moi, autooni vaihdettiin korjaamolla just laturi. korjauksen yhteydessä ilmeisesti vakionopeussäädin hajosi. toimi normaalisti ennen korjaamolle vientiä, ja heti pois ajettaessa oli jo pimeenä.
auton vanha laturi latasi liian heikosti, ja nyt uusi kuulemma tosi tehokkaasti. voisiko hajoaminen liittyä siihen? tai olisiko sillä osuutta, että korjaajat jätti auton laturinvaihdon yhteydessä sen läheisyyteen jonkun rätin, joka ilmeisesti pyöri siellä jonkin aikaa ennen kuin tipahti pois. saattajani näki sen rätin auton pohjan alla ajaessa ja sanoi siitä kun pysähdyimme.
kun starttaan, kojetaulun cruiser set -merkkivalo vilahtaa kuten kuuluukin. ratin näppäimet eivät silti saa mitään aikaiseksi, eli ei toimintaa. olisiko joku sulake, johto?
kiitos vastauksesta ennen kuin alan itse tietämättömänä rassamaan :)
neonin vakionopeussäädin lakkasi toimimasta kun...
korjattu ja ei...?
2
162
Vastaukset
- W-liitin
Neonia en tunne, mutta joissakin autoissa nopeustieto vakionopeuden säätimelle otetaan laturin W-liittimestä. Katso onko laturissa W-liitintä ja onko siinä johto. Kysäise laturin vaihtajalta, oliko uusi laturi täysin samanlainen kuin vanha ja miten teki kytkennät - joutuiko vaihtelemaan liittimiä.
- vakkari..
katso alipaineletku onko kiinni ja sama "purkista"joka ottaa ilman.
liittimet,vakkarin kaasuvivustossa oleva vaijeri
ottaa nopeuden apparin vetoakselilta liki moottoria
lisäksi oma liitinjohto tuossa ja sulake joko konehuoneessa
tai kuskin puolella kojelaudan päässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423