Manuaali ei kerro minkä tyyppiset Xenonit ko. autossa ovat. Harkitsen pelin ostamista, mutta jos lamput ovat jotkut 300 euroa / pari maksavat erikoislamput niin jätän väliin.
Sen verran tietoa on, että nämä on asennettu lisävarusteena ostovaiheessa, ts. ne on olleet jo uudessa autossa eivätkä siis ole ns. jälkiasennuslamppuja.
Eli tietääkö joku minkä tyyppiset xenonit ko. mallissa on?
Xenonin tyyppi / V40 2.0 2002
Mikä mahtaapi olla?
2
132
Vastaukset
- vaikeaa on
taitaa olla auto tosi halpa jos kauppa jää tuosta summasta kiinni, koita tingata uudet polttimot kauppaan. Kerta investointi ja kestäää vuosia ja ovat todella hintansa arvoiset.
- Kestää mitä kestää
No joo, samaan tahtiin noita kärähtää kuin tavallisiakin polttimoita, eli usein. Tavallinen polttimo = 2 eur / kpl, xenon = 40 eur / kpl.
Ainakaan minä en ymmärrä miten ne xenonit muka näyttäis mitään paremmin. Pelkkää rahastusta.
Mun volvo v40:ssä on D2R, vaihdan ite ja säästän sentään jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956