TSH 1.0
Ft4 13
ft3 5.1
vasta-aineet 32
ja 58
Nama kokeet otettu n. kello 11 aamulla tai vahan ennen 11. Enka syony mitaan.
verenpaineet korkeella, kuuma olo, laakari luulee et sydamessa vika. ja haluaa mun ottavan kaikenmaailman ultraaanet. Pakolla melkein.
Auttakaa arvojen kanssa!!! TK-laakari ei kuuntele!
9
168
Vastaukset
- heiii333
Olen karsinyt vuosia kamalasta ahistuksesta, sitten kuukausia nivelkivuista joihin ei mitaan syyta loydy, janosta, kuivasta kurkusta, vasymyksesta, nukahtelusta, verenpaine koholla ja vaihtelee paljon myos, sappikivet, tuun kipeeksi tosi herkasti, ihoa polttaa selasta ja rinnalta ja kasista, valilla milloin mistakin, ahistaa niin, sitten on ollu kylmyys kohtauksia et meen ihan kylmakalikaksi...ja ei tuu millaan lammin ei. Rauta ollu alhainen. Kaikki viittais tosi pahaan kilpparihairioon mut en tiia onko noissa arvoissa mikaan ees vialla.. toivo loppuu!!!!!
- ee2222
Niin ja viela...
TSH ollut siis aikasemmin 1.6 helmikuussa.. sitten huhtikuussa 1.0... sitten toukokuussa 1.5 sitten taas kesakuussa 1.0.
Viitearvot TSH 0.5-4.5
Ft4 10-20
Ft3 3.5-6.0
En tiia mita teen jos naissa ei mitaan vikaa loydy... olo on KAMALA. - arv.keskus
Terveyskeskuslääkärit eivät ole endokrinologin veroisia asiantuntijoita.
TSH:n optimiarvot ovat 1-2 aivolisäkkeen kannalta.
T4V olisi hyvä olla vähintään 15, jos on lääkitys. T3V:tä ja vasta-aineita en osaa analysoida.
Sillä ei ole vaikutusta, mihin kellonaikaan kokeet on otettu, mutta aamulääkettä ei saa ottaa ennen koetta.
Myös ulkoilman helteet voivat vaikuttaa kuumaan oloon. Varaa aika endokrinologille ja kysy asiantuntijalta tarkemmin. Yleensä sydäntaudit varoittavat oireillaan.- .......
Jos on lääkitsemätön ja vajisdiagnoosia vailla sillä kellonajalla on todellakin merkitystä. Kokeet kannattaa ottaa aikaisin aamusta, jolloin ne on "huonoimmillaan".
- dd3333
Ma otin mun verenpaine laakkeen aamulla kun laakari niin kaski.
Thyroid-laakitysta ei ole siis onko tuo T4v 13 huono? - onoko22
....... kirjoitti:
Jos on lääkitsemätön ja vajisdiagnoosia vailla sillä kellonajalla on todellakin merkitystä. Kokeet kannattaa ottaa aikaisin aamusta, jolloin ne on "huonoimmillaan".
eli kello 10.30-11 aamulla liian myohainen sitten????
- Vaikea sanoa
dd3333 kirjoitti:
Ma otin mun verenpaine laakkeen aamulla kun laakari niin kaski.
Thyroid-laakitysta ei ole siis onko tuo T4v 13 huono?Minulla T4V oli 11, siis viitearvojen sisällä, ennen kuinThyroid-lääkitys aloitettiin. Keskustele endokrinologin kanssa veriarvoistasi ja tuntemuksistasi, koska niiden pohjalta löytyvät myös vajaatoiminnan oireet, jotka mainitaan myös Kilpirauhasliiton sivuilla.
Tosiaan endokrinologin kanssa saat varmimman käsityksen Thyroid-lääkityksen tarpeesta. - ....
onoko22 kirjoitti:
eli kello 10.30-11 aamulla liian myohainen sitten????
Kyllä, tuohon mennessä TSH on voinut laskea selvästi.
- Tuttua on
Tulenpa tähän väliin sanomaan, että eipä sinne asiaan perehtyneelle lääkärille pääse, kun yleislääkäri ei katso aiheelliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736