Missä Kuopiossa voi tavata uusia ihmisiä ja löytää seuraa tositarkoituksella? Baarit on huonoja tähän.
Tapaamispaikka Kuopiossa?
106
2381
Vastaukset
- eukko-79
Hyvä kysymys.. Minäkin tahtoisin tietää..
- 15+5
facebook, irc-galleria, nettitreffit ja silleen, nykyaika, virtuaalielämää niin monelle ihmiselle.
ja yksi hyvä paikka suomalaisessa kulttuurissa on HUMALA, siinä on sellainen paikka missä tapaa uusia ihmisiä.. - sinne
mänkeepä torille
- Make-eno
Siellä missä ihmisiäkin on.
- Kaljumies55
Ravinteli Sampo 16.6 kello 20.00 ja Muikut lautasella ja otso napsut lasissa, odotan sinua.
- Make-eno
Entä jos se aloittaja onkin poika? Tarjoatko muikkua sillekin?
Ite vietän paljon aikaa iltaisin Valkeisenlammella, mutta seuraa saa vain lähes puolet vanhemmista pullonkerääjätädeistä tai humalaisista miehistä. - Mies kuopiosta
Make-eno kirjoitti:
Entä jos se aloittaja onkin poika? Tarjoatko muikkua sillekin?
Ite vietän paljon aikaa iltaisin Valkeisenlammella, mutta seuraa saa vain lähes puolet vanhemmista pullonkerääjätädeistä tai humalaisista miehistä.miten olis kuntosalit,ainaskin nettitreffien naiset näkyvät olevan niin liikunnallisia että enempi kuin jokatoinen ilmoittaa harrastuksekseen kuntosalit.
kovia näkyvät olevan myöskin matkailemaan.
mahtaa olla vaan kuntosalilla hankala erottaa kuka on sinkku jos kellään ei ole sormusta sormessa rehkimisen aikana.
- AP nainen
Kuntosalilla tulee käytyä, mutta valitettavasti tuo mainitsemasi ongelma on todellinen. Harvalla on sormuksia treenatessa. Yhdellä ei-kiinnostavalla oli ja tietenkin juuri hän tuli pyytämään kahville. Sampo olisi muutoin hyvä, mutten syö muikkuja. Nähtäisiinkö jossakin muualla? :) Eikö täällä tosiaan ole sinkkujen iltamia, risteilyjä tms?
- Make-eno
Ole nykyaikainen Nainen, äläkä odota että joku tulee sinua jututtamaan! Ei se paikkaa katso, missä voit jututtaa urheilullisia alfauroita.
- Make-eno
Liikut tuolla ulkona nyt kesäilloissa ja meet vaan juttelemaan jollekin kiinnostavalle miehelle. Kyllä se sitten selviää, onko sinkku vai ei. Mikset ottaisi riskiä/mitä voit menettää?
- powejgpejrpoghporte
Jaa että Homo Sapiens -lajin naaraiden elintapoihin kuuluu urosten saalistaminen näin kesäaikoina, urbaanissa betoniviidakossa ei vain tahdo löytyä sopivaa paikkaa :P
Taitaa vaan olla niin että ketkä ei baareissa käy, pysyttelevät kotona netin virtuaalimaailmassa tai ovat pulitelleet itsensä asunnottomaksi alkoholistiksi.
Koulu- ja työpaikat taitaa olla ainoat missä näkee nykyään enää muita ihmisiä useita tunteja päivässä ns. aidoimmillaan, baareissakin saatetaan vetää jotain roolia ja alkoholin vaikutuksen alaisenahan sielläkin kai yleensä ollaan.
Suomalaiseen kulttuuriin ei taida kuulua sellainen että aletaan jutella toiselle jossain kaupan kassajonossa tms. jollei ole jokin asiallinen asia asiana. - pdjfopsjdf
Meet arkipäivisin siihen sokkarin edustalle, siellä on kylähulluja ja hoomoilaisia aina istuskelemassa. Huuulipunaukkokin aina siellä mölisee....
- Make-eno
Tänään mies oli ilman maskia Sokkarin ala-aulassa ja sulautui mielestäni nyt paremmin massaan :).
