Onko kiinnostusta?

Lounli-Raideri..

Olen tässä miettinyt josko laittaisin mersuni myyntiin. On tässä ehkä näkyvillä uudempi syksyllä.
Tämä nykyinenhän on vuosimallia 1990 ja tyyppi 200 diesel, ajettu 545.000km.
Ollut aluksi taksina Raumalla , sitten kenkä-esittelijällä ja sitten ennen minua Äetsäläisellä laukkuedustajalla. Ei vie paljoa naftaa , eikä öljyä. Siisti sisältäkin , kuskin penkin toinen reuna kangas hieman rispaantunut, mutta penkit muutoin vielä hyvin ryhdissään. Leimasta meni kerralla läpi, kunniamaininnoin.
Mietin vielä hintapyyntiä tässä jonkin aikaa. Ja tarjotahan aina voi.
Johtotähti on kuitenkin aina askel parempaan elämään, vaikka se olisi vanhempikin.

35

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mauno A

Paljonko tollanen vie dieseliä sekajossa?Onko muovikylkimalli? Ruostetilanne? Onko vetokoukkua ja huoltokirjaa?
      Tarttis saada ton tyyppinen vetoautoks kun tuli ostettua muijan vastustelusta huolimatta asuntovaunu.

• Lounli-Raideri..

Terve Mauno
      Kulutus on ollut siinä kuuden litran paikkeilla. Ajelen rauhallisesti ja eihän tämä 2 litrasella dieselillä mikään raketti olekaan. Mutta kun sen vauhtiin saa niin kyyti on tasaista ja mukavanoloista. On tässä sellaiset muovihelmat, puoleen väliiin oven korkeutta ulottuvat, jos niitä tarkoitat. Ruostetta on ihan pari pientä kuprua, muttei pahoja. Katsastusmies kehui, että pohja hyvässä kunnossa. Lasissa onkin tarra Äetsän Ruosteen suojaus Finikor. Vetokoukku on, mutta jotain häiikkää on nyt tullut siihen koukun virtapistokkeeseen, en ole htinyt sitä tarkemmin tutkia. Huoltokirja on 255.000k:n asti ja sen jälkeen vahakantinen ruutuvihkonen ollut käytössä. Laukkuedustaja merkinnyt ylös jokaisen tankkauksenkin ja päivämäärät milloin aina vaihdettu kesärenkaista talvirenkaiksi ja päinvastoin. Lohkolämppäri sisäpistokkeella on ja ne toimii.Lähtee tämä ilman tolppaakin vielä n. 25 asteen pakkasella iloisesti käyntiin, vaihdati siihen viime talvena suuremman akun. Että tämmönen olis peli.

• Mauno.A

Mites se hinta asettunee. Kun siinä on laittoakin, se vetokoukkusähköhomma.

• Lounli-Raideri..

Kyllä siitä pitäisi 3000 euroa vielä saada. Sen koukun sähköt hoidan kyllä kuntoon kun käyn Vehmaalla seuraavan kerran. Niin unohtui sanoa, että molemmat rengaskerrat on lähes uusia. Mutta tee tarjous kun olet tehnyt koeajon. Saksalainen huippumerkki ei nitise eikä natise vanhanakaan. Tällä ajelet vielä pitkään.

• apuuuva apuuuva

aaaapuuuuuuuuuuuvaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaapuuuuuuuuuuuuvaaaaaaaaa

• taksariMB

Ei kyllä ole paha hinta toimivasta Tähtikeulasta. Niillä ajaa kokemuksen mukaan 900.000-miljoona kilometriä, kunhan vaan pitää pelleistä huolta. Tekniikkaa et ajamalla rikki saa. Minulla niitä on ollut taksissa useampikin. Ja vieläkin olen nähnyt niitä omia autojani liikenteessä , vaikka niissä oli jo yli 800.000km kun ne pois möin.

• lääp lääp

apuuuva apuuuva

• motorvan

Se lättähatun merssu on ihan lopus koneeltas ja savuttaa ni helvetiste, ko mä sentäs olen ajanu sen peräs ihan työn puolest ko jakeluauton raskast ratti työksen kääntelen. Ei kannat maksa kolme tonni, romurauta arvo sil on kilohinnoist puhuta.

• Nuori kans
        motorvan kirjoitti:

Se lättähatun merssu on ihan lopus koneeltas ja savuttaa ni helvetiste, ko mä sentäs olen ajanu sen peräs ihan työn puolest ko jakeluauton raskast ratti työksen kääntelen. Ei kannat maksa kolme tonni, romurauta arvo sil on kilohinnoist puhuta.

Oliskohan toi mulle hyvä ensi auto? Kirjotin tänä keväänä ylioppilaaks ja sain lahjaks rahaa. Tolla mä voisin ajaa festareille. Harva ylioppilas omistaa oman Mersun.

• huu haa

pölö mikä pölö

• Emppu 64

Saisinkohan sitä viikoksi koe-ajolle jotta huomaisin olisiko käypä ajopeli minulle kun nuita timpurinhommia teen työkseni, sopisi nyt mainiosti testata kun mulla on tuolla mynämäellä yksi kerrostalon cyprokkihomma ja pitäis niitä levyjä sinne sitten kuskailla,olihan siinä sulla kattotelineet ,kunnolliset ettei vaan sellaiset suksiteline rimpulat eihän ne taida kestää paljoa lastia.Voisin tulla maanantaina aamulla hakemaan niin samalla voitais hakea renskalta 94 kpl niitä cyprokkeja siihen katolle,olisi helpompi tehä kuorma kahestaan,tiistaina saan varmasti nostoapua sieltä kaupasta ja muinakin päivinä,uskoisin..Olisko sulla muuten lainata mulle ruuvikonetta ja levynostinta viikoksi ?? Terv: Emppu 64 v.

• (.) (.) =?

(;) (;) %¤=?

• law and order

Ei taida olla mersun myyjällä lääkitys kohdallaan.

• hienoauto

kyllä mersedespents on autojenauto ja kestää isältäpojalle. itseolen diploomi insinööri enkä ajamuulla autolla kuin se TÄHTIENTÄHTI. olen ollu johtajana jo kymmenenvuottaja autoni on aina se TEIDENKUNINGAS minusta voisin harkita tuota tarjolaolevaa PARASAUTOMERKKI. eiole hinnala pilattu vaikka mullakyllä rahaa piisaa. mietinvielä vähäsen.

• läääääp

lääääp lääääp lääääp

• Lounli-Raideri..

Enpä sitä raatsikaan myydä, koska laitatin siihen juuri uuden laturin, iskarit joka kulmaan ja verhoilutin bussiverhoomossa penkit. Kun tähän on niin tottunut ja se on ollut uskollisesti mukanani myötä ja vastoinkäymisissä, olisi rikos myydä se halvalla jollekin pöööööööööööh.plääääääh.- miehelle.

• lääp lääplää

lääplää lääplää

• harmi kiinostuin jo

harmi ettäse mertsedes eeiolekan myynnissä kun jo rupesi kiinnostaan mulla. on itselä väliaikasesti 1986 malli nissan sunnu hiukan ruosteesa eikä menny leima läpi helmoja pittää hitsailla ja öljyvuotoja tukita mutta pulma onki että diploomi insinörille se on vähän heikko vaika väliaikasta onki edellisen mersun kävi vähä ohraasesti. . johtajuus vaatii TÄHTIKEULAN. tässä kuusa ei osto onnistu tuli vähän extra menoja sähkölasku ja parturissa pitäisi käydä kun viimeski kävin alkukeväälä. tossa 15 päivä pitäisi tulla taas tili ja voisi harkita ostaa se TEIDENKUNINGAS. mutta harmi että meni jo.

• (,)(,)

[;] [;]

• Lounli-Raideri..

Tulipa ostettua harraste-auto viikonloppuna. Vanha Ford Anglia, vuosimalli 1964. Ensimmäiseltä omistajalta, jolle lääkäri ei enää sallinut ajolupaa. Säilytetty aina tallissa ja öljytty pohjaa joka toinen vuosi. Hyvin starttasi ja kunhan haen siirtokilvet saan sen ajettua Lepäisille.

• (;)//;{{{;]]]]

€€{{{]]]}}}}}\\\\\\$$$$££££@@@@@µµµµµµµµµµ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~µµµµµµ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• V.Karra

Anglia on autojen aatelia. Muotoilu on kuin jenkkiautossa. Meillä oli telakalla yksi sähkäri jolla oli ankanmunan värinen Anglia. Herran jestas kun se piti sen puleerattuna! Ja kyllä se sillä monta vuotta ajoikin. Sitten vaihtoi Taunukseen ja sekin piti sitten olla vee-kuutosella. Kyllä Foortit on autoja, eritoten nuo vanhemmat mallit.

• kateeksikäy

kyllä auton pitää olla se anglia tai niinko ennen sanottiin vinklia ko siinä on se takaikkuna ylös alaisin. se on JOHTAJANAUTO. Toinen diploomi insinöörin hyvä auto on se TÄHTIKEULA. se voi olla mun työpaikan parkkipaikalla KOVASANA. täytyy varmaan laittaa se nissan synny kuntoon että saa se leiman että taas voisi käydä maantielä vähä näyttämässä mistä se KANAKUSEE.

• miehen mitta

kyllä auto on miehen mitta ja JOHTAJAMIEHELLÄ pitää olla se mertsedes tai se anglia koska se on se MIEHENMITTA. molemmat on AUTOJENAUTO ja se TÄHTiKEULA kertoo sen.pitää laitta se synny kunton ja ajattelin maalata sen kuparin väriseksi sillä se on vähän retro. DIPLOOMI INSINOÖRI mitä mieltä tästä? mielestäni komea

• miehen mitta

TÄHTIKEULA on suomalaisen autoilijan tavoite. Muilla ajetaan jos ei oole Mertsedekseen varaa. Onhan se elämän hukkaan heittämistä ajaa jollain japsi-risulla tai ranskan patongilla. MERCEDES antaa hyvän mielen , niin itselle kuin naapurillekin, joka siellä kukkakuvioisten keittiöverhojensa takana kyylää.

• µµµµµµµµµµµµµµµ

QQQQQQQQQQQQQQQqqqqqqqqqµµµµµµµµµµµµµµµµµµ€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

• Äyskär
        µµµµµµµµµµµµµµµ kirjoitti:

QQQQQQQQQQQQQQQqqqqqqqqqµµµµµµµµµµµµµµµµµµ€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

Jos totta puhutaan, niin tuollaiset "aakkos-purkaukset" ovat lapsellisia. Ja kyllä minäkin olen sitä mieltä vahvasti, että saksalaiset osaavat autonteon ja Mercedes ei ole koskaan huonoa mallia valmistanut. Omalla Mercedekselläni tuli juuri ensimmäinen 10.000km täyteen, joten sisäänajovaiheessa tässä vielä ollaan. Pidän autoa aina kauan ja siksi vaadin autolta luotettavuutta ja kestävyyttä. Niin ja sanonpa vielä sen, että ainoa oikea väri isoon Mercedekseen on musta. Se tekee aina vaikutuksen, kun musta iso Mercedes ajaa pihaan.

• autojen auto

jokainen ymmärtää että kaikki tietää MERSU on AUTOJENAUTO se ei todellakaan ole kenellekään epäselvää ja parempi siksi että jokainen sen pyrkii saamaan jos siihen vaan meinaan on mahdollisuuksia ei onnistu kailta KALLIS RATKAISU . voi olla ettää jokukin joutuu tyytymään JAPSINRÄPPÄNÄÄN vaikka kukaan sellaista synkeää kohtaloa ei toivo heinolle eikä tarmolle ovat HYVIÄJÄTKIÄ

• µµµµMMMMMM

€€€€€€€€€mmmmmmttttteeeeeeeeee€€€€€€€€

• sinun lässytyksiä

ei kukaan järkevä etes viitsi vilkaista

• vernerssödertsström

WWWWWWEEEEEhhhh...H?

• Anglian laitto?

Oletko saanut Angliaa laitettua? Mitkä ovat kokemuksesi autosta? Onko tullut yllättäviä havaintoja ajellessa? Minkälaista on kyyti verrattuma Mercedes Benzin kyytiin?

• V.Karra

Anglian kun saisi niin ei oisi naisista pulaa. Serkkupojallakin oli sellainen ja aina eri friidu etupenkillä. Se oli 1200 koneella ja lähti kun jänö makuulta. Romattu pakoputkenjatkekin oli, se anto sitä urheilullisuutta siihen. Ja nahkainen vihteenvlitsimen nuppi, mutta se oli tarvikeosa se.

• Kamky

V.Karra mää tunne sinut.

• Miten on pelannut?

Onko Mersu vedossa? Onko moottoriripustuksen kumityynyjä pitänyt vaihtaa? Ne joskus Tähtikeulassa kovenevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe