Olen siis ihan aloittelija paypalin suhteen..
Minulla siis on 80e paypalin tilillä. Haluaisin siirtää ne omalle tililleni. Eilen en vielä tiennyt että kuinka siirto tarkalleen onnistuu, yritin sitä ja se vissiinkin epäonnistui.
Tänään sain tietää kuinka saisin rahat siirrettyä mutta nyt siellä lukee 80 euron kohdalla että "denied" enkä saa enää klikattua kohtaa "activate"..
Onko minun vielä mahdollisuutta saada niitä rahoja sieltä takaisin.
Ja selvennykseksi vielä, että olen saanut rahat sinne king.comilta. Ovat tulleet hyvin paypalille, mutta nyt tämä siirto omalle tililleni epäonnistui omien möhläysteni takia.
Kiitos avustanne!!
Auttakaa! Paypalista kyse!
paypalidiootti
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 926672
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524686- 764377
- 1314111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573707Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263118Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82838- 392408
- 2052208
- 462134