En sitten jaksa edes noita älyttömiä viestiketjuja availla, joten minulta ei ole täällä mitään ilkeää, eikä tyhmää, uskon että tiedät sen.
kohta nukkuun
4
108
Vastaukset
- tiedän
Mennään vaan nukkuun nati nati :)
- Ha jo si ko
He te kasi?
- tiedän
No eeeii hajonnu :D Ennakoin vaan tulevaa tapausta :DD
- isin tyttö
Taidan tehdä samoin. Mä oon kurkkua myöten täynnä tätä. Odotan viestiä häneltä tänne kun en sitä oikeassa elämässä tule ikinä saamaan. Ihan kuin hän tännekään mitään kirjoittaisi. Mä oon väsynyt tähän. Luulin liikoja koko jutusta. Mua tympii. Mua harmittaa. En vain jaksa enää. Ainoa lopputulema on se, että olin ohimenevä, helppo tapaus, mitään en hänelle merkitse eikä hän mua mieti ollenkaan. Mulle jää tämä olo tästä. Todella todella törkee paikka tämä maailma välillä, mun on vaikea pysyä perässä. Tuntuu että herään aina liian myöhään, juna meni jo, jään nuolemaan haavojani, aina mä olen askeleen verran hitaampi. On todella typerä olo. Onneksi en ole nolannut itseäni hänen edessään. Mä opettelen nyt pitämään huolen omasta itsestäni, ehkä kohtaan jonkun yhtä "hitaan" kuin mitä itse oon, ehkä en. Ei juurikaan kiinnosta tällä hetkellä. Tää tunteilu on niin raskasta, että parempi kai toivottaa vastaantuleville miehille hyvät loppuelämät jo kättelyssä. Mua suoraansanottuna v i t u t t a a. Mä olin niin väärässä. Nyt riitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756