Maisa Torppa yläosattomissa, Maisa Torpan rinnat jne. Osaako tämä nainen oikeasti mitään muuta kuin kellua julkisuudessa pumpattujen rintojensa avulla? Kaunishan Maisa ei ole, vaan tusinakamaa, kuten muutkin julkisuuden perässä juoksevat Wannabeet. Ei ole ihme että Harri- rakas otti ja jätti Maisan. Kuka haluaa kouluja käymättömän naisen, jonka ainoa tavoite on päästä julkisuuteen hinnalla millä hyvällä?
Maisahan omien sanojensa mukaisesti oli avoliitossa Harrinsa kanssa kun otti yhteyttä Nielikäiseen. Oliko tarkoituksena kiss and tell -tyyppisen julkisuuden saaminen? En pitäisi outona jos neiti itse olisi vuotanut Nielikäisen viestit julkisuuteen, sillä kuka muukaan niistä olisi tiennyt? Tunnen myötähäpeätä kun katselen tämän neidin tekoja.
Maisa Torppa ja Torpan rinnat
26
3935
Vastaukset
- zube
Ei kukaan halua tuollaista naista kuin maisa. Satun tietämään ulkonäöltä Harrin ex-tyttöystävän vuosien takaa ja hän oli luonnollisen kaunis ja fiksu nainen. En ymmärrä miten Harri hurahti tähän silikonibimboon.
Maisa sai ansionsa mukaan ja nyt voi jatkaa keikistelyään parrasvaloissa. Tunnen todellakin myötähäpeää...- Helmirinnat!!!!!!!!!
http://www.laatukirurgia.fi/gallery/thumbnails.php?album=35
On vähän noloa kuinka kateelliset koittavat vakuuttaa noiden olevan muuta kuin hienot.
- tzeme
^^taitaa kirjoittaja itse olla tämä Harrin exä ;D Tosin samaa mieltä, paljon kauniimpi hän onkin, kuin tämä Torppa. Miehillä nyt vaan on tapana hurahtaa nuorena tämmöisiin "helppohin" tyhjäpäihin.. Onneksi kyseinen mies ehti häippästä hyvän sään aikana, ehkä on parempi että nämä Tuksun perintöprinsessat jatkavat pintaliito- elämänsä tavoittelua ihan yksinään, eivätkä pilaa muiden, kuin itsensä elämän..
- zube
Tuo torppa on aivan idiottti kylläkin. Nyt vasta satuin katsomaan Laurin uuden videon jossa kyseinen hupakko esiintyy. En tunne Harria tai Maisaa ja sen takia olen huono haukkumaan ketään, mutta Maisa nyt antaa itsestään sellaisen kuvan julkisuuteen että ei ihan täysillä kulje. Mielenkiinnolla odottelen valtaako hän seiskan palstatilan saman lailla kuin Johanna Tukiainen. Maisan kannattaisi alkaa kirjoittaa blogia. Luulen että sillä olisi lukijoita. Samassa kastissa on myös Henna Kalinainen. Siinä suomen kolme prinsessaa.
Itse miespuoleisena olen kyllä sitä mieltä että rajan takaa (kummaltakin puolelta) löytyy paljon kauniimpia naisia kuin nämä meidän suomalaiset tyrkyt. - hyi
Puhutte asiaa. Se In the City video on järkyttävää kamaa. Ylöseltäkin outo veto vaikka en oo koskaan herran musiikista digannu, mutta nyt kyllä vielä vähemmän.
- Katkeran reppanan
vuodatusta tekstisi,
t.maisa - jk
vai nin
- 29
Ei ole kaunista nähnytkään tuo naikkonen...
- mietiskelin
ja taas se kävi lisäämässä silikonien kokoa kesä/heinäkuun vaihteella!? mistä sillä rahaa riittää vai onko kaikki nuo monet leikkaukset sponsoreilta vaikka mitään se ei sponsoroi?
- happpo
säälittävää toi teiän kirjottelu. Hyvältä se näyttää!
- rummaa
Eihän sitä voi kieltää että neiti on kropaltaan nätti ku mikä. No ne rinnathan nyt on ostetut. Mutta teot kertoo ihmisestä paljon! Kauniistakin muuttuu ruma kun tekee tommosia..
Onnea siis Harrille ettei tarvi tommosta kestää. Sulla on tulevaisuudessa kaunis ja arvonsa tietävä nainen, joka tekee sut onnelliseksi! - ----
^^taitaapi olla jo
- jj-
Kukaan teistä ei tunne koko ihmistä, akat suoltaa suusta herjoja minkä kerkeää ja ukot läähättää. Kyllä mä sen tajuun. Se on tuonu itteään esiin pahimmillaan tavalla joka on kaukana siitä mitä Maisa oikeasti on. Fiksu nuori nainen, olis ettiny toisen tavan julkisuuteen, varmasti olis onnistunu.
- kokko1980
Mun mielestä Maisa vaikuttaa todella symppikseltä. Ja voi jestas miten kuuma kaunotar ja seksipommi Maisa onkaan. Toivottavasti tekee vaan pysyy jollain tavalla julkisuudessa, niin saadaan yllinkyllin silmäniloa :)
- tissimizzi
kaunishan toi on, siro vartalo ja kasvot. silikonipommeista en niinkään välitä, mutta nätti tyttö. Paljon kauniimpi kuin joku tuksu tai marttiina
- P.H
Maisa on ilkeä ja itsekäs ihminen, ja miehet hölmöjä kun kuuntelevat "pikkutytön" tarinoita! :D
- 60 + (vielä virkku)
Todella kaunis nainen.
Minulla naisten katselusta varmaan pidempi kokemus kun kenelläkään Teistä! - Anonyymi
60 + (vielä virkku) kirjoitti:
Todella kaunis nainen.
Minulla naisten katselusta varmaan pidempi kokemus kun kenelläkään Teistä!Kyl ne kulmunit on isommat sanokaa mitä sanotte
- Anonyymi
Maisalla on mahtava vartalo erityisesti sääret ,ne on suorat ei patti polvi,ei taipeesta vinot,rotu sääret,itse ihailen sääriä en rintoja,
- Anonyymi
Kauneus ei ole koskaan muovilla tai meikeillä rakennettu, vaan on syntymälahja. Tällä maisalla ei sellaista lahjaa ole.Photosopatut kuvat, vaalennettu irtovaletukka tekoripset, botoxhuulet, tekokulmakarvat, jättisilikonit ym.ym.
- Anonyymi
Maisaa osaa myös kiristää miehiä kyhätyillä lääkärintodistuksilla.
- Anonyymi
Maisa oli mielestäni paljon nätimpi ennen noita kauneusoperaatioita. Haukuu vielä pienirintaisia ja normaalirintaisia naisia että miehet ei vi mitenkään tykkää jos ei ole yhtä isoja kuin hänellä. Julkisuuteen pitää päästä millä tahansa keinolla.
Nää Maisan koulujutukin on must ihan keksittyä.
MIten hän voi käydä samaan aikaa lähihoitajaksi ja sairaanhoitajaksi , vaikka ei ole suorittanut lukiota eikä aikaisempaa ammattikoulu tutkintoa? Tarinat näistä ammateista muuttuu ja väitti että on jo valmis hoitaja, kas kun Valviran julkiterhikissä ei häntä ole .- Anonyymi
Ei kukaan täysijärkinen Maisan juttuja usko. Täysin keinotekoisesti tehty naikkonen, joka suhteessa. Äly riitti juuri ja juuri 6 viikon lentoemäntäkurssiin, siinä se.
- Anonyymi
Maisan kiinteät luomusilikoonit.
Oho Maisan sivu implantti näkyy.
OHHOH, MIKÄ HAALARI, MAISA TORPPA - REIKÄ ETUMUKSESSA PALJASTAA SILIKONIT!
MAISA TORPPA VALKOISESSA PITSITOPISSA: JÄTTISILIKONIT VARASTAVAT HUOMION.- Anonyymi
Hehhehhee
- Anonyymi
Seuraavaksi tissi Torppa varmaan ilmoittaa että pyrkii eduskuntaan ja perustaa oman puolueen " Tuulitunnelit" :D . Sinne voisi mukaan liittyä sittenvaikka Tuksu, Sara Sieppi, Janita Lukkarinen ( mikäli ihmeprantuminen tapahtuu) , Marianne Kallio ym muut jotka elämässään saavuttaneet paljon ja loistaneet lahjakkuudellaan ja erinomaisuudellaan koko suomen kansalle. Martina vielä mukaan niin saadaan säpinää ja eripuraa aikaan , mistä me tavalliset ja tylsät tallaajat voidaan sitten joka toinen päivä lukea lehdistä ja netistä.
Rahoituksesta ei olisi myöskään ongelmaa. Kyllä Jari latvalaho sen maksaa kun Maisuli pyytää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566799Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313926Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101858- 591848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 811431
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974- 48969
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa223936