Täysin harmiton juttu johti täysin tarpeettomaan tapahtumaan ja nyt on kai meidän välit pilalla. Että ihminen on idiootti!! Normaali yhteydenpito on nyt muuttunut hankalaksi, vai kuvittelenko vain? ja yhteyksissäkin pitäisi olla. Kaipa se niin menee, että sitä saa mitä tilaa... Tiedän pystyväni elämään asian kanssa ja unohtamaan vähitellen, niin kait sinäkin. Haluaisin kuitenkin selvittää jutun mahdollisimman pian ja jatkaa kuten ennenkin, mutta tavallaan pallo nyt sulla. Eikö se niin ole menny tähänkin asti, ensin sinä teet siirtosi, sitten minä ja nyt ois sitten sun vuoro? Edellisen `välikohtauksen` aikana tavallaan lupasit selvittää asioita kasvotusten ja selvinpäin, vai miten se ny meni?
Uskallatko selvittää tämän
17
861
Vastaukset
- OLET HYVÄÄ PUUTA
http://www.youtube.com/watch?v=hSFmsPJYis8&feature=related
höpö höpö, kaikk on hyvin - kenelläkö pallo?
kenen kanssa haluat jatkaa, niin.....
- Vahvistus ?
Asia vaivaa minua todella paljon. En saa mielenrauhaa ennenkuin selviää.
Arvelen sen vaivaavan sielläkin.
Tiedän , tunnen ja yritän. Nolo olen kun en ole saanut aikaan - tekstaria olen odottanut, vaikka lyhyttä. Että voin tulla ovellesi. Vaikka vain merkkiä ok.
Niin pienestä se on kiinni, että arvaan tulla. Tiedät syvät tunteeni. On sanomattomia sanoja paljon. Ja ikävää. En haluaisi jättää tärkeää asiaa roikkumaan, sillä selvittämättömänä se vaivaa koko loppuelämän. Autathan? - kenelläkö pallo?
Vahvistus ? kirjoitti:
Tiedän , tunnen ja yritän. Nolo olen kun en ole saanut aikaan - tekstaria olen odottanut, vaikka lyhyttä. Että voin tulla ovellesi. Vaikka vain merkkiä ok.
Niin pienestä se on kiinni, että arvaan tulla. Tiedät syvät tunteeni. On sanomattomia sanoja paljon. Ja ikävää. En haluaisi jättää tärkeää asiaa roikkumaan, sillä selvittämättömänä se vaivaa koko loppuelämän. Autathan?En ole oikea tyyppi, tajusin sen muutamasta jutusta.
Mutta onnea sinulle.
Mulle itselleni selvisi juuri että hän valehteli päin mun kasvoja tässä joku aika sitten... miten mun pitäis luottaa häneen ollenkaan. - Kunpa te immeiset
Vahvistus ? kirjoitti:
Niin pienestä se on kiinni, että arvaan tulla. Tiedät syvät tunteeni. On sanomattomia sanoja paljon. Ja ikävää. En haluaisi jättää tärkeää asiaa roikkumaan, sillä selvittämättömänä se vaivaa koko loppuelämän. Autathan?ymmärtäisitte että tuntematon kirjoittaja ei voi auttaa missään asiassa.
Tuntuu ikävältä näin henk.koht. kerronta aivan vieraalle, miten niin voi tehdä.? - Totta toi
Vahvistus ? kirjoitti:
Niin pienestä se on kiinni, että arvaan tulla. Tiedät syvät tunteeni. On sanomattomia sanoja paljon. Ja ikävää. En haluaisi jättää tärkeää asiaa roikkumaan, sillä selvittämättömänä se vaivaa koko loppuelämän. Autathan?ei piä mennä yllärinä kenenkään ovelle, voi tulla kamalia tilanteita mut voithan sää laittaa sen viestin myös !
- Selvittäkää asiat :)
Näin se yleensä on elämässä että pieni juttu paisuu ihan mahdottoman suureksi kun sitä ei selvitä ajoissa. Ehkäpä teillä olisi korkea aika selvittää se asia mahdollisimman pian ja unohtaa noi vuorot. Ei kannata ottaa noin suurta riskiä ja aattella että kenenkä vuoro on tehdä aloite.
Eiköhän toi juttu oo ihan selvä tapaus, että kumpikin haluaisi selvittää asiat, mutta oottaa toisen siirtoa mitä ilmeisesti ei tule ikinä tapahtumaan jos jompi kumpainen ei tartu "härkää sarvista". - Aikuisten oikeesti
Jos hän ei muista et asia piti selvittää selvinpäin? Oletan et olette kännissäpäiten jotain juttua vääntäneet? Ehkä ei edes muista mitään koko illasta? Tai on ainakin epävarma, muistikatkoksia aiheesta?
Entäs jos vähän nyt auttaisit häntä :) ei mitään pallo on sulla- leikkejä. - pallo minulla
Menikö naiselta miehelle? Kaupunkia kehiin vaan.
- VippimpM
No mä yritän vuorostani vastata...
Uskallan ja haluan palavasti, kunhan vaan tulee sopivasti aikaa ja paikkaa.
Sitten kun on selvitetty, teen pienen pienen symbolisen eleen, jolla haluan ilmaista jotain.
Ehkä tällä tai ens viikolla, ainakin ennen juhan nusta.
Asia ei ole ollut ihan päällimmäisenä, mutta tärkeää on hoitaa se kuntoon.
Mietin vaan et mitähän se aloituksen "kuten ennenkin" tarkoittaa? - jhgfdsa
sitku mä . kun juhannus tulee tai sit kun syksy tai talvella ehkä .Enkä seli selejä enää kaipaa tunnen jo tapasi et kykene selvittämään yhtään mitään missään vaiheessa pitäisihän sinun jo itsekin se nähdä anna niitten sitkujen olla .Etkä kykenisi antamaan muutenkaan mitään sellaista seliutystä mikä läpi menisi .Yritä vain jatkaa omaa elämääsi ja ennen kaikkea ota opiksesi
- eiap.
Ok, ymmärretty.
- Pelkkä provo..
taitaa tuokin olla..
Vaan eipä ole sit minulta. Ei edes sopisi minuun. - paisdfghj
Tarkoitus oli provosoida että ymmärtäisi ettei asjoita voi aina siirtää vaan otettava ja käsiteltävä .Mitä enemmän aikaa kuluu sitä mutkikaammaksi ne muuttuu . voihan olla että löytyisi joku muukin selitys kuin se mikä näyttää ilmeiseltä sitä todella toivoisin
- VippimpM
ai jaa, siis provo, no antaa olla sit, jos olit aloittaja kuten annoit ymmärtää.
Taitaa se olla niin kuin ilmeiseltä näyttää, ei voi mitään kai..
En pidä provosoinneista täällä! irl se voi joskus toimia
Mites provo on auttanut, onnko asiaan tullut selvyyttä?
Vastaan, jos vastaat! - ********************
ei ole mun puolelta selviteltävää, jotent en selvitä mitään, jos ei kukaan mitään kysy :P turhaa heität palloa toiselle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760