- Torilla torottaja
Make-eno kirjoitti:
Tänään mies oli ilman maskia Sokkarin ala-aulassa ja sulautui mielestäni nyt paremmin massaan :).
Lienee päässy huulipuna lopahtamaan....huonompi homma. Eilen oli vielä sotamaalaus naamassa.
- Thai marita.
Tule minu luo, hieron sinulle rakkauten tunne ja hieron ja hieron, olen kova hieroman. Jos et usko tule. Olen thai-hieroja, kaunis ja yleensä hieromine päättyy orgasmi. Sitten pieni tauko ja sitte uusi sento ja toine puoli. Sitte sinä 1 tunti ja saada hyvä olo. Sitten pesu ja koti äitin luo ja pusi pusi. Sitten sinä 1 viikko ja uusi kerta. Koe tämä . Kaikki kuopiossa.
- Hohhoijjjaaa
Okei. Kuopion tarjonta kuulostaa todella hyvältä: Sokoksen laitamilla pyörivät epäilyttävät alkoholistit, huulipunamies ja muka-thaihieroja. Hienoa. Kiitos. Ei ihme, että savolaisia vieroksutaan. Ihme porukkaa olette.
- Make-eno
Tuu sinne Valkeisenlammelle aurinkoisina iltoina! Siellä on mukavata porukkaa (myös muitakin kuin alkuperäisiä savolaisia).
- eukko79
Täältä mittään löydä ikinä :-( Miksei täällä järjestetä sinkkutreffejä tms.?
- sinkku ukko
pitäskö tehhä esim puikkariin ehotus illasta johon on tervetulleeta vaen sinkut.
vielä mieluuten ala ikä raja korkeempi mitä tavan juottoloessa on.
- Kadonnut rakkaus
Hyvä idea! Varmasti joku ravintoloitsija kiinnostuisi! Ja okei. Valkeisenlampi testaukseen!
- Make-eno
Hyvä! Sinne lammelle vaan kattelemaan ;). Itekin tykkään siellä käyvä kun on lämpimiä iltoja. On siellä monenikäistä kulkijaa, sinkkua ja parillista.
- eukko79
JOOOO, teeppä ehdotus!
- sinkkumiesvm79
Eukko79 rohkeesti vaan juttelemaan kaikille miehille kyllä sieltä joku ehokas löytyy sullekkin ;)
- eukko79
Pyh, en kai minä nyt kelle tahansa ja kaikille ruppee juttelee :-)
- jesuiittaiita
Ei löytynyt mistään baareista tai harrasteista mutta hävettää tunnustaa että Suomi24 treffeiltä löytyi. Asuttiin kaiken lisäksi lähekkäin mutta eipä lenkkipolullakaan oltu satuttu vastakkain.
- sinkku kuopiosta
minkä ikäsiä ootta.
onneks olokoon.
- Toinen eukko79
Suomi24-treffit saa toistaiseksi odottaa. Haluaisin livetutustumista ihan alusta asti. Meidän pitää laittaa jokin Kuopion sinkkukampanja pystyyn.
- eukko79
Kannatan!
- AP...
Samoin!
- Make-eno
En lähde ravintolaan. Ehdotan ravintoloissa viihtymättömille tapaamista Valkeiseisenlammella neitopatsaan lähellä. Siitä puskasta juhannusruusu rintaan, niin tunnistamme toisemme :D. Siinähän patsaan vieressä on niitä ruusuja, kuten juhannusruusuja (Rosa pimpinellifolia). Tämän sinkun Ikä 32 v.
- 3iojg0945jg09ho45gj0
Petonen on perinteinen kuopiolainen tappamispaikka.
- AP nainen 31
Minäkin käyskentelen mieluummin muualla kuin baarissa. Juhannusruusua etsimään...
- Make-eno
Hyvä. Tiedä vaikka sitten lammella käyskennellään samaan aikaan.
