SE ON OHI!!

Never ever

Arvatkaa,miltä tuntuu,kun sain tilattua tavaraa ilman postiennakkomaksua....monen vuoden jälkeen,ihana tunne,ja tekisi mieli kailottaa kaikille tuo;) N.kymppitonnin eestä olen uo-hon maksanut,ja on ollut todella kurjaa,ja kamalaa,mutta jaksoin,kun tiesin tämän joskus koettavan..yli kymmeneen vuoteen en ole saanut mitään ylimääräistä,aina on ollut tiukkaa,ja monesta on saanut kieltäytyä..mutta nyt on jopa hätävarasto tililläkin rahaa...huh.Koittakaa hyvät kanssakulkijat vaan jaksaa käydä se läpi,kyllä lopussa kiitos seisoo!! Ei parane vaipua synkkyyteen,itsekin olin monta vuotta alamaissa,kun ei ollut rahaa välillä edes ruokaan...pulloja vein kauppaan,mitä löytyi,ja edullisinta ostin...Kyllä se siitä,vaikkei sitä välillä uskoisikaan.Hyvää kesää kaikille;)

8

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Romahdus

Hieno juttu että olet jaksanut loppuun saakka. Minulla se alkaa kohta ja varmaan loppuelämäni kestää tämä uon kanssa seurustelu. Vielä ei ole ottanut yhteyttä mutta on vain päivien asia kun kirje pamahtaa luukusta ja sitten se on menoa.
      Monta kymmentä tuhatta on maksettavaa ja katsotaan kuinka siitä selvitään.

• Järkevää?

Niin että heti kun luottotiedot palautuivat, aloit ostelemaan tavaroita velaksi? Olehan varovainen, ettet polje itseäsi samaan suohon mistä juuri olet noussut.

• ...

Hiukan asian vierestä, mutta mitä postiennakkomaksulla on asian kanssa tekemistä? Vai onko se 3 euroa ja risat ollut liian kova pala?

• never ever 2

No niin,heti näitä,jotka ei ole kokeneet velkahelvettiä..kun ei ollut luottotietoja,eivät tiedä,että ei ole saanut tavaraa muuta kuin ennakkomaksulla..ja en tosiaan ole ajautumassa enää tuohon suohon,nyt on vakkarityö,ja tilasin vaan yhden tavaran...Sinulle,Romahdus,koitahan jaksaa...tuntuu ylitsepääsemättömältä,mutta jaksa;)..vaikeeta on,mutta uskon,että selvität asiasi.Ja en tilaile enempää,tuon yhden jutun tarvitsin,ja maksan sen ennenkuin tilaan mitään uutta,tämä on minulla nyt päämäärä.Yksi tavara,mitä tarvitsen,niin kerralla,ja se ensin maksetaan pois,ja sitten ehkä,jos jokin hajoaa taas,niin sitten tilaan uuden.Ja tosiaan,minulla on nyt se hätävararahasto,jos tulee jokin lasku,että heti pois....en tosiaankaan ole menemässä tuohon suohon enään.

• Ennakkomaksaja

"No niin,heti näitä,jotka ei ole kokeneet velkahelvettiä..kun ei ollut luottotietoja,eivät tiedä,että ei ole saanut tavaraa muuta kuin ennakkomaksulla..ja en tosiaan ole ajautumassa enää tuohon suohon,nyt on vakkarityö,ja tilasin vaan yhden tavaran..."

Mitäköhän tarkoitat ennomaksulla? Minä olen koko ikäni maksanut asiat "ennakkomaksulla", eli ojennan rahat myyjälle, joka sitten pakkaa tavarat muovipussiin ja ojentaa minulle. Netistä ostettaessa sama toimii niiin, että maksaa laskun suoraan verkkopankissa, jonka jälkeen tavara läheteään minulle.

Minusta systeemi on kaikin puolin hyvä!

• ...

Ja edelleen... postiennakkomaksuko (3 e sentit päälle) on jotenkin ratkaiseva tekijä? Että nyt kun saa Elloksen paketin 3 euroa halvemmalla niin on elämä mallillaan? Tilaat varmaan aika monta pakettia kuukaudessa kun asialla on merkitystä - mikä kyllä kertookin jo miksi velkahelvettiin oli ajauduttu...

• ninni7000

Voi helvetti. Alottajalle se postiennakkomaksun poistuminen on varmaan symbolinen asia, merkitsee sitä että häneen voidaan taas luottaa. Ihme porukkaa täällä kun heti pitää lytätä kaikki. Kehuisitte kerrankin kun joku on sitkeästi hoitanut asiansa järjestykseen.

• mitä hitsii

Nyt on varmastitarkoitettu sitä että saa tilattua jonkun tavaran ja maksaa sen sitten laskulla. Postiennakolla pitää paketti maksaa postiin ennekuin saa tavaran. Myöskään osissa maksaminen ei onnistu jos luottotietdot menneet. Todellakin hinnassa ei mitään eroa. Tässä asiassa vain henkilö oli iloinen kun oli saanut "puhtaat paperit", miksi se ketään risoo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      186
      13767
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2873
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      373
      1714
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe