Moikkelis.
Mulla ollu JE-pillerin jälkeen menkat myöhässä pari kuukautta. Oon tässä muutaman kuukauden sisään tehnyt 8 testi (kaikie erilaisia verikoelabra) negaa näytti. MUTTA silti mulla on alkuraskausoireita, painetta alavatsassa,vihlontaa sillointällöin (hiivat,klamydiat ja kaikki negaa), rinnoissa näkyy verisuonet,joskus heikotusta,ruokahalu erittäin hyvä jnejnejne.
Mitä tää oikee meinaa. On tän 2-3 kk aikana pelänny raskautta, joten voiko se sit tulla alitajunnasta kun pelkää ja sit mieli tekeeki kepposen ja lähettää tämmöset oireet. Jostain syystä en vaa luota noitin testeihin vaikka negaa näyttäisivät.
Välillä kun on jossai muualla kavereiden kanssa yms niin en muista koko asiaa eikä mitään oireita näy eikä kuulu. Alkoholikin on virrannut 2 kertaa tämän aikana melko hyvin eikä oo tullu pahaa oloa eikä näin. Mitäs tuumailette?
Valeraskaus? Muutenvaan mielihäiriö?
6
152
Vastaukset
- mielikuvitusta.
Usko nyt vaan, ET OLE RASKAANA. Joten se siitä stressistä. Je-pillerit laittaa kehon sekasin. Eikö sitä oo jo muullakin tavoin alettu tutkiin mikä on vikana? Sanoitko siellä verikokeessa mikä on tilanne? Yleensä kannattaa hakeutua lääkäriin jos kuukautiset on 2 viikkoo myöhässä ilman järkevää syytä.
- Hennaa25
Joo sanoin kyllä, verikokeet yms muut perus jutut normaalit. Eli luultavasti hitonmoinen stressi ku oon tämmönen hermoheikko. Ens kuussa vielä lähtö armeijaan niin se stressaa jonkunverran.
- tällainenvain
Hei! Itselläni on melkein samanlainen tilanne! Olen tehnyt kolme testiä, negaa näytti. Kuukautiset tuli kerran normaalisti, sitten aloitin syömään e-pillereitä ja nyt en tahdo enää uskoa, että tyhjennysvuodot olisivat oikeita vuotoja, eivätkä valekuukautisia... Vaikka ne kuitenkin varmaan ovatkin oikeita, mutta minkä omalle mielikuvitukselleen sitten kai mahtaa. :( Yksin ollessa kaikki ajatukset alkaa tuntua niin pelottavilta ja todellisilta vaikka omassa tilanteessani raskaaksi tulemisen mahdollisuus olisi ollut erittäin pieni.
Sitä alkaa kuvitella kaikenlaisia oireita. Mutta sitten toisten seurassa kaikki ajatukset tuntuvat niin naurettavilta...
Olipas ihanaa löytää joku, jolla samanlainen ongelma! Nytkin tuntuu, että tämä koko juttu on meidän pään sisällä, mutta huonoina hetkinä tiedän niin hyvin miltä sinustakin tuntuu. :( Itsekin olen todella herkkä ja kova stressaamaan... Mutta mikä auttaisi, jos ei raskaustesteihinkään luota. :( - Hennaa25
tälläinenvain:
You got the point! Tuo on juuri sitä mitä itsekkin ''sairastan''.. No, koitetaanpas molemmat olla miettimättä asiaa!- 1977*
Tuttavani sairasti samanlaista monia kuukausia ja vasta viidennellä kuulla raskaustesti näytti positiivista ja pääsi ultraan jossa näkyi ihan normaali viidennellä kuulla oleva raskaus. Hän kävi sairaalassa raskaustesteissä kolme kertaa ennen tuota ensimmäistä positiivista tulosta.
Toisella ystävälläni samanlainen tilanne useita kuukausia ja häneltä löytyi hyvänlaatuinen kasvain pikkuaivoista. Kasvain vaikuttaa hormonituotantoon ja joutuu syömään nyt hormonit pillereinä, jos joskus haluaa munasolun irtoavan, eli päättää haluta lapsia...
Selityksiä löytyy näille tapahtumille monenlaisia, mutta toivotaan, että sinulla kyse on stressistä.
- .
Veritesti kertoo varman tuloksen ja varhain, eli ei tarvitse turhaan mietiskellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891