- Nainen 31v
Tiedä vaikka! Aurinkoisia päiviä odotellessa. :)
- Make-eno
Ens viikon puolenvälin paikkeilla alkaa taas olla lämpimiä iltoja :). Illalla (sateen jälkeen) pyöräilin lammella, jossa oli tosi hiljaista. Sade oli pudottanut juhannusruusuistakin terälehtiä maahan.
- Nainen 31v
Ihanaa, jos tulee lämmintä. Täytyy käydä kävelemässä lammella. Voi. Oliko kaikki terälehdet pudonneet? Mistä nyt saadaan kukkaset rintaan?
- Make-eno
Oli aika vähissä kukat sateen jäljiltä. Tänään lammella olikin jo ihan mukavasti liikkujia ja lämmintä istua.
- Make-eno
Laitapa/laittakaapa jostakin anonyymistä s.postista viestiä, niin voimme halutessasi tavata joskus lammella ja jutella enemmän aiheesta. En lupaa suuria, mutta saattais olla ihan hauska vaihtaa ajatuksia.
[email protected]
- eukko79
Jos sinne lammelle(tai johonkin) tulisi sellainen ihana "hevimies" niin kipittäisin sinne heti :-)
- mies&asenne
No helevetti!!! Eukko79 tässä olis sinulle ihan kaipaamasi hevimies:) että sovitaanko treffit?
- mies&asenne
mies&asenne kirjoitti:
No helevetti!!! Eukko79 tässä olis sinulle ihan kaipaamasi hevimies:) että sovitaanko treffit?
Ai niin ja ikäkin vois olla kohdallaan, ellet pidä reilusti bahmmista tai nuoremmista miehistä:) olisko 78 syntynyt sopiva? enkä usko että ulkoinen olemuksenikaan saa sinua juoksemaan karkuun;)
- hevimies71
No vittu siellähän mä pyörin joka päivä koiran kanssa. Tuu juttelemaan.
- eukko79
Eip jouda päivällä kun töissä pitää käydä :-) onkohan feikkiä tämä hevimies :-( ?
- eukko79
Jos hevimies on oikeasti hevimies ja uskaltaa laittaa jonkinlaista yht.tietoa niin warmana kirjoitan laitan postia.
- pururadalle mars
kuntopoluilta ne luotettavimmat kumppanit löötyy.siellä ee röökit pala eekä itra hölsky.
vielä ku oppis tunnistammaan jookosta sinkut. - Lenkkipolulle?
Niinpä! :)
- Hmmm___
Make-eno, mistä moinen nimimerkki?
- Make-eno
Ehkä olen Make, mutta eno ainakin (olen eno siskon lapsille).
- Hyvämiesnaiselle
Tässä ilmoittautuu mies, joka myös tahtoisi löytää rakkauden... en käy baareissa ja työtkin on sen luontoiset, että ihmisten tapaaminen jää niissä todella vähiin...
...savuton, lähes alkoton, lapseton, urheilusta pitävä, huumorintajuinen, sekä myös keskustelutaitoinen, uskallan itse sanoa että muistutan enemmän miestä kuin "peräkammarinpoikaa"... - sinkkumiesvm79
Minä oon ainakii hevimies. Siis hedelmä ja vihannes ;) Tai painonkii puolesta sellanen sopivan hevi :D Että jos niinku kiinnostaa!!??
- Nainen 31v
Hauskaa, että meitä on näinkin monta jo tällä palstalla! Miten ja missä voisimme kohdata? Näemmekö kaikki jokin tietty ilta lammella? :)
- Hyvämiesnaiselle
Nainen 31v
Taidankin lähteä tienpenkoilta katsastamaan sopivaa kukkaa rintapieleen, jos vaikka tavattaisiin? Toki voit alkuun hieman valaista, että millainen mies sinulta puuttuu? :)
- Aenain minä
Minä jyrrnäytän jos vastapelurilla on kaks jalakoo, sokeri suussa sullaa ja lämmin paska lähtöö.
- Mukana menossa!!
Pah!
- miestä
hymyillään kun tavataan!
- Silmänisku----
Näin tehdään! ;)
- Nainen 31v
Minulta puuttuu luotettava, omia ajatuksia omaava mies, joka ei ole muiden vietävissä. Hän arvostaa yhdessä tekemistä -niin seinän tapetointia, ruoan laittoa kuin lenkkeilyä. Hänellä on myös omia ystäviä joiden kanssa viettää aikaa, kuitenkin niin etteivät ystävät mene aina parisuhteen edelle. Hänen kanssaan on turvallista, tehtyihin lupauksiin voi luottaa. Samoin hän kokee minusta. Ajoittain jompikumpi keksii jotain pientä älytöntä ja se toteutetaan yhdessä. Hän pitää eläimistä ja olisi valmis etsimään kukkasen rintaan ja tapaamaan minut jokin kaunis aurinkoinen päivä. Tai kaatosateessa. Ja haluaisi halailla minua. Mielellään usein. :)
- Hyvämiesnaiselle
Nainen 31v
Sinullahan on ihan mukavia ajatuksia kumppanista, sekä yleensä parisuhteesta. Pieni hulluttelu pitää suhteen virkeänä ja saa iloisen mielen kasvoille, jota onkin jälkikäteen aina kiva muistella omissa ajatuksissa :)
Mukavaa olisi ajatuksia vaihtaa enempikin kanssasi :) - Nainen 31v
Voi kiitos. Kiva, että ajatukseni miellyttävät. Mitä sinä itse odotat naiselta(si) ja parisuhteelta?
- Hyvämiesnaiselle
Nainen 31v
Omassa tekstissäsi kiteytit aika hyvin sen, mitä minäkin odottaisin naiselta. Jotain jos lisäisin tekstiisi, niin keskustelutaito, puhua vaan kaikenmaailman asioista, niin hyvistä kuin huonoistakin. Hyvässä parisuhteessa avoimuus on varmaankin iso osa onnea. (tosin tekstisi kaltaisessa kuvailmassa on varmasti myös keskustelutaito mukana, vaikka et siitä erikseen maininnutkaan)
Savuttomuus olisi todella iso plussa naiselle, mikäs sen mukavampaa, kuin ottaa raikkaan tuoksuinen nainen kainaloon ja antaa pusu poskelle :)
- Make-eno
Ehdotin juhannusruusua rintaan ja tapaamista. Nyt kuitenkin on etsittävä joku toinen kukka :). Pidätkö luonnosta? Ite kävelyn ja pyöräilemisen lisäksi tykkään käydä marjassakin. Kohta on taas mustikka-aika.
Käväsin illalla lammella hiljentymässä. Viinijuhlissa piipahdimme muuan ilta Suvi Teräsniskan keikalla. - cha cha
Heh, eksyin eka kertaa tänne palstalle..en tiennytkään, että kuopiolaisilla on ihan oma "osasto". Mitäpä mieltä ootte semmosesta, että oisko mahdollista löytää pelkkä tanssikaveri, kun muu on kunnossa, mutta oma pari ei tanssi ja itseä niin kovasti tanssittaisi. Mutta kun ei oikein yksinkään osaa mennä tanssipaikoille huuhailemaan..tämmönen 48-v naisen rimpula.
- Nainen 31v
Mikä tahansa kukka sopii! :) Pidän luonnosta, asun luonnon keskellä. Ja olen savuton. Minäkin arvostan keskustelutaitoa. Myös sitä, että vaikeistakin asioista voi keskustella.
Cha cha: varmasti löytyy tanssikaveri. Tosin ehkä kannattaa tehdä uusi aloitus joko tänne tai tanssahtelu-aiheisen foorumin alle.- cha cha
Kiitos viestistä :) Onko täällä tanssahteluaiheinen palsta, kun en löytänyt.. Jos tosiaan jostain ihan asiallisen tyypin löytäisi.
- Nainen 31v
Löytyy harrastukset-foorumin alta ja sieltä "tanssi". Siellä on varmasti kaikkea ympäri Suomen tanssiin liittyvää keskustelua. :)
- Make-eno
Nainen 31v,
taidatkin asua kaukana Valkeisenlammesta vai voiko asua luonnon keskellä myös keskustan tuntumassa... :).
Kävin illalla taas lammella pyöräilemässä ja istuin milloin auringossa, milloin varjon puolella. Tulehan vaan joku kerta kukka rinnassa tapaamaan! :). Jutellaan lisää luontoonkin liittyvistä kiinnostuksista, esim. tulevasta hyvästä mustikkasadosta. - Nainen 31v
Asun n. 20km päässä lammelta. Sopiva matka keskustaan, mutta luontoa on mukavasti ympärillä. Täältä löytyy mm. mustikoita ja vadelmia. Löysinpä pihastani viime vuonna korvasieniäkin!
- Hyvämiesnaiselle
Nainen 31v
Lomilta ollaan palattu kotiin, niin nyt voisinkin kanssasi lähteä treffeille mustikkametsään :)
- Minäkin lammelle?
Oletteko olleet lammella?
- Make-eno
Emme tietääkseni ole olleet lammella. Tai olen siellä itsekseni käynyt istumassa lämpiminä iltoina.
- Nainen 31v
Minä kävin kävelemässä toissapäivänä lammella. Iltapäivällä. Siellä oli rauhallista, ei näkynyt ketään kaupungin päässä lampea. Uimarannan päässä oli lapsukaisia vanhempineen. Istahdin hetkisen penkeillä. Lampi on kaunis paikka.
- Make-eno
Se on tosiaan mukava paikka. Olen jututtanut siellä vanhempia kuopiolaisia ja saanut kuulla paljon lammestakin. Itse kun olen lähes vedettömältä maalta lähtöisin, tuollainen paikka keskellä kaupunkia on todellinen helmi.
Joko olet mustikoita kerännyt? Käytiin tuttavan kanssa yhtenä iltana. On paljon puhuttu siitä, että sato kypsyy nyt aiemmin. Kuitenkin on vielä paljon raakileitakin joukossa.
Mukavaa viikonloppua!
- Nainen 31v
Totta. Lammen kunnostus oli hyvä panostus kaupungilta! Muutaman mustikan olen kerännyt lenkkeillessä, mutta en vielä litroittain. :) Näkyikö sieniä? Täällä on näkynyt jo yllättävän paljon. En vaan tunnista kaikkia. Pitäisi opetella. Mukavaa viikonloppua sinnekin!
- Make-eno
Oli joitakin sieniä, mutten tunne niitä oikeastaan. Vietin viikonlopun synnyinseudullani ja la-iltana keräsin mustikoita 30 litraa :). Satuin löytämään hyvän paikan valoisalta rinnemaalta.
- ihmettelijä?
näin sivusta seuranneena, niin ettekös te sinkut meinaa tavata? muutama mies on jo kirjoituksissaan vihjannut halukkuutta tapaamiseen, ja niin moni nainen ketjussakin kumppania vailla?
- Neiti Etsivä
Hei,
Olisiko Valkeisenlammella rantamilla rehtiä ja kunnollista miestä lenkkiseuraksi vähän alle 50-kymppiselle naiselle?
Tai olisiko muita yksinäisiä naisihmisiä? Yhdessä voisi olla mukavampaa etsiä niitä lenkkeileviä miehiä. - Nainen 31v
Toivottavasti meinataan! :D
- Hyvämiesnaiselle
Minä voin vain omalta osaltani sanoa, että itse olisin iloisella ja ennakkoluulottomalla asenteella tutustumassa noin 28-38v naiseen, jolla elämän perusasiat on todellakin kunnossa. Alkuun vaikka s-postilla, saahan siitäkin jo hiukan "kuvaa" että millaisen ihmisen kanssa kirjoittelee :)
Toivottavasti se tapaaminen joukollakin järjestyy, mutta valitettavasti tällaisissa jutuissa on vaan kaikille sopiva aikataulun löytäminen aikamoinen homma!
- sinkkumiesvm79
Tuliko noista tapaamisista koskaan mitään vai onko kaikki jo unohdettu? Olis kiva tietää
- .
.
- Nainen (nyt) 32v
Tapaamisia ei ole ollut ainakaan minulla. Ikävä kyllä. Entä muut? Treffit lammella vappuna? ;)
- Haluan myös kukan....
Nyt pitää tavata! Huippu viestiketju! Minne kaikki hävisi?
