Ikääntynyt -54 syntynyt kuuluu velvoitetyöllistettävien joukkoon. Kuinka homma toimii.
Olen käsittänyt liiton lähettävän ilmoituksen työkkäriin kun maksettuja päiviä on 450.
Tämän jälkeen työkkäri hoitaa asiaa kuntaan päin.
Mutta nyt työkkäri ilmoitti, että ei heille tule mitään tietoa maksetuista päivistä,
vaan liitto ilmoittaa vain kunnalle ja asianosaiselle henkilölle asiasta.
Voiko olla näin, työkkärihän kuitenkin on se laitos joka on yhteydessä työttömyyskassoihin työttömyyden alkaessa ja loppuessa.
Liittoko hoitaa?
2
205
Vastaukset
- montako käytäntöä
Lisäystä edelliseen.
53-syntyneen tuttavan työllistymisessä oli työkkäri mukana.
Kunta, työvoimatoimisto ja ammattiliitto on sama hänellä ja minulla.
Siksi ihmettely ja epätietoisuus. - tyottomyyskassat
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi. Vastaan sinulle työttömyyskassan osalta.
Työttömyyskassan ja työvoimaviranomaisen välillä on automaattista tietojenvaihtoa koskien vuonna 1950 tai sen jälkeen syntyneiden työttömyyspäivärahan saajien enimmäismaksuajan täyttymistä. Näiden henkilöiden osalta työvoimaviranomainen on yhteydessä kuntaan työllistämivelvoitteen toteuttamiseksi.
Ystävällisin terveisin,
Tiina työttömyyskassasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741