Joku Pelle Peloton ajellu jo ainakin useamman viikon työmatkat kaivinkoneella. Mussalontietä jurrutetaa yleensä pahimpiin ruuhka-aikoihin. Eiks sen romun vois jättää sinne työmaalle ja polkasta vaikka fillaril sen matkan? Toivottavast poliisi puuttuu toho vaaratilanteit aiheuttavaan meininkiin.
Kaivinkone hörhö!
4
138
Vastaukset
- Nubuntuluuseri
Vuosikaudet länsi-kotkasta meni eräs kaveri kaivurilla töihin.
Joka aamu köröttelin sen takana prisman suuntaan. - ukkelikakkeli
Jospa Pelle Peloton onkin sen verran älykäs ettei jätä kallista konettaan istumaan työmaalle alttiina vandalismille vaan vie sen kotiinsa yöksi.
Vaaratilanteen saatat aiheuttaa itse, kun et osaa varata muutamaa minuuttia enempää omaan työmatkaasi.Toivottavasti poiliisi puuttuu "tieraivoosi". - Yksin työskentelevä
Poliisi kunnioittaa yksityisyritteliäisyyttä. Olisipa Kotkan kaupungilla samanlaista kannustusta pienyrityksiä kohtaan.
- Hörhövaan.
Totuus on etten pärjää 8 tunnin työllä Mussalossa. Pakko iltaisin vetää kaapeliojaa ja omakotitontteja lähialueella. Toiseksi minun on helpompi huoltaa ja tankata konetta kotopihalla. Menkää pyörällä töihin niin ajetaan samaa vauhtia.
Kiitos Pera läppärin lainasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293