- sinkkumiesvm79
Tiällähän myö ollaan etelleen. Ei myö hävitä niinku tuhka tuuleen. Misseepä sitä tavataan oikein kunnon porukalla?
- Sinkkunainen1979
Lammella? Torilla? Vänärillä? Kerro aika ja paikka! :)
- sinkkumiesvm79
No perskutarallaa. Vaikka sitten siellä lammella huomenna klo 14.00 :)
- Sinkkunainen1979
Luin tämän liian myöhään! Uusi aika ja paikka! Tai no paikka voi olla sama, mutta aika muutaman päivän päähän. :)
- sinkkumiesvm79
Laita sinkkunainen s-postia mulle nii sovitaan tarkemmin :) Osote ois [email protected]
- Make-eno (33v.)
Jo on Valkeislammella taas kaunista! Itekseenhän tuolla on tullut jo muutamana iltana istuskeltua. Kierrän lammen 1-2 kertaa ja istun välillä nauttimaan näkymästä ja kesäilmasta. Vaan miten löytäis sinkkunaisen? Eivät tule juttelemaan :D.
- koiranomistaja1212
Missä koiria harrastavat sinkku miehet...
- sinkkumiesvm79
No minä tykkään paljon koirista mut en harrasta niitä. Ehkäpä voit auttaa ;)
- Kukkanen päässä
Lammelle vihdoinkin! Ja ne kukat rintaan... Kukaan ei uskalla noin vain tulla juttelemaan...
- Kesäpäivä lammella
Voisiko joku ihana mies tulla sinne esim. aurinkoisena sunnuntai aamupäivänä, iltaisin nuoriso valtaa mestan eikä kiinnosta katsella känniääliöitä. Ehkä tavataan lammella.... kunhan aurinko taas lämmittää.... :)
- Kukkia kukkia--
Voisiko pari ihanaa miestä ja naista tulla sinne. Kiitos. Huomenna sataa, mutta viikon päästä?
- Make-eno
Nähdään tosiaan lammella joku lämmin kesäilta! :). Käyn toisinaan siellä käppäilemässä tai pyörällä. Penkit neitopatsaan luona tai Niiralan koulun puolella (3 penkkiä) hyviä paikkoja :).
- Kukkia kukkia--
Sielläpä nähdään! :)
- uusiosinkku 50+
Onhan Kuopiossa savon sinkut. Ottakaapa selvää. Aion itsekin ottaa.
- sinkkumiesvm79
Ei jouva ens viikolla mutta mitenkä ois viikonloppuna? Siis Niinku viikon päästä lauantaina tai sunnuntaina? Ehottakaa aikaa??
- Rakastaja Rasputin
Kuopion naisilta saa helpolla kyllä ennenkaikea satiaset !
Varokaa miehet kutisee vaikkei tarttiskaan.
Paljon rakastellut mut nyt sain siellä käydessä satiaset en ikinä enää halua naista joka on kuopiosta.
Hyi olkoon vaan siellä naiset kuinka puutteessa. - Tavataan lammella!!
Mukavaa yleistystä.
- Nightlife M
Kuopion yökerhoissa ramppaavat naiset ovat todella puutteessa! Oli varattu tai vapaa! Toi on muuten totta! Kauheeta mitä kiimakissoja pyörii noissa yökerhoissa etsimässä tyylikkäitä ja hyvännäköisiä herrasmiehiä.
- Säälin
Onnela ja Passion... Voi v*ttu millasta horoporukkaa siellä käy. -.-
- AnniKaust.
Olisiko joku puisto hyvä, sitten myös myöhemmin illalla ravintolat, ruokaravintolat siis. Valkeisenlammen rannat? Baareissa myös hyvä, vaikka sanoit ettet sieltä välitä etsiä. Joskushan kumppaniin törmää kaupassa tai vaikka kirjastossa, ei voi tietää... ;)
- Anonyymi
Veikkauksia miten tämä vuosi sujuu....
- Anonyymi
Veikkauksia miten tämä vuosi sujuu....
- Anonyymi
Pappa on legenda.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076