Opiskelen Helsingin yliopistossa

opiskelija 26

humanistisia aineita ja kannatan vasemmistoa ,tästä hyvästä jotkut sanovat minua maailmanparantajaksi - aika törkeää.Toki minä haluan Suomeen lisää pakolaisia ja turvapaikanhakijoita,enkä näe muslimeissa mitään vikaa - meidän täytyy vaan luopua joistakin omista tavoistamme,että muslimit paremmin sopeutuisivat tänne.Itse en tunne yhtään muslimia,mutta näissä pizzerioissa käyn kyllä.

Mutta enhän minä mikään maailmanparantaja sentään ole.

6

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Tukehdu pizzaas idiootti !

• opiskelija 26

Olen vasemmistoa kannattava humanisti,enkä tietenkään voi sietää mitään kansallismielisyyttä - viime sodatkin olivat oikeastaan meidän vikamme.

opiskelija 26 kirjoitti:

Olen vasemmistoa kannattava humanisti,enkä tietenkään voi sietää mitään kansallismielisyyttä - viime sodatkin olivat oikeastaan meidän vikamme.

Ellet nyt täys provo ole, niin neuvon sinua lopettamaan itsesi! Säästyy muilta se vaiva.

• syytä opiskella

hieman lisää, sillä jos tämä oli sulle joku käänteispsykologinen heitto, niin teit vaan ittes hölmöksi.
      . #Toki minä haluan Suomeen lisää pakolaisia ja turvapaikanhakijoita,enkä näe muslimeissa mitään vikaa - meidän täytyy vaan luopua joistakin omista tavoistamme,että muslimit paremmin sopeutuisivat tänne.#

Reppana, tosi reppana. jk. etkä ole minkään YO.n oppilaslistalla.

• fn-

Jahas siinä taas näkyy kuinka vasemmistolainen huuhaa-humanisti roikkuu palstalla - onhan se nähty että teitä pellejä täällä pyörii.

• luovo heti

Opiskelijan palkastasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe