putsattu hyllyt vanhoista kun lähti täältäkin mainosjuttu vekeen
Hyvinpä onnarissa
17
536
Vastaukset
- turpaanvaa
Ja sinä sen kun jaksat......huah.
- rinssinaki
Mitä minä jaksan, mainostaa sinun tuoretta lihaa ja karkuun juoksevia nakkeja?
Joko lopetit päivystyksen tältä päivää? - turpaanvaa
rinssinaki kirjoitti:
Mitä minä jaksan, mainostaa sinun tuoretta lihaa ja karkuun juoksevia nakkeja?
Joko lopetit päivystyksen tältä päivää?Koskas sää lopetat tuon turvansoiton? Että joku viittii nähdä vaivaa jostain ruokakaupasta. Meikä menee tekee ostokset, syö satsinsa kotona ja sama uudestaan. Ostokset teen millon mistäkin ja joskus saataa tulla vanhaakin ostettua, mutta so what, se syödään, jos pystytään ja jos ei heitetään pois, mitä tommosta jonnin joutavaa juorupalstoille jauhamaan. Olet oikea vajakki.
- Ostelija-akka
Mä en tiedä mistään hyllyistä muutakun että haluan nähdä miehen hyllyjen välissä! Tai maitohyllyllä. Tai pelaamassa. Tai Onnarin edessä. Tai tai...
Mitäs huomenna pitikään kaupasta mennä ostelee... =D- välihylly
kell onni on, se onnin kätkeköön
- niina112
moi.mistä te puhutte????????
- siitähän me puhutaan
Onko tuo nimimerkki turpaanvaan joku ählämi? Ainakin vaikuttaa yhtä akressiiviselta.
- turpaanvaan
Vai agressiviselta!?!? Ei siinä ole mitään agressiivista, että pitää jotain tavallisen ruokakaupan mustamaalaamista vajakin hommalta, toisaalta nakkilalaiset on NIIIN tyhmiä ja sisäsiittosia, ettei niillä raukoilla muuta puhuttavaa ole, jos ei sen puoleen palveluitakaan, eihän tänne kukaan uskalla mitään perustaakkaan kun heti haukutaan pystyyn.
Ählämi????Haloo landesaapas, en todella. Mee järkevä, juu idiootti, menikö jakeluun vajakki?- Kyllvaan ihanselväst
on joku ählämi ja kiukkune tuntuu olevan.sillai just sillai akressiivine
- turpaanvaan
Niinpä niin. Huoah.
- NIINA112
SANOKAAN HELVET.... MISTÄ TE OIKEESTI PUHUTTE? TARKKAA TIETOA EN ANNA KUKA OLEN, MISSÄ KÄYN TÖISSÄ....
- totta helvet
Minä ählämi, toinen turbaanivaan ja harrastetaan nakkilaista hauskaa eli kehutaan toisiamme ilman sarvia ja hampaita
- PS.
totta helvet kirjoitti:
Minä ählämi, toinen turbaanivaan ja harrastetaan nakkilaista hauskaa eli kehutaan toisiamme ilman sarvia ja hampaita
Turbaanivaan mahtaa olla Intiasta tai Ekpyytistä.
- tarkkatieto
PS. kirjoitti:
Turbaanivaan mahtaa olla Intiasta tai Ekpyytistä.
Intiasta tulee ainakin kulkukauppiaita
- V.jussi
tarkkatieto kirjoitti:
Intiasta tulee ainakin kulkukauppiaita
Eikö kauppiasta kukaan puolusta.Pilaantuneentavaran saa viedä kauppaa takaisin Kauppias kiittäätästä? Kauppias on hyvä veronmaksaja ja työllistäjä kunnassa.
H akekaa paremmat aiheet
- JoJo*
Ei juma kekka ku o vaikeet! Just näi ku kaks pikkupoikaa kerto kassal et hyllys oli eri hinta ku kassa otti. Pojat näky saava erotukse takas ja pahottelut, jos lapsiki osaa ni oletteks tosiaa nii taliaivoi et ruinaatte vaa tääl?
Ot ny se limane nakkipakettis ja men sanomaa! Ihmisii kaupaski o töis.- myöhästä rypistää
Se perkele juoksi karkuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251