Mitä tarkoittaa ihan oikea sähkäri??? No sitä, että olen olevinaan asiantuntija, mutta oikea asiantuntijahan ei hae täällä oleviin kysymyksiin ja ongelmiin ratkaisuja googlesta, niin kuin minä teen vaan ihan oikea asiantuntija heittää vastaukset omasta päästään. Tossa alempana on kaksikin kysymyksen tynkää joihin olen hakenut vihaisesti ratkaua googlesta jotta voisin sitten niihin vastata tuttuun tapaani, mutta vielä ei ole tärpännyt. En ymmärrä miksei porukat itse googleta vihaisesti ongelmaansa vaan kyselevät täältä ja minä sitten googletan vihaisesti ratkaisun ongelmaan.
ihan oikea sähkäri ?
10
154
Vastaukset
- hullujussi2
palstalla on paljon pellejä ja häiriköitä!! Nimimerkkiä -ihan oikea sähkäri- käyttävä ei kuulu tuohon porukkaan , vaan antaa hyviä ja asiallisia neuvoja...kiitos hänelle siitä..
- Kalet
Totta, tämäkin aloitus osoittaa ko nimimerkin asiallisuuden. Pelle mikä pelle.
- ihan oikea homomies
nyt oli kyllä aika tekemällä tehty viesti, ei mitään hauskaa.
- IP 68
Tuohon höpinääsi en muuten ota kantaa, mutta samaa monasti naureskelen, kun joku kirjoittelee ongelmastaan tänne ja täällä joku fiksu hakee googlesta vastauksen? Helpompaa ja fiksumpaa on itse kirjoittaa sama kysymys googleen ja lukea sieltä vastaus ongelmaan ja ei tarvitse lukea vittuilua kuten täällä usein. Suosittelen.
- tietäjä...
niin ja sit se google sattuu löytämään tämän saman kyseisen palstan , jossa asiaa on pähkäilty joskus
- IP 68
tietäjä... kirjoitti:
niin ja sit se google sattuu löytämään tämän saman kyseisen palstan , jossa asiaa on pähkäilty joskus
Löytäähän se tämänkin palstan, mutta se lukee selvästi otsikossa, että on suomi24, joten jättää klikkaamati. 98% hakutuloksista menee jokatapauksissa asiallisille sivuille.
- Kyllä saa apua(AC/DC
kun oikeaalla nimimerkillä varustettu asiantuntija pääsee vastaamaan, "ihan oikea sähkäri" sekä "IP 68" ei ole kyseisiä asiantuntijoita, eikä muutkaan IP:t.
On ainoastaan yksi oikea asiantuntija. AC/DC on se kaikesta kaiken tietävä mutta ei jaksa vastata kaikkiin ummikoitten pöljiin kysymyksiin. - aito-oikea-sähläri
Eli älä luota kenenkään vastauksiin..............googleta itse =))))))))))))))))
- ihka oikee muurari
Alas on menny sähköasennuspalstan jutut, ku maallikot vaan höpisee keskenään, ja muka vitsikkäitä ovat.
- Idioottimaista.
Niinpä. Ihan oikeat asiantuntijat eivät itsetekeville tunareille mitään neuvoja anna. Hengenvaarallista hommaa selittää tällä palstalla jotain, jonka ei pitäisi mitenkään kuulua tavallisille maatiaisille.
Idioottimaista pätemisen tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057