Tepsukat antoivat luovutusvoiton:
http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/fanien-tahto-meni-lapi---tps-pyorsi-paatoksensa/art-1288395709064.html
Seuraavaksi "fanit" tekevät pelaajahankintoja!?
Tepsukat hävisivät (taas)
4
130
Vastaukset
- cfkgckjgvk
Heips nimimerkki "Jyppi rulettaa!"
Kun näköjään jatkuvasti tulet tänne TPS-osioon provoilemaan, niin vastaapa nyt sitten samalla muutamaan TPS vs. JYP -aiheiseen kysymykseen:
Kummalla on enemmän mestaruuksia?
Kummalla on enemmän runkosarjan voittoja?
Kumpi joukkueista on Suomessa kaikin yleisöäänin legendaarisempi?
ja bonarina vielä yksi:
Kummalla näistä kahdesta seurasta on tuoreempi mestaruus?
Noiden vastausten jälkeen (olettaen, että sait ne oikein) voit palata kiltisti sinne omaan JYP-osioon jauhamaan vaikka siitä, miten turkulaiset on mulkkuja ja kuinka ihana Jake Immonen on. Turkulaisen kiekkokoulun kasvatti hänkin muuten, olkaa hyvät vaan (vaikkei enää teillä pelaakaan) =D- heips yhgfreihjs tai
jotain, jätä Jyppi rauhaan. Koeta nyt idiootti käsittää, että kuka vaan voi kirjoitella tänne ja väittää olevansa vaikka mitä. Jyppi nyt on punainen vaate tepsukoille vieläkin, joten helppoa provota mukamas jyppifanina.
- Jyppi rulettaa!
Moips nimimerkki "cfkgckjgvk".
Mitäs, jos keskusteltais tällä palstalla vain Tepsukoista, jookosta?
Unohdit yhden oleellisen kysymyksen listaltasi... kummalla joukkueella on tyhmemmät fanit? Vastaus siihenkin on Tepsukat!
Miksi Immonen lähti Tepsukoista (Suomen, ellei jopa maailman, parhaasta seurasta)? Jypistä se lähti rahan perään... - Laajavuorella tuulee
Minä ainakin ihailen Tepsiä vaikka olenkin Jyväskylästä. Olin katsomassa toissavuonna kun Tepsi tuhosi dynastiamme 6-1 siinä ratkaisevassa pelissä.
Sellaista huutoa ja tunnetta ei voi kokea Jyväskylässä. Ei ole samanlaista perinnettä ja faniutta kuin oli Turussa.
Suomen kiekko olisi varsin köyhää ilman suurhallissa pelaavaa Tepsiä. Tämä kannattaa aina muistaa pikkukaupungeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351