Ei oo viel synnytys lähellä (ei edes rv30 vielä) mutta oon miettinyt et missähän vaiheessa toisessa raskaudessa lähdetää sairaalaan?
Esikoisen synnytys kesti reilu 13h ja oli siis normaali itsekseen käynnistynyt (rv 41 3) alatiesynnytys. Laskettiin alkaneeks siitä ku supistukset alko viimeisen tauon (loppu välillä) jälkeen uudelleen ja oli alle 10min väliä.
Sairaalaan mennessä olin 2cm auki, passittivat viel ulos kävelee ja parin tunnin päästä uudellee, mentii sit kävelee ja parin h päästä uudellee ja oli 4cm auki niin laittoivat sit synnytyssaliin, jossa olin reilu 5h ennen lapsen ulostuloa.
Tästä varmaan tulee neuvolassaki puhetta sit myöhemmin mut olis kiva kuulla muiden kokemuksia et koska on kannattanu lähteä, kun kyseessä on jo toinen synnytys ollu? :)
Itse en tosin vielä edes tiedä vaikka olisi leikkaus edessä, koska istukka on edessä ja jos sattuukin olemaan perätilassa sillo vikoilla viikoilla niin istukan ollessa edessä, ei voi kai kääntöäkään yrittää. Mutta toivon tietysti että olis normaali alatiesynnytys edessä :)
Koska sairaalaan
toinen raskaus
1
149
Vastaukset
- joksulainen
Siinä vaiheessa kannattaa lähteä sairaalaan, kun tuntuu, ettet enää pysty olemaan kotona tai kun supistukset tulee alle 10 min. välein. Toinen synnytys saattaa edetä ekaa nopeammin, vaikka lähipiirissäni on niitäkin, joilla se on kestänyt ekaa kauemmin. Voit myös soittaa synnärille ja kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664312TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153473Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242281Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2971755Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221506- 671475
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394