Pariskunta Kyylälle tiedoksi!

Ex-naapuri

Katsoimme ikkunasta Lauantai-iltana 11.06. noin klo. 21.00 kun kävitte kyyläämässä pihallamme.
Virhearviointi teiltä, emme olleetkaan mökillä. Uteliaisuutenne on aina ylittänyt hyvän maun rajat. Kylässä ollut pariskunta piti käytöstänne todella alatatyylisenä ja moukkaisena. Jättäkää meidät jo rauhaan, nyt kun olemme muuttaneet.
--
Herra Kyylälle antaisin vinkin, kitke vain kukkapekkejä vaimosi valvonnassa, se on sinun etusi mukaista.

44

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emill'e

Kyylät ovat yksinkertaista ja säälittävää sakkia. Niiden on pakko hakea vaihtelua 4naapurista, kun oma on niin köyhää.

• .....

Peliriippuvuuden yhteydessä puhutaan usein myös nettiriippuvuudesta, jolloin siitä kärsivä henkilö toistaa toimintojaan pakonomaisella tavalla.

• Niinpä...niin

Onko tuo herra Kyylä H....T....? On käynyt meidänkin nurkilla, mutta koira yllätti pusikosta, heh..heh.

• Ex-naapuri

Uskon, että sama henkilö on kyseessä. Vaikka onhan siinä naapurissa vielä se Höröntötterö, rintaliivi-kumisaapas-lehtiharava akkansa kera.

• :)))

joo, se kuopii kaikki pihat pilalle.

• Hah,haa.

Katsoimme ikkunasta.Niin monikin muu katsoo ikkunastaan. Olet luulosairas pöljä.

• Olet luulosairas

14.6.2011

Olet luulosairas pöljä.

• ...*((*...

Et näköjään ymmärtänyt koko jutun pointtia. "Niin moni muukin katsoo ikkunastaan" Se mitä näkee on se ASIA tässä.
      Jos on muuttanut, ei enää välttämättä halua nähdä ex-naapureitaan omalla pihallaan. Ei tuossa ole luulosairautta sen enempää, kuin mitään pöljääkään.
      Kannattaa katsoa peiliin.

• vakoilijaluonne

minäkin näen monia ikkunoita ja ovia, silti ihmisiä harvoin

• kytät tulee kyllä

onneksi sentään yleensä keskustassa saa sälekaihtimet ikkunan eteen, kisakalliolla paikallinen omakotitaloasukki kyttää asuntolan asukkeja

• minä määrään päivän

ei kai tässä mitään rikosta ole

• kerrostaloissakin

näitä riittää

• typerätnaapurit

paljon onkin

• ihan totta niin on
        typerätnaapurit kirjoitti:

paljon onkin

tällaisia on

• onpas hauskaa

onpas hauskaa

• niin kai vaan

tosi hauskaa ei kyllä ole itse en ainakaa kyylistä tykkää yhtään onneksi itselle oma elämä on juu.

• Huomannut Olen

Valitettavasti näitäkin vähän aina löytyy.

• hauskaa ole ei

minulla ei ainkaan hauskaa ole yhtään olen nimittäin kohteena itsekkin kyllä

• moni muukin on joo

ja mä

• uteliaita naapureita

riittää näitä

• kyylätään kadulla

sitten myös

• tosi juttu

käydessä parturis parturikin kyylää vaan koko ajan hiukset nykyään leikkaan itse tai ehtiessään äiti

• saati baarit

kaupoissa työntekijät ja toiset asiakkaat

• Kyyläyksen uhri

Baaris käynti jääny, ku en kestä sitä tiskil kyttäämist. Ei tee ees mitenkää salaillen, vaan ihan häikäilemättömästi.

• Toista Kokemusta

Minulla baarissa käynti herättää turhia epäilyksiä uteliaissa naapureissa. Etenkin vanhemmat jotka asuneet kauemmin, omistavat asunnon eivät vuokralla kuten minä ja tuntevat toisensa paremmin ja isännöitsijän ja talonmiehet myös. Olettavat että nuorissa aikuisissa miehissä aina juodaan liian paljon ja usein, etenkin lapseton poikamies joka opiskelee ei töissä aina uskotaan juopoksi herkemmin. Siksi heidän mielestään ollaan vastuussa monista pahoista mitä ei edes usein ole tai ainakaan niin iso asia, asun lähellä baaria ja siksi varsinkin päivällä ja kesäaikaan kotona olevat ihmiset huomaavat helposti.

• Baareissa Yleistä

Saattaa tietysti olla sitäkin että kaikissa paikoissa ei henkilökunta tai toiset asiakkaat tykkää tietyistä asiakkaista.

• Kyyläyksen uhri

Mulla se ilmenee tilausta tehdessä.

• MikseiJoskus

Voi tietysti olla niinkin että siinä vaiheessa jonkun huomaa herkimmin.

• kämppään asti

jotkut katsoo kaukaa kadulta sisään

• että pyörryttää

kyylää niin tuimasti ja tarkasti monia monet täällä aina

• rauhaa ja sopua

jouluna sentään

• kiltit naapurit

itse en silloin yleensä kotona ole edes

• näimme

raketit

• naapurimme

kyylät

• nuorison

ostoskärryt

• hyvättylänpuiston
        nuorison kirjoitti:

ostoskärryt

nurmikolla

• rauhan kaikki

jouluna saamme

• yleensä hyvin

toivon niin

• nyt tämäkään

ei alkanut

• täältä päin

pois enemmän

• naapurit kyylää

koko ajan

• sitten niitä

itse kyylään

• yhtään perille

meniköhän tieto näille teiltä

• paljon täällä on

tuskin usein koskaan niillä niin nyt oikein

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe