Sen vuoksi sua on niin vaikea unohtaa
Sinussa on jotain sanomattoman suloista..
31
1318
Vastaukset
- hellou kitty
Ai?
- ..
ehkä just sua :)
- hellou kitty
.. kirjoitti:
ehkä just sua :)
Kostoksi sanon, että sinussa on jotain sanomattoman hurmaavaa ;)
- viiden tähden tyttö
Samoin.
- J...
No, ota iisisti kyllä me vielä jotain keksitään yhdessä......vai?
- S <3<3<3
No mitäs keksittäis? :)
- Miksi......
pitäisi unohtaa?
- ap.
No, hän ehkä haluaa niin..
- Miksi......
ap. kirjoitti:
No, hän ehkä haluaa niin..
Ota selvää, älä oleta. Muuten voit menettää jotain, joka oli tarkoitettu sulle.
- Carpe diem!
Tartu hetkeen:)
- aika selvitää..,
Minäkin haaveilen ,.,en tiedä mikä hänessä vetoaa ,jotain,,,en tiedä mikä
- ....
Sinussa myös
- Minulle tärkeä
Hänessä on kaikkea, mitä osaan kuvitella. Hän on täyttänyt koko olemukseni.
Häntä ajattelen jatkuvasti. Elämäni ihminen. Mielenkiintoinen ja haastava.
Monella tapaa taitava, koska en taida olla helppo valloitettava. - repes naurusta
Tuo aloitus ei sitten ollut mulle. Mussa ei ole mitään suloista :D :D :D :D :D :D
- Niin...
.. ja lisää tulee.....
- mistä lisää tulee?
Täh????
- s liikaa
mistä lisää tulee? kirjoitti:
Täh????
siis mitä ?
- En ole valloitetta
mistä lisää tulee? kirjoitti:
Täh????
vissa ;) mutta ehkä kesytettävissä ainakin vähän....ei minua huvita unohtaa toivottavasti ei nyt tarvikaan ainakaan just ihan heti :D
- No sitä
s liikaa kirjoitti:
siis mitä ?
Suloisuutta :DD
- ooooo !
En pelkää! kirjoitti:
Vaikuttavaa !
Joskin mua nauratti tuos yhdessä kohtaa ihan päättömästi.
En osaa sanoa vetäisinkö suloisuudessa ihan vertoja noille . - :)
No sitä kirjoitti:
Suloisuutta :DD
No mistäs sitä nyt lisää tulee yhtäkkiä. En minä ainakaan tästä enää suloisemmaksi voi muuttua :D Tosin en kyllä suloinen olekaan.
- joku ei suloinen
Ai... olipas yllätys, koska on pikemminkin näyttänyt et mussa ei oo yhtään mitään suloista ja et mä oon todella vastenmielinen ihminen silmissäs. mutta ehkä tää ei ollutkaan mulle, todennäköisesti ei.
- ei tunnu missään
sama täällä, jotenkin vaan kukaan ei oikein minusta pidä...... mutta olkoon pitämättä. Itsellenihän elämääni elän en toisille :)
- Menisitte hoitoon jo
Eikö teillä ole soittolistoja siellä töissä enää, kun roikutte täällä kokoajan. Kirsi ainakin on ympäri vuorokauden täällä ja Ässänäkin esiintyy.
- ei kukaan noista
Kuka nyt viitsis toisena esiintyä. Eiköhän Ässäs esiinny ihan omana itsenään. Maailmassa on muitakin ässiä kuin se sun yksi ja ainoa ;D
- The Vahingoniloiset
ei kukaan noista kirjoitti:
Kuka nyt viitsis toisena esiintyä. Eiköhän Ässäs esiinny ihan omana itsenään. Maailmassa on muitakin ässiä kuin se sun yksi ja ainoa ;D
Koitahhan Kirsi rauhoittua, vaikka housusi jo käryävätkin!
Voi taivas varjele, mikä sieltä tulee....sieltähän tulee potkut!
Sieltähän ne potkut sinulle tulee ja lujaaa...voi taivas varjele ja oikeuteen lähtökin vielä ...voi taivas varjele...kun on meillä niin paljon matskua tallennettuna että menisit jo jututtamaan köydenpätkää....
hahahaaaa...OSUKO LUJAA?
- :)
:)
Kenelle suloiselle tämä meni?
Mulla on erästä hirvee ikävä...tuskaa päivät ja illat.
Ilalla toivon vaan että hän halailis mua, olis mun kanssa, suutelis & pitäis kädestä.... - ***
Onko raskasta olla suosittu :))
arvaa kuka :) - Suloista ???
ymmärräthän... p a N Oo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872