päivällä ja illalla! He valtaavat lomalla koo paikat. Ei riitä enää ihmisille istuimia kun kakarat istuu siellä aamusta iltaan.
Lapset saisivat mennä kauppaan aamuisin 9.00-10.00 ja sitten täyskielto. Kunnon asiakkaat ovat välillä pulassa, kun tenavat juoksentelee ja valtaa koko liikkeen.
Tai sitten lapsille ja nuorille kauppakortti, kuvallinen, jota näyttämällä voi käydä vaikka äidin asialla.
Lahdessa on ostoskeskuksissa kimeä pilli joka karkottaa nuorison pois riehumasta. Näin olen kuullu. Että sen taajuuden kuulee vain mellastava nuoriso.
Lapset pois ostoskeskuksista
5
137
Vastaukset
- phyhhyh
Kai lapsillakin on yhtälainen oikeus käydä ostoskeskuksissa ym. kaupoissa kuin sinullakin?
Hei haloo!
"Kunnon asiakkaana" varmaan ymmärrät, että on olemassa muitakin kaupassa asioivia kuin sinä ;)
On nää kans alotuksia.. - aaaaaaaaddsa
vanhukset ja muut laiskamadot pois kaupoista kun minulla on kiire, en ehdi jäädä odottelemaan kun he tukkivat käytävät hitaalla liikkumisellaan!!
ei elämä, mitä jos kukaan ei mene enää itse kauppaan vaan palkataan siihenkin kunnon aikuisia ihmisiä, niin kaupassa asioivatkin ovat vain töissä siellä - ..................
Ompa taas surkea provo....
- wilma60
Vaikka provo onkin niin omalla tavallaan asiaa tässä viestissä on. Itse asun pienellä paikkakunnalla ja en todellakaan tykkää että nuoriso norkoilee kaupan eteisessä ja ulko-oven vieressä. Pyörät on nakattu ulko-oven eteen niin ettei siitä välillä sovi kulkemaan läpi ennenkuin siirtää pyöriä edestä. Oman poikani olen muutaman kerran sieltä pois hakenut norkoilemasta koska mielestäni ei ole mitään syytä siellä norkoilla. Kaupassa voi käydä ja kun ostokset suoritettu niin lähdetään pois. Mutta nämä jäävät siihen "tien tukoksi" ja tuntuukin välillä olevansa aikamoinen tiukkapipo kun pyytää nuoria siirtymään edestä jotta kauppaan tai kaupasta pois pääsee. Kyllä minä odotan käytöstapoja myös nuorisolta. Ymmärrän nuorten halun kokoontua mutta ei heidän tarvitse kaupassa kokoontua. Kyllä muitakin paikkoja löytyy ja omalle pojalle olenkin sanonut että tuot vaan kaverisi tänne meille. Tilaa on sekä sisällä että ulkona. ettekä ole kenenkään tiellä.
- uurqpurpqur
Niinpä, lapsille ja nuorille tiukka aikaraja kaupassa käyntiin. Puolituntia ja pihalle!
Ei heillä kuitenkaan oo rahaa siellä olla, kauppa on ostamista varten ei leikkimistä ja laiskottelua varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820