erektio, kun kävit siellä, vai olitko muuten vaan iloinen meidät nähdessäsi? ;) Pientä pullotusta olin huomaavinani, mutten kehdannut silmäillä tarkemmin, vaikka mieli olisi kyllä tehnyt... :P Esittelit muutenkin vartalosi, jatka samaan malliin, mutta mieluummin vähän useammin. Voisit kyllä oikeastaan pitää mulle sellaisen privaattiesityksen. Vähentää vaatteita ja siirtyä lähemmäksi, kädet toistemme vartaloa tutkien, huulet koskettaisivat toisiaan ensin varovaisesti tunnustellen, sitten yhä ahnaampina... Lääh...
Oliko sulla viime viikolla
11
567
Vastaukset
- pullottaja---
kyllä vähemmästäkin pullottaa ;)
haluaisitko joskus tutkia, mistä se voisi johtua?- Tell me
Mielellään, jos sattuisit kyseinen mies olemaan. Muiden pullotuksista en niinkään ole kiinnostunut, enkä itse asiassa haluaisi tietääkään.
- listening
Tell me kirjoitti:
Mielellään, jos sattuisit kyseinen mies olemaan. Muiden pullotuksista en niinkään ole kiinnostunut, enkä itse asiassa haluaisi tietääkään.
Mitäpä aiot tälle miehelle sanoa, kun näet hänet seuraavan kerran?
- Tell me
listening kirjoitti:
Mitäpä aiot tälle miehelle sanoa, kun näet hänet seuraavan kerran?
No jos se kävis siellä vaikka huomenna ja selvästi vaikuttaisi siltä, että se tuli sen takia, et halus nähdä mut saattaisin kysyä, mitäs etelässä. Mutta kun mä en usko joulupukkiin enkä juuri muihinkaan satuolentoihin, niin sellaista tuskin tapahtuu, että se tulis sinne puhuakseen mulle. Joten vastaus on en tiedä. Varmaan puhutaan säistä ja ilmoista jos yleensä puhutaan. Mä tuskin kehtaan kolmatta kertaa tälle viikolle keksiä tikusta asiaa... Tai mistäs sitä tietää, mullahan on kokemusta itseni nolaamisesta jo riittävästi, ei se yksi kerta lisää mun mainetta enää pilaa.
- ,,,
Eipä taida tulla seuraavaa kertaa,enää....
- E.rectus
ihan vaan aattelin kysyä, että kuuluuko erektio ja iloisuus yhteen - voi kuuluakin - mutta jos mulla on erektio, niin on siinä varmaan iloinenkin mutta ennemminkin se on sellaista intohimosta aiheutuvaa hyvänolontunnetta, jonka varmaan huomaa ennemminkin himokkaina ilmeinä ja muina pikku eleinä, esim pulssin kohoamisesta aiheutuva syvä hitaampi hengitys, lantion liikkeet, pallean ja lantion alueen nytkähtelyt jne. mutta ihan mukava olo yleensä on joo :D
- Tell me
Sehän on vaan se vanha juttu taskulampusta... Ei se mies kovin kärsivältäkään näyttänyt. :)
- E.rectus
Tell me kirjoitti:
Sehän on vaan se vanha juttu taskulampusta... Ei se mies kovin kärsivältäkään näyttänyt. :)
Kirjoita se taskulamppujuttu, en oo varmaan kuullut, kiinnostaa lukea.
Mutta mua ei häiritse, jos joku katseleekin mutta tiedän, että jotkut naiset pukeutuvat seksikkäästi, mutta pitävät miehiä sikoina, jos "katselee pitkääääään ääääääään".. :) - E.rectus
E.rectus kirjoitti:
Kirjoita se taskulamppujuttu, en oo varmaan kuullut, kiinnostaa lukea.
Mutta mua ei häiritse, jos joku katseleekin mutta tiedän, että jotkut naiset pukeutuvat seksikkäästi, mutta pitävät miehiä sikoina, jos "katselee pitkääääään ääääääään".. :)..ja piti vielä lisätä, että muistan mäkin eräällä työmaalla, jossa olin naisen kanssa kahden kesällä. Se oli siinä vieressä kevyissä pukeissa, koska oli kuuma, ja teki sellaisia eleitä, että epäilin, että jotain muuta oli mielessä kuin työasiat ts. ei puhunut mitään, lantio työntäytyi eteenpäin, pää taaksepäin ja muutamia nytkähtelyjä ja huokauksen tapaista ääntelyä, taisi silmätkin sulkeutua. Tätä kesti hetken.. no piristihän sekin päivää :)
- E.rectus
E.rectus kirjoitti:
..ja piti vielä lisätä, että muistan mäkin eräällä työmaalla, jossa olin naisen kanssa kahden kesällä. Se oli siinä vieressä kevyissä pukeissa, koska oli kuuma, ja teki sellaisia eleitä, että epäilin, että jotain muuta oli mielessä kuin työasiat ts. ei puhunut mitään, lantio työntäytyi eteenpäin, pää taaksepäin ja muutamia nytkähtelyjä ja huokauksen tapaista ääntelyä, taisi silmätkin sulkeutua. Tätä kesti hetken.. no piristihän sekin päivää :)
.. mutta vaan pienen hetken, kunnes ei enää ollutkaan mitään, mielikuvitusta vaan kaikki
- P******
Oliko viime perjantai? Pääkonttorilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780