olen 30v nainen jolla on 2 suhdetta takaa, molemmissa miehet löyvät...en tiie vetääkö muhun niitä miehiä ja miksi?
kärsin keskivaikeasta masennuksesta ja rajatilapersoonasta.
ihastun nopeesti ja silloin ajan 200km/h saadakseen sitä, jos en saa teen kaiken et mies tykkäis mut..se kuuluu ongelmiini.
olen ollut ihastunt mua vähän vanhempi mies, hän on tehnyt selväksi jo alusta lähtien että miellä ei oo sitä jotain mitä pitäis olla..olen onneton, mikä mussa on niin vikaa kun kukaan ei huoli? mitä voin tehdä et saavutan jotain merkitystä elämääni, en tarkoita et elämäni ois merkitöntä ilman miestä..
tää miehen paras ystävät on olutta ja hänen kilpa hevosia.
hän on sanonut et ei huoli enää naista, että ei tarvi niitä enää..
olen ollut rakastunt häneen jo 3v vaikka tiedostan että hänen kanssa eläminen ei sujuis, miksi oon silti niin hung up häneen? ?
ikävöin suunnattomasti läheisyyttä, joku jonka vois halailla ja pussailla, uskon että mulla on vaikea olla oikeassa parisuhteessa mun epävarmuus ja mustakkasuuden takia..
mulla on kavereita kyllä ja olen kiitollinen siitä, joskus vaan tuntuu että mun elämä sisältää vaan ikävää, ikävää mist? ikvää siitä mitä ei oo.. puhdas ja aitoa rakkautta
ikävöin rakkautta...
2
166
Vastaukset
- Hommaa elämä.
Joo...Ihan kokemuksesta vain voin sen sulle kertoo, että et koskaan löydä täytettä
siihen, mitä haet..
Itsekkin lukuisia suhteita kahlattuani ja niihin pettyneinä olen sen jo tiedostanut, että miehiltä ei saa pysyvää läheisyyttä koskaan.
Ne nyt ei vaan jaksa sitä läheisyyttä ilman seksiä ja se taas saa tunteen, että jos haluat läheisyyttä, pitää antaa seksiä..
Ei sellaista yhdessä sylikkäin oloa ole kuin alkurakkaudessa, joka laantuu arjeksi ja aikaa myöten alkaa miestä vain tympiä.
Housuihin on kyllä pyrkimässä vaikka päivittäin, mutta sekin touhu alkaa sitten muuttua vähemmän helläksi, miehen viihtyessä vain alapään kanssa ja ilman esileikkejä loppujen lopuksi.
Eri asioita haluavat miehet ja naiset, valitettavasti..
Sinunkin kannattaa keskittyä muihin asiohin, jotka tuottavat tyydytystä ja jättää tuollainen taivaiden tavoittelu menneisyyteen.
Maailmassa on paljon mukavia asioita, miksi pilata elämänsä haaveilla, joilla ei ole mitään todellisuuden kanssa tekemistä?
Miehet on luotu siittämään lapsia ja jos meillä naisilla ei olisi tätä hellyyden kaipuuta, jäisi lapset kokonaan syntymättä, niin alkukantaista sisään-ulos touhua on pelkästään miesten läheisyyden tarve, ettei naiset päästäisi miestä edes lähelleen, jos tätä kaipuuta ei olisi.... - 124ef453
Minulla on ollut paljon naissuhteita, mutta ikinä en ole pystynyt lyömään naista, koska voimakkaampi, niin, se nainen voi loukkaantua.
Joskus olen suuttunut ja sanonut ilkeästi, mutta ikinä en ole koskenut fyysisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740