Miten voin yhdistää tv n ja laajakaistan helpoiten? Langattomasti.
Lisäksi haluaisin nähdä BBC ja muutamaa muuta uutiskanavaa. Onnistuuko se parhaiten internetin kautta?
Millainen ratkaisu olisi paras, edullinen ja tätä päivää.
Minulla on nyt Elisan laajakaista.
En katso viihdettä katson vain uutisia ja siihen liittyvää materiaalia, englanniksi, ranskaksi ja espanjaksi. Lisäksi olen aloittanut arabian opinnot joten Aljazeerakin pitaisi nakya. Onko paras tapa HD kuvalla laajakaistan kautta vai miten???
Vai onko joku sateliittiyhteys parempi ja halvempi vaihtoehto
laajakaista ja tv
4
228
Vastaukset
- Joeje
Siis sinulla on langallinen laajakaista?
Jos näin on niin tilaa viihde paketti, sisältää laajakaistan ja IPTV palvelut, BBC ja Aljazeera näkyvät sitten ilmaiskanavina, kuvanlaatu on SD (Suomen Digilaatu).
Kannattaa myös katsoa http://www.maxivision.fi/ 7 uutiskanavaa 5.9€ toki edellyttää peruspaketin tilaamista jossa on peruskanavat 6€. Tosin ei Aljazeeraa.
Kaapelitv liittymää ei kannattane tilata, enää nykyään, kallis liittymismaksu sekä kuukausimaksukin. Nykyisten satelliittien hinnoista ja kanava maksuista en tiedä, mutta aina silloin tällöin näkyy melkein ilmaiseksi kaikki laitteet jos tilaa pariksi vuodeksi tarjouksia.
Tosin jos olet hitusen valmis tinkimään kuvanlaadusta niin halutut kanavat näkyy netin kautta ihan ilmaiseksikin.
Pitääkö todella yhteys modeemi ja digiboksi olla langaton?
Eikös kelpaa datasähkö, siis sähkötöpseliin laitetaan adabteri johon verkkokaapeli, näin ei tartte ympäri huoneita kaapelia laittaa. Toki langattomastikin saa toimimaan jos jaksaa nähdä vaivaa ja ottaa selvää laitteiden ominaisuuksista.- Joeje
Siis lisätään vielä semmoista, että BBC HD kanavan saa näkymään maksua vastaan viihde paketissa. Tosin uutiskanavillahan se kuvanlaatu ei ole tärkein asia.
- asia 8159
1. Tarvit laajakaistaan wlan boksin jos ei jo ole.
2. Tarvit telkkarin alle tai viereen tietokoneen jossa wlan, ja siitä piuha telkkariin
3. Tarvit langattoman hiiren
4.Tarvit laajakaistan jonka nopeus 8 megaa
No siinähän ne tärkeimmät onkin. Sitten vielä pientä säätöä, riippuen mitä haluat katsoa.- fundamentalist
Homma toimii tosiaan siten kun "asia 8159" kertoo.
Itse toteutin tuollaisen hakemalla kierrätyksestä 50e:llä
vanhan XP Pro pöytäkoneen ja siihen ostin lisää vain
langattoman näppis/hiirisetin 25 eurolla ja wlan-donglen kympillä.
Tietokone mahtui hyvin piiloon ison littutv:n taakse ja niin alkoi näkyä
kaikki netin tarjonta tvtuolista istuen, muukin surffaus toimii hyvin.
Näkymän voi vaihtaa näppäimen painalluksella normaalitv:n tarjontaan
ja takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724944Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571707- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191103Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889