"Katainen Brysseliin jättihintaisella yksityislennolla"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011061513895286_uu.shtml
"...valtiovarainministeriön arvion mukaan 37 604 euroa."
Vaan miksipä ei Jyrki tekisi sitä. Näyttääpä taas kansalle kuka on herra ja hidalgo: vittu kansalaisrunkut, minähän teen mitä minä haluan ja kulutan lentolippuihin miten paljon haluan. Senkun ruikutatte - ja maksatte. Heh heh!
Kataisen 40 000 € lentolippu
8
127
Vastaukset
- egthjet
Käsiteltiin niin tärkeitä asioita että ministerin piti olla paikalla, heh heh enpä viitsi sanoa tähän mitään. Saisin varmaan syytteen kunnianloukkauksesta.............
- Olikos jossain
mainintaa että sinä sen maksat, joka sinänsä lienee jo ajatuksena absurdi, mutta silti keuhkoot asiasta.
Halonen teki juuri Afrikan matkan, joka maksoi n, 500000€ ja sinä et ota mitään kantaa, miksi? Kuitenkin Kataisen reissu oli selkeästi suomea ajatellen tärkeämpi , kuin tuon kassialman huvimatka, jossa hän kävi tervehtimässä joskus perustaamaansa humaanikaivoa.
Herää pahvi tuosta lapsellisesta ajattelumallistasi ja perusta kommenttisi, selkeisiin todellisuuksiin.- High Price Air
Ihanko en ota kantaa Halosen reissun? Mistäs sinä sen tiedät mitä olen siihen kommentoinut? Pitääkö tälle palstalle laittaa kaikki historiatieto siitä mitä olen jostakin joskus aikaisemmin kommentoinut?
Katainen näytti keskisormea Suomen kansalle. Tekee reissun nimenomaan sent akia että saisi maksattaa konkurssikypsiä valtioita veronmaksajien rahoilla ja vieläpä ottaa siihen sellaisen kyydin että kansa todella huomaa vittuilun.
Herää itse todellisuuteen. - 13
Vaikka Halosen matka olisi maksanut miljardin, ei se poista Käteisen 40 000 euron kuppausta verorahoista.
Toisin kuin Kokkarien piikissä, meillä se tuntuu.
- kallis käteinen
Kalliiksi tulee käteinen
- wwaqxxz
On se nuuka mies .....miljardit sinne tänne.
- Ällitälli hoi
Jos sieltä olisi poisjääty, olsi siitäkin syytetty Kataista.
- 17
Tuskinpa olisi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944