Katsoimme ikkunasta Lauantai-iltana 11.06. noin klo. 21.00 kun kävitte kyyläämässä pihallamme.
Virhearviointi teiltä, emme olleetkaan mökillä. Uteliaisuutenne on aina ylittänyt hyvän maun rajat. Kylässä ollut pariskunta piti käytöstänne todella alatatyylisenä ja moukkaisena. Jättäkää meidät jo rauhaan, nyt kun olemme muuttaneet.
--
Herra Kyylälle antaisin vinkin, kitke vain kukkapekkejä vaimosi valvonnassa, se on sinun etusi mukaista.
Pariskunta Kyylälle tiedoksi!
44
656
Vastaukset
- emill'e
Kyylät ovat yksinkertaista ja säälittävää sakkia. Niiden on pakko hakea vaihtelua 4naapurista, kun oma on niin köyhää.
- .....
Peliriippuvuuden yhteydessä puhutaan usein myös nettiriippuvuudesta, jolloin siitä kärsivä henkilö toistaa toimintojaan pakonomaisella tavalla.
- Niinpä...niin
Onko tuo herra Kyylä H....T....? On käynyt meidänkin nurkilla, mutta koira yllätti pusikosta, heh..heh.
- Ex-naapuri
Uskon, että sama henkilö on kyseessä. Vaikka onhan siinä naapurissa vielä se Höröntötterö, rintaliivi-kumisaapas-lehtiharava akkansa kera.
- :)))
joo, se kuopii kaikki pihat pilalle.
- Hah,haa.
Katsoimme ikkunasta.Niin monikin muu katsoo ikkunastaan. Olet luulosairas pöljä.
- Olet luulosairas
14.6.2011
Olet luulosairas pöljä.
- ...*((*...
Et näköjään ymmärtänyt koko jutun pointtia. "Niin moni muukin katsoo ikkunastaan" Se mitä näkee on se ASIA tässä.
Jos on muuttanut, ei enää välttämättä halua nähdä ex-naapureitaan omalla pihallaan. Ei tuossa ole luulosairautta sen enempää, kuin mitään pöljääkään.
Kannattaa katsoa peiliin. - vakoilijaluonne
minäkin näen monia ikkunoita ja ovia, silti ihmisiä harvoin
- kytät tulee kyllä
onneksi sentään yleensä keskustassa saa sälekaihtimet ikkunan eteen, kisakalliolla paikallinen omakotitaloasukki kyttää asuntolan asukkeja
- minä määrään päivän
ei kai tässä mitään rikosta ole
- kerrostaloissakin
näitä riittää
- typerätnaapurit
paljon onkin
- ihan totta niin on
typerätnaapurit kirjoitti:
paljon onkin
tällaisia on
- onpas hauskaa
onpas hauskaa
- niin kai vaan
tosi hauskaa ei kyllä ole itse en ainakaa kyylistä tykkää yhtään onneksi itselle oma elämä on juu.
- Huomannut Olen
Valitettavasti näitäkin vähän aina löytyy.
- hauskaa ole ei
minulla ei ainkaan hauskaa ole yhtään olen nimittäin kohteena itsekkin kyllä
- moni muukin on joo
ja mä
- uteliaita naapureita
riittää näitä
- kyylätään kadulla
sitten myös
- tosi juttu
käydessä parturis parturikin kyylää vaan koko ajan hiukset nykyään leikkaan itse tai ehtiessään äiti
- saati baarit
kaupoissa työntekijät ja toiset asiakkaat
- Kyyläyksen uhri
Baaris käynti jääny, ku en kestä sitä tiskil kyttäämist. Ei tee ees mitenkää salaillen, vaan ihan häikäilemättömästi.
- Toista Kokemusta
Minulla baarissa käynti herättää turhia epäilyksiä uteliaissa naapureissa. Etenkin vanhemmat jotka asuneet kauemmin, omistavat asunnon eivät vuokralla kuten minä ja tuntevat toisensa paremmin ja isännöitsijän ja talonmiehet myös. Olettavat että nuorissa aikuisissa miehissä aina juodaan liian paljon ja usein, etenkin lapseton poikamies joka opiskelee ei töissä aina uskotaan juopoksi herkemmin. Siksi heidän mielestään ollaan vastuussa monista pahoista mitä ei edes usein ole tai ainakaan niin iso asia, asun lähellä baaria ja siksi varsinkin päivällä ja kesäaikaan kotona olevat ihmiset huomaavat helposti.
- Baareissa Yleistä
Saattaa tietysti olla sitäkin että kaikissa paikoissa ei henkilökunta tai toiset asiakkaat tykkää tietyistä asiakkaista.
- Kyyläyksen uhri
Mulla se ilmenee tilausta tehdessä.
- MikseiJoskus
Voi tietysti olla niinkin että siinä vaiheessa jonkun huomaa herkimmin.
- kämppään asti
jotkut katsoo kaukaa kadulta sisään
- että pyörryttää
kyylää niin tuimasti ja tarkasti monia monet täällä aina
- rauhaa ja sopua
jouluna sentään
- kiltit naapurit
itse en silloin yleensä kotona ole edes
- näimme
raketit
- naapurimme
kyylät
- nuorison
ostoskärryt
- hyvättylänpuiston
nuorison kirjoitti:
ostoskärryt
nurmikolla
- rauhan kaikki
jouluna saamme
- yleensä hyvin
toivon niin
- nyt tämäkään
ei alkanut
- täältä päin
pois enemmän
- naapurit kyylää
koko ajan
- sitten niitä
itse kyylään
- yhtään perille
meniköhän tieto näille teiltä
- paljon täällä on
tuskin usein koskaan niillä niin nyt oikein
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837