sain ihanan poja elokuussa -10 eli 9kk.tta sitten, mutta nyt noin 4kk:tta sitten oma vartaloni on alkanut häiritsemään, ja se johtuu siitä että vatsa on jäänyt niin kuin odottaisin 3-4kk:lla raskaana, en tiedä miten saisin sen pois...kävin ultrassakin varmistamassa ettei vaan ole jäänyt sinne mitään, mutta kaikki on ok, kohtu supistunut jne. onko muilla samoja kokemuksia?? tai neuvoja, alkaa olemaan toivoton olo:( ja en ole imettänyt olleskaan ja pitkiä kävelylenkkejä teen ja myös vatsalihaksia mutta vatsa on vaan kuin odottaisin.
sektio 9kk:tta sitten
5
135
Vastaukset
- Lääkärin kertomaa...
Mä sain ihanan tyttöseni sektiolla 2 kk sitten. Lääkäri sanoi mulle jälkitarkastuksessa, että vatsan turvotus kestää sektion jälkeen usein vuoden. Ehkä se on sullakin vielä sitä?
- ...
Olis kannattanu imettää.. Mulla ainakin imetys vieny pois tota mahaa sektion jälkeen..
- Tiukuri
Juu, imettäminen auttoi munkin mahaan. Mutta sektion jälkeen paikat eivät palaudu samaan tahtiin kuin synnyttäneillä. Ikävä kyllä :( Mun alavatsa roikkuu vieläkin (lapsi 1v3kk) ja on tunnoton.
- ..........
en nyt halua manata, mutta mulla sektiosta aikaa kohta neljä vuotta ja vatsa edelleen kuin 7. kuulla raskaana. Pari kuukautta sektion jälkeen näytti melko littanalta ja ehdinkin jo siitä iloita. Kuitenkin pikkuhiljaa sisuskalut löysivät takaisin omille paikoilleen ja kuinkas kävikään, kun ei enää ollutkaan vatsanpeitteitä niitä paikoillaan pitämässä? Maha sisuskaluinen pullottaa komeasti.
Painan 55 kg, ja kokoni on 34-36, paitsi vatsan kohdalta 42...
Että näin. Jos vatsanpeitteet ovat tarpeeksi venyneet tai revenneet, ei vatsaa minkään maailman treenillä enää koskaan pois saa. Itse haaveilen vatsanpeitteiden kiritysleikkauksesta...- on kuin odottaisi
Kiitos teille kaikille vastanneille:) kyllä toki sen tietää että kroppa ei enään palaudu samalle tasolle kun ennen raskautta mutta kuitenkin se että vatsaa jää kuin odottaisi, mutta tientenkin kun sektiolla tuli ja en ole imettänyt/pystynyt imettämään niin palautuminen kestää, mutta nyt viime kuukausina vaan tämä vatsa/oma kroppa on alkanut häiritsemään. Hyvää kesää kaikille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740