

Tätä keskustelua ei olisi avattu jollei kyseinen portsari olisi ottanut puhelinta taskuunsa vaan olisi antanut sen oikealle omistajalleen. Puhumatta siihen päälle liittyvää nimittelyä.

• hyvä poke on

Ei taida puhelimen hävittänyt tietää että portsari olisi tehnyt virkavirheen ellei olisi selvittänyt kenelle puhelin kuuluu. parempi ensin kuulostella ensin ennenkuin tyrkkääkin puhelimen jollekin väärälle ihmiselle ja sit maksaa kulut ja laskut itse.

ihan varmaan oli vailla juuri sinun puhelinta kun sinä olit humalassa ja paniikissa kun ei oma pikku kännykkä löytyny. Ittehän sen hävitit, niin olisit kiitollinnen sille pokelle että korjasi puhelimen talteen ettei menny jollekin oikealle varkaalle ;-)

• 69GIMMA

Voivoi,kyllä niin selvästi paistaa läpi kavereiden puolustelut näissä.. Ja todennäköisesti itsekin käyttäydyt yhtä huonosti.. ;) Asiakas on aina oikeassa vimoseen asti.. Ikävää että yksi portsari pilaa nekkarin maineen.. Esim.Kauhasten kuppiloissa ei vastaavanlaiseen törmää ollenkaan,onneksi kyseistä portsaria ei ole siellä pitkään aikaan näkynytkään,toisaalta hän ei varmaan edes tulisi toimeen niin isossa työporukassa..! :)

• jepss.

Kyseinen poke haukkui kaverini passikuvaa.. Reilua sanoisinko -.-
      Muuta pahaa sanottavaa ei hirveästi ole, päästi sisälle baariin 18-vuotis synttäreitä edeltävänä yönä, vaikkei kuulemma kuulu paikan tapoihin.

• niiniin

tarjosko juomat ja antoko kyyditkin?

• Terttuna

Munkin passikuvaa haukkui nekkarissa joku poke, en ole varma onko tämä kyseinen. Sanoi vaan että "Tais olla huono hiuspäivä kun kuvaa otettiin" Katsoin vaan hölmönä että ai mitä? Sit se mutis jotain että "Ei kyllä pitäis ottaa sulta pääsymaksua ton jälkeen mutta otanpa kuitenkin." :DD

• -SUN
        Terttuna kirjoitti:

Munkin passikuvaa haukkui nekkarissa joku poke, en ole varma onko tämä kyseinen. Sanoi vaan että "Tais olla huono hiuspäivä kun kuvaa otettiin" Katsoin vaan hölmönä että ai mitä? Sit se mutis jotain että "Ei kyllä pitäis ottaa sulta pääsymaksua ton jälkeen mutta otanpa kuitenkin." :DD

Haha.. Varmaan kade kun sulla on tukkaa ja sillä ei.. ;)

• alkoholiton

Täällä tää juoppo roskasakki riitelee jonkun "poken "käyttäytymisestä.Minkä takia te menette sellaiseen paikkaan, jossa saatte mielestänne huonoa palvelua.Vai onkohan vikaa myös teissä rällääjissäkin.?
      Jos asiakkaat vähenee,niin varmaan omistajakin alkaa miettimään, missä vika.? Parempi olis kyllä sulkea kaikki juoppottelu paikat.
      Siis, selvä Juhannus!

• kannattaja

tämä kyseinen portsari on heittänyt minutkin yhden kerran pihalle,mutta vain ja ainoastaan minun oman käytökseni takia.sen jälkeen olen saanut häneltä hyvin kohteliasta käytöstä,niinkuin kaikilta muiltakin nekkarin työntekijöiltä.jos jotain ei miellytä portsareiden tai muiden ravintoloiden työntekijöiden käytös,niin minkä helevetin takia siellä täytyy käydä??sillon on parempi katsoa peiliin ja miettiä että missä on vika jos ravintolasta lentää pihalle..

• JepJep..

Tässä keskustelussahan ei ollut kyse siitä, että aloittaja olisi poistettu baarista vaan ko. poken nimittelystä ja puhelimen varastamisyrityksestä.

• kannattaja

minä en usko että tämä portsari olisi varastamassa kenenkään omaisuutta,eihän se voi jokaiselle asiakkaalle tarjota puhelinta minkä löysi..se on ihan mukava ja kohtelias portsari jos vaan hänelle on asiallinen.

• Kertoohan se nyt

...ihmisen älystä ja kyvyistä, jos pitää itsensä elättää ovihommilla.

Ja tuskin on ruudinkeksijöitä varkautelaisten räkälöittenkään asiakkaat.

Konflikti on väistämätön.

• Vai niin.

höh ? Sano mikä vika on ovihommissa. Vai oletka niitä pikkuporvareita, jotka pystyy arvostelemaan ihmistä tuntematta ja pelkästään ammatin perusteella ?
        Varsin mukava mies.
        Ps: Ei kai sitä ruutia voikaan keksiä useasti, muutenhan se olisi vain kopioimista.

• afhgfjgjdkhjhdfgghkj

vai kertoo älystä ja kyvyistä, jos tekee poken hommia. Tein yli 10v portsarin hommia. Olen koulutukseltani tradenomi ja opiskelen tällä hetkellä yliopistossa.

Että siinä meni vituiks sekin teoria portsareista. Poken hommia tehdessä oli työkavereina pari insinööriäkin.

