ihan oikea sähkäri ?

ihan oikea sähkäri

Mitä tarkoittaa ihan oikea sähkäri??? No sitä, että olen olevinaan asiantuntija, mutta oikea asiantuntijahan ei hae täällä oleviin kysymyksiin ja ongelmiin ratkaisuja googlesta, niin kuin minä teen vaan ihan oikea asiantuntija heittää vastaukset omasta päästään. Tossa alempana on kaksikin kysymyksen tynkää joihin olen hakenut vihaisesti ratkaua googlesta jotta voisin sitten niihin vastata tuttuun tapaani, mutta vielä ei ole tärpännyt. En ymmärrä miksei porukat itse googleta vihaisesti ongelmaansa vaan kyselevät täältä ja minä sitten googletan vihaisesti ratkaisun ongelmaan.

10

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullujussi2

palstalla on paljon pellejä ja häiriköitä!! Nimimerkkiä -ihan oikea sähkäri- käyttävä ei kuulu tuohon porukkaan , vaan antaa hyviä ja asiallisia neuvoja...kiitos hänelle siitä..

• Kalet

Totta, tämäkin aloitus osoittaa ko nimimerkin asiallisuuden. Pelle mikä pelle.

• ihan oikea homomies

nyt oli kyllä aika tekemällä tehty viesti, ei mitään hauskaa.

• IP 68

Tuohon höpinääsi en muuten ota kantaa, mutta samaa monasti naureskelen, kun joku kirjoittelee ongelmastaan tänne ja täällä joku fiksu hakee googlesta vastauksen? Helpompaa ja fiksumpaa on itse kirjoittaa sama kysymys googleen ja lukea sieltä vastaus ongelmaan ja ei tarvitse lukea vittuilua kuten täällä usein. Suosittelen.

• tietäjä...

niin ja sit se google sattuu löytämään tämän saman kyseisen palstan , jossa asiaa on pähkäilty joskus

• IP 68
        tietäjä... kirjoitti:

niin ja sit se google sattuu löytämään tämän saman kyseisen palstan , jossa asiaa on pähkäilty joskus

Löytäähän se tämänkin palstan, mutta se lukee selvästi otsikossa, että on suomi24, joten jättää klikkaamati. 98% hakutuloksista menee jokatapauksissa asiallisille sivuille.

• Kyllä saa apua(AC/DC

kun oikeaalla nimimerkillä varustettu asiantuntija pääsee vastaamaan, "ihan oikea sähkäri" sekä "IP 68" ei ole kyseisiä asiantuntijoita, eikä muutkaan IP:t.
      On ainoastaan yksi oikea asiantuntija. AC/DC on se kaikesta kaiken tietävä mutta ei jaksa vastata kaikkiin ummikoitten pöljiin kysymyksiin.

• aito-oikea-sähläri

Eli älä luota kenenkään vastauksiin..............googleta itse =))))))))))))))))

• ihka oikee muurari

Alas on menny sähköasennuspalstan jutut, ku maallikot vaan höpisee keskenään, ja muka vitsikkäitä ovat.

• Idioottimaista.

Niinpä. Ihan oikeat asiantuntijat eivät itsetekeville tunareille mitään neuvoja anna. Hengenvaarallista hommaa selittää tällä palstalla jotain, jonka ei pitäisi mitenkään kuulua tavallisille maatiaisille.

Idioottimaista pätemisen tarvetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe