naiselle tämä..Taidat olla aika likainen..
Käytätkö huntua?
9
145
Vastaukset
- Huntu?
Valkoinen väri jakorasialla on loukkaus perinteitä kohtaan!
- Onko tää joku
surkio - mies joka nykyään kirjoittelee tätä samaa tyyliä olevia viestejä koko ajan ?
Onkohan jäänyt rannalle ruikuttaan ! - .
Unohtakaa nämä ilkeilyt.
Onnea kaikille morsiamille :) .. vaikka Hänkin sattuisi olemaan yksi heistä.. :/ - Joopastajoo
Kyllä se ois ollut tarpeeseen. Huntu. Tuol on niitä hyttysiä,niinku oon sanonutki ja tulee lätkittyä multaisillä käsillä ja...oonhan mä aika likainen juu :)
- epätoivoinen kylläki
Olenkos mä muka naimisiin menossa, enpä kyllä tiennytkään ;) Enkä mä kyllä mitenkään likainenkaan ole, mut jos joskus naimisiin meen niin kyllä se huntu jää pois, en pidä sitä mitenkään kauniina/tyylikkäänä. Ei sovi ainakaan minulle. Joillekin toki varmasti.
- En ole suostunut
naimisiin. Olen kieltäytynyt 4 kesytysyrityksestä. Turha edes koittaa ;))))) tarvii olla todella taituri...
- tiedoksi vaan
Kun ei ole kesä häät niin en käytä. Yksinkertaisen tyylikästä puku (mun mielestä)
Omasta ja rakkaiden mielestä mulla on hyvä maku - Älkää ny
torvet vastailko aloittajan selkeään vittuiluviestiin. Pliis.
- hyi helvetti
sä olet pelkkä pelle, kun toista halvennat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750