Josko nyt lopetettaisiin nämä paskanjauhannat portsareitten älykkyydestä.

• kannattaja

ei se varmaan tee ihmisestä tyhmää jos on pokena,kukahan idiootti tuonkin on keksinyt.itse suorittaisin järjestyksenvalvojan kortin heti jos olisi mahdollista.tällä paikkakunnalla ei ole kuin yksi portsari jonka kanssa en tule toimeen ja se sattuu olemaan oscarissa.ei varmaan esim.poliisikaan ole yhtään parempi ihminen kuin portsari.

• BG

tarjosko juomat ja antoko kyyditkin? -- Näin kuuluu tällä pokella olevan tapana,koko hänen työ uransa ajan! Onkohan tuo nyt sitten ihan ammattimaista käytöstä?? Vai harrastatteko kaikki poket sitä samaa???

• ei kyytejä eikä juom

Sulleko ei tajonnut kyytejä ja juomaa hehheheheheheheehe ;-)

• GIRL19

Jos nyt oikein ymmärrän kenestä on kyse,niin kukahan siltä edes kyytejä haluaisi,YÖK.. x0 varkauden stefani(bb) ;) yhtä "iso"..

• JOY22

Nykyään tämä herra ilahduttaa joroisten seurasalissa asiakkaita "yhtä hyvällä" käytöksellään! Tytöt pääsee jonojen ohi ja ilmatteeksi sisään.. Porukkaa poistetaan yhtä väkivaltaisesti ulos..

• kysynpähänvaan
        JOY22 kirjoitti:

Nykyään tämä herra ilahduttaa joroisten seurasalissa asiakkaita "yhtä hyvällä" käytöksellään! Tytöt pääsee jonojen ohi ja ilmatteeksi sisään.. Porukkaa poistetaan yhtä väkivaltaisesti ulos..

Onko kyse Joroisten omasta "voimamiehestä" vai Varkauden palomiehestä?

• JOY22
        kysynpähänvaan kirjoitti:

Onko kyse Joroisten omasta "voimamiehestä" vai Varkauden palomiehestä?

Ei ole joroisten voimamies,se vaikuttaa ihan fiksulta, vaan se joka edustaa varkauden palokuntaa/ampparikuskeja..

• thytrgfe

Nyt oli viikonloppuna uusi poke. Mukava, ammattitaitoinen ja rento. Silti hommansa hyvin hoitava.

• Asiakas. . .

Onko hyviä portsareita Varkauden rafloissa työskennellyt yhtään, aikoinaan oli hyvä tyyppi Puustellissa. Taipaleen ja Rammarin paikoissa sekä siinä montussa..

• Sinervälevä

Ai tämä joka posautti aivonsa pellolle Taipaleen parkkipaikalla?

• 60-luvulla syntynyt

Puustellissa ja vanhassa pubissa oli Tatsi (en muista oikeaa nimeä) mutta hieno tyyppi 80-luvulla. Ja Sinervälevä, älä soimaa Timppaa kun et ilmiselvästi tunne tapausta. Timppa oli minun ystävä ja tiedän tasan tarkkaan miksi teki sen mitä teki. Mutta tämä ei ole oikea foorumi sitä asiaa setviä.

• möhkökawa

Niin muistan olihan se karmea shokki kun auton katossa oli reikä ja kaveri siellä....niin eli tapahtui sitä karmeita asioita varkaudessa jo aikaisemminkin....

• hyvä kahvila

Voihan vieteri! Ei voi olla totta, että tällasesta asiasta ihmiset menettää yöunensa ja kuluttavat aikaa sekä äänihuulia! Julkisuutta saa kieltämättä näinkin. Onkohan kirjoittaja itse ko.poke? Ei vaiskaan. Järkeä päähän ja miettikää onkohan asiat niin kun kerrotaan. . . Positiivisia asioita esille enemmän tänne keskusteltavaksi.

• vatvovat

Timon lähipiiriin (sukuun) kuuluvana on aika ihmeellistä että tuota tapausta jaksetaan edelleen ihmetellä täällä nettipalstalla. Ne tietävät miksi hän teki niin, joiden kuuluukin. Kieltämättä tässä tapauksessa on karmivat yksityiskohdat ja koko tapaus oli kaikenkaikkiaan surullinen. Että sikäli samoilla linjoilla 60-luvulla syntyneen kanssa, kuka hän lieneekin.

• sarppa

minä olisin tehny ilmotuksen kyseisen ihmisen työnantajalle. On se merkillistä ku ei voi enää pokeihinkaa voi luottaa. Asiakaspalvelu kohillaa taas....

• NuorimiesVarkaudesta

Tyhmät juo ja maksaa litkuista hirveitä hintoja. Sitten ihmetellään,kun saman rahan olisi voinut käyttää muuhunkin,järkevään. Niin,olin tässä (taas) kuskina. En pidä krapulasta enkä kyllä humalatiloistakaan. Mieluummin juon Fantaa ja Coca Colaa,fiilistelen musaa autossa. En koe silti olevani huonompi. Toivoisin löytäväni tyttöystävän,joka ei juo eikä ole meikkipelle. Luonnonkaunis kelpaa.

• Birrassa

Paras poke aikoinaan birrassa se kuminenä päästi 17-vuotiaat muijat sisällä kun ne puristeli sen palleja.

• Voiaikoja

Hitto muistan sen :D

• Anonyymi

lohikeitto

• Anonyymi

nakit ja perunat

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen