Auttakaa arvojen kanssa!!! TK-laakari ei kuuntele!

j99999

TSH 1.0
Ft4 13
ft3 5.1
vasta-aineet 32
ja 58

Nama kokeet otettu n. kello 11 aamulla tai vahan ennen 11. Enka syony mitaan.

verenpaineet korkeella, kuuma olo, laakari luulee et sydamessa vika. ja haluaa mun ottavan kaikenmaailman ultraaanet. Pakolla melkein.

9

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heiii333

Olen karsinyt vuosia kamalasta ahistuksesta, sitten kuukausia nivelkivuista joihin ei mitaan syyta loydy, janosta, kuivasta kurkusta, vasymyksesta, nukahtelusta, verenpaine koholla ja vaihtelee paljon myos, sappikivet, tuun kipeeksi tosi herkasti, ihoa polttaa selasta ja rinnalta ja kasista, valilla milloin mistakin, ahistaa niin, sitten on ollu kylmyys kohtauksia et meen ihan kylmakalikaksi...ja ei tuu millaan lammin ei. Rauta ollu alhainen. Kaikki viittais tosi pahaan kilpparihairioon mut en tiia onko noissa arvoissa mikaan ees vialla.. toivo loppuu!!!!!

• ee2222

Niin ja viela...

TSH ollut siis aikasemmin 1.6 helmikuussa.. sitten huhtikuussa 1.0... sitten toukokuussa 1.5 sitten taas kesakuussa 1.0.

Viitearvot TSH 0.5-4.5
      Ft4 10-20
      Ft3 3.5-6.0

En tiia mita teen jos naissa ei mitaan vikaa loydy... olo on KAMALA.

• arv.keskus

Terveyskeskuslääkärit eivät ole endokrinologin veroisia asiantuntijoita.

TSH:n optimiarvot ovat 1-2 aivolisäkkeen kannalta.
      T4V olisi hyvä olla vähintään 15, jos on lääkitys. T3V:tä ja vasta-aineita en osaa analysoida.

Sillä ei ole vaikutusta, mihin kellonaikaan kokeet on otettu, mutta aamulääkettä ei saa ottaa ennen koetta.

Myös ulkoilman helteet voivat vaikuttaa kuumaan oloon. Varaa aika endokrinologille ja kysy asiantuntijalta tarkemmin. Yleensä sydäntaudit varoittavat oireillaan.

• .......

Jos on lääkitsemätön ja vajisdiagnoosia vailla sillä kellonajalla on todellakin merkitystä. Kokeet kannattaa ottaa aikaisin aamusta, jolloin ne on "huonoimmillaan".

• dd3333

Ma otin mun verenpaine laakkeen aamulla kun laakari niin kaski.

Thyroid-laakitysta ei ole siis onko tuo T4v 13 huono?

• onoko22
        ....... kirjoitti:

Jos on lääkitsemätön ja vajisdiagnoosia vailla sillä kellonajalla on todellakin merkitystä. Kokeet kannattaa ottaa aikaisin aamusta, jolloin ne on "huonoimmillaan".

eli kello 10.30-11 aamulla liian myohainen sitten????

• Vaikea sanoa
        dd3333 kirjoitti:

Ma otin mun verenpaine laakkeen aamulla kun laakari niin kaski.

Thyroid-laakitysta ei ole siis onko tuo T4v 13 huono?

Minulla T4V oli 11, siis viitearvojen sisällä, ennen kuinThyroid-lääkitys aloitettiin. Keskustele endokrinologin kanssa veriarvoistasi ja tuntemuksistasi, koska niiden pohjalta löytyvät myös vajaatoiminnan oireet, jotka mainitaan myös Kilpirauhasliiton sivuilla.

Tosiaan endokrinologin kanssa saat varmimman käsityksen Thyroid-lääkityksen tarpeesta.

• ....
        onoko22 kirjoitti:

eli kello 10.30-11 aamulla liian myohainen sitten????

Kyllä, tuohon mennessä TSH on voinut laskea selvästi.

• Tuttua on

Tulenpa tähän väliin sanomaan, että eipä sinne asiaan perehtyneelle lääkärille pääse, kun yleislääkäri ei katso aiheelliseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2088
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      46
      1705
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      111
      1465
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1216
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1014
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      958
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      845
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      31
      782
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      779
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      100
      717
    Aihe