Fin-Tv Paljastuksia

turkkifintv

Hei, minä olen Turkki!

Aloitin Fin-tv nimisellä sivustolla ylläpito hommat talvella.
Matkan varrella tutustuin sivun omistajaan messengerin välityksellä.
Sivun omistaja kysyi minua useasti käymään turkissa.
Kuten kaikki fin-tv sivustolla kävijät tiedätte, että fin-tv järjesti kilpailun, jonka voittaja pääsisi turkkiin. Mury eli sivuston omistaja sanoi minulle useasti, että hän voisi laittaa minut yhdeksi lipun voittajista turkin matkalle.

Minulla oli alusta saakka pieniä epäilyksiä Muryn rehellisyydestä, sillä hän haukkui edellisiä ylläpitäjiä. Sain tietää, että hän todellakin oli rakentanut itsensä valheiden maailmaan kertomalla valheita ylläpitäjille.

Miten sain tietää hänen valehtelevan? Minä olin yhteydessä toiseen ylläpitäjään, joka on nykyään ystäväni.
Mistä hän valehteli? Rakastavansa suomalaisia, Turkin matkoista ja tätä ei varmaan kukaan muista, mutta hän lupasi vipin omistaville HD elokuvia, mutta eipähän niitäkään näy.

Kulissien takan Mury on suuri huijari, joka on myöntäny keskusteluissaan huijaavan ihmisiä, hän on myös haukkunut suomalaisia rasistisiksi sioiksi ja monta muuta nimeä, mutta en muista kaikkea.

Jos haluatte ottaa yhteyttä itse Muryyn

[email protected]
----------------------------
tässä näyte hänen käyttäytymisestä:
[email protected] sanoi (10.6.2011 klo 15:00):
fuck off asshole guy
you are not turkish
fucking idiot
not write me anymore and not come watch in my site movies

18

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkkifintv

Unohtui muuten mainita se, että sivustossa ylläpitäjät eivät saa mitään hyötyä tehdessää töitä Murylle! Mury on se joka käärii rahat, kun muut paiskii töitä.
      Muryn ainut työ on lisätä elokuvia.

• turkkifintv
    • Karvakäsi

No jospa hankkisit vaikka oikeita töitä. Eihän tuo fintv ole ihan suomen lain mukaan toiminut.
      Eli unoha koko touhu.

• turkkifintv

Eihän tuo työ ollut vaan harrastus, työstä oletan saavani palkkaa ja sitähän saankin :) Toisaalta minun olisi varmaan pitänyt jättää vastaamatta sinulle, sillä olet vain haastamassa riitaa?

• Nahkaprinssi

Täysin totta tuokin pätkä Fin-tv:een rehellisyydestä, Tämä toinen kyseinen " kaveri " satun olemaan minä ja sen voin sanoa että Fin-tv ei v*ttuakaan välitä suomalaisista, rahat ottaa ja menee kuten on ennenkin huomattu.

Nykysellä tahdilla tulee päivittäin vain ehkä 4 elokuvaa ja kaikki huonolla laadulla, entäpä sitten kun sivu päivitetään 4 eri kielelle? 4x enemmän käviöitä, 4x enemmän elokuvia, vain yksi Admin elikkäs murat atilla ja vain yksi moderaattori J = Django

Mites Fin-tv tulee pärjäämään? miettilääpäs kahteen kertaan ostatteko Fin-tv:lle vipin vai Leffat verkossa sivustoon :/

- Nahkaprinssi

• FintveeläinenVIP

Kukapa tuota leffatverkossa sivustoa pyörittää? Onko pyörittäjät ex-modeja fin-tv:ltä? Murat antanut kenkää muille. paitsi tuolle J:lle?

• mielipide!!!!

Fin-tv;n uudelle sivustolle (jos ja kun sellainen tulee) en maksa euron euroa! Nahkikselle terkut :)

• Nahkaprinssi

Leffatverkossa sivua pyörittää täysin suomalainen ryhmä, Mutta ei yhtäkään entistä Fin-tv:een jäsentä, ainakaan vielä ;)

Mielipiteelle takaisin terkkuja :/

- Nahkaprinssi

• tero1234235

Eipä tämä Mury kuliessien takana kuseta. Lähinnä on fiilis että kusee suoraan silmään ja nauraa päälle :D
      En kyllä olisi avustaja tolle lafkalle ilman kunnon korvausta. On meinaan ärsyttänyt niin montaa ihmistä että pakko kusasta jossakin vaiheessa. Silloinkin kärsijöinä on varmaankin lähinnä nämä avustajat.

• maniackiller

Kannattaa siirtyä Leffatverkossa.net sivulle, Fin-tv on huijausta.

• zmovie rules

elkää hyvät ihmiset laittako rahojanne fin-tv:lle tai leffatverkossa sivulle...zmovie näyttää UUSIMMAT leffat täysin ilmaiseksi, EI MAKSA YHTÄÄN MITÄÄN, ei vippejä tai mitään muutakaan maksuja...sen verran jokainen osaa englantia, että ymmärtää mitä niissä leffoissa puhutaan ja jos ei ymmärrä niin ehkä kannattaa vain olla hiljaa ja opetella

• mieeeesieeme

se vaan... että leffatverkossa sivuille tulee hitaasti leffoja :( maksoin 5e, mutta kyllä fintv on maksanut sen monta kertaa takaisin. Ja katselin sieltä erästä tv-sarjaa, ainakun jakso loppui, olin muka kirjautunut pois!!! Ja tästä uhkasivat sulkea tilini!!!! VÄÄRIN!!! Laitoin jopa; muista minut, ei auta mitään. Että ei sekään ole täydellinen sivusto,. Fintv:llä olen sentään saanut katsoa kaiken minkä olen halunnut, ilman uhkauksia että tilini suljetaan ja annettaisiin bännit! Kummassakin ovat vikansa, jospa korjaisivat ne :))

• Käytän

Ei sit käynyt mielessä ilmoittaa ylläpidolle asiasta?
        Tietääkseni kesäaika on hidasta joka paikassa!

Mielestäni vaikka sivustoilla olisis 10 elokuvaa niin tulee huomattavasti halvemmaksi kun marssia makuniin tai r.lle

• hloiu

minä olen myös pettynyt leffatverkossa tarjontaan. ei sinne tule uusia leffoja, esim kauhua, turhaan maksoin 5e. kyllä fintv on tarjonnut enemmän. kiitos heille!!! taisi joku perustaa leffatverkossa vaan hetkellisesti kääriäkseen itselleen hyvät rahat!!

• -

leffatverkossa.net osittain ilmainen

• Nahkaprinssi

Nykyään Leffatverkossa.org

• sdfgh4567

Täytyy sanoa että tyhmää kansaa ootte jos maksatte leffoistanne ko. palveluissa. Ensinnäkin laatu huonoa, toiseksi elokuvat huonoja. Olette naurettavia.

• hshghfh

Kyllä mä oon ainakin huomannut, että vaikka laatu olisikin hiukkasen huonompi kun omalle koneelle ladatessa niin silti käyttäisin palvelua. Tietenkään en nyt siis vertaa mihinkään hd-laatuun, jota niin kovasti kailotetaan, mutta ihan ok laadulla tuolla leffatverkossa.orgissa kaikki on ollut ja mulla on toiminut joka ikinen video.
      Mielummin mä maksan 5€/kk ja katson leffat silloin kun ite huvittaa, kun ensin mietin himassa mitä haluan katsoa, sitten lataan sen torrentilla ja sit vielä etsin tekstitkin. Vaikka meillä on nopea netti ja paljon katson ja lataan leffoja omalle koneelle, niin silti toi palvelu on kätevä, koska ei mene turhaa aikaa siihen latailuun. Mun mielestä tuolla on hinta/laatu-suhde ihan kohdillaan ja jos yhtään noista nettisivuhommista ym. tajuaa niin ymmärtää sen, että hyvällä laadulla ei oo mahdollista ladata 100 leffaa päivässä ellei ole tosi montaa ylläpitäjää. Leffan muunto ja palvelimelle lataus on aika hidasta hommaa ellei omaa tosi tehokasta konetta ja ellei netin uppausnopeus oo huippu.
      Ihan näin oman mielipiteeni sanon ja aina valitsisin mielummin leffatverkossa, kun nordic-tv. Laatu ennen määrää, eikös se niin ole. LV:ssä on ainakin nyt jo ihan mukava määrä tavaraa, täytyy kuitenkin muistaa, että sivusto on perustettu vasta... mitä olisko huhtikuussa? Mikään hyvä ei synny hetkessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2125
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1348
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1311
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1284
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe