Mitä, mitä? Eikö Johku olekaan nainen? Mies? Ufo? Kettu mitä typerää uutisointia.
JOHANNA TUKIAINEN:KÄVIN KARIBIALLA PANIIKISSA SUKUPUOLITESTEISSÄ
8
421
Vastaukset
- Uutisointia
Jos se on vaikka intersukupuolinen ja vasta Arto huomasi tämän.
- mussupussu
Josku on ihime naenen. Vai onko?
- keppi ja kolo
Tuksu löysi jolkojenvälistä REIJÄN ja ei tiennyt mikä se on. Pojat kuulemma tunkivat juttujaan sinne ja muualle.
Tukianen tee LOBOTOMIA! - ngföknäf v
Hey comoon,lopettakaa teinit,tää on typerää
- Arska Tehtaalla
Tuksuuuuuuuu! Tuksuuuuuu!
- Kova paniikki
>>Joku henkimaailman olento herätti minut kädestä ravistamalla keskellä yötä. Minut kiskaistiin suoraan sängystäni ylös ja Arto nukkui ihan rauhallisesti vieressäni. Olento huusi minulle kovaan ääneen, että “älä mene naimisiin Arton kanssa, hän haluaa hyötyä sinusta!” Näky ei loppunut siihen, jouduin johonkin toiseen ulottuvuuteen ehkä minuutin ajaksi, jossa Arto alkoi nauramaan että “sainpahan kusetettua sua, halusin vain rahaa, julkisuutta ja iskeä muita naisia sinun kauttasi!”>Kerroin muuten koko tämän asian St.Maartinien lääkäreille ollessani siellä niissä kokeissa Karibian matkalla. Paikalla oli pari hollantilaista poliisia, jotka olivat kristittyjä. He sanoivat, että minun olisi ehdottomasti pitänyt kuunnella varoituksia, jotka näin. He sanoivat minulle, että joillakin ihmisillä on lahja nähdä esim. enkeleitä jotka varoittavat tietyistä asioista.>Ennustajani Raili melkein huusi minulle viime keväänä puhelimessa, että tälle miehelle tulee täysin musta kortti joka ei tarkoita mitään muuta, kuin petturuutta, valehtelua, rahattomuutta, naistennaurattamista, kieroilua, väkivaltaa ja turvattomuutta. Siinähän on jo aika tarpeeksi kaikkea!>Minulle sanottiin jo St.Maartinien saarella häämatkallani, että minun pitää ehdottomasti hankkiutua Artosta eroon niin nopeasti kuin mahdollista! Juttelin siellä kaikkien ihmisten kanssa, jotka vain osasivat englantia.>Viimeisen päivän St.Maartinilla lohduttauduin shoppailemalla, ryntäsin koko päivän kaupasta kauppaan ja ostelin ihania koruja sekä vaatteita, joita käytän keikoillani Suomessa. Korukaupassa olin myös aika hysteerinen, mutta jalokivikauppias sai minut rauhoitettua punaviinillä ja Raamatun lauseilla! Tuollaista ei kyllä koskaan tapahtuisi Suomessa, heh heh!
- yllä
Hei herätkää, sukupuolitestissä selvitetään oletko mies, nainen, hemoforidi, ufo jne. Sukupuolitautitestit on asia erikseen.
- (r349)
No mikäs sen suokupuolitestin tulos oli? Tuosta norsusta ei osaa kyllä sanoa, on lihava ja 50-vuotiaan näköinen, iho lervahtanut, perse täynnä sellua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938