Aikuinen mies seurasi koulupoikia uimahallin terapia-altaassa - välillä pinnalta ja välillä pinnan alta.
Eräänä päivänä 49-vuotias mies päätti mennä vieläkin pidemmälle. 12-vuotiaan pojan mukaan mies tuolloin otti sukuelimensä esille ja teki poikaa järkyttäneen ehdotuksen.
Poika ja hänen kaverinsa järkyttyivät. He poistuivat altaasta ja kertoivat tapauksesta uimahallin valvojille. Valvojat ottivatkin miehen puhutteluunsa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011061313868552_uu.shtml
Mies ahdisteli poikia
7
192
Vastaukset
- .
Houmou...
- Hei, onko
sinun pakko kerrata täällä tekemisiäsi?
- jetsulleen.
Ja heti jos kirjoittaa, että tälläinen homoilu on sairaiden ihmisten toimintaa heti se poistuu. Varmaan ylläpidossa on paljon homoja kun on ruottalainen palvelu.
- just niin
Kukaan ei puhu heteroraiskauksista ja miesten tekemistä pikkutyttöjen ahdistelusta?
- Miksi kaikki
homot kirjoittelee täällä tekemisistään jossain uimahalleissa?
Mitä vittua se meitä muita kiinnostaa? Miksi kaikki kirjoitti:
homot kirjoittelee täällä tekemisistään jossain uimahalleissa?
Mitä vittua se meitä muita kiinnostaa?Pääsi virtsapitoisuuden takia sulla ei ole mitään oikeutta kirjoitella täällä!
Jos minä näen tapauksen että aikuinen "mies" ahdistelee poikia vaikka uimahallissa, niin kyllä varmasti potkin pallit hajalle ja virtsaisin päälle!!
Mistähän johtuu että tällä keskustelupalstalla on niin PALJON SAIRAITA pojan-nulikoita??
- kunnolla luettava
Lukekaahan nyt se uutinen
"Oikeus ei kuitenkaan saanut selville, mitä mies tarkkaan ottaen sanoi. Myöskään sukuelimen esille ottamisesta ei ole kiistatonta todistusta. Näin ollen oikeus hylkäsi syytteen lapsen sukupuolisesta hyväksikäytöstä."
Eli se siitä sitten.. Paljon porua, vähän villoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601782Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1411501Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721258La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12883- 67840
- 86752
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 55538
- 38524
